31 Ekim 2013 Perşembe

Clash Of Clans Hileli İndir (Apk Android)



Tanıtım Videosu


Oyunun Tanıtım Yazısı (Çeviri)

Klanını zafere taşı! Clash of Clans destansı bir savaş stratejisi oyunudur. Köyünü inşa et, askerlerini eğit ve diğer binlerce oyuncuyla çevrimiçi savaşlar yap!
İstediniz veriyoruz: Uzun süredir beklenen Clash of Clans strateji oyunu, resmi olarak Android dünyasına tabletlere ve telefonlara akın edip yağmalayarak giriyor. İçinizdeki barbarı çıkarma zamanı. Oyunu alın, eğlenceye katılın - ücretsiz!
LÜTFEN DİKKAT! Clash Of Clans tamamıyla ücretsiz bir oyundur, ancak oyun içi bazı öğeler gerçek parayla satın alınabilir. Bu özelliği kullanmak istemiyorsanız, lütfen cihazınızdaki uygulama içi satın alım fonksiyonunu devre dışı bırakın.
5/5 “Bu oyun bir fenomen
5/5 “Oynaması keyifli ve stratejik bir oyun arıyorsanız, bu piyasadaki oyunların hepsinden daha iyi”
Clash of Clans stratejik planlama ve rekabetçi hızlı muharebe karışımı bağımlılık yapan bir oyundur. Barbarlar, Savaşçı Sihirbazlar, Ejderhalar ve diğer güçlü dövüşçülerden oluşan bir ordu kurun. Bir oyuncu klanına katılarak yükselin veya Dünyanın sahibi olmak için kendi Klanınızı oluşturun. Goblinleri püskürtmek işin ilk adımı - görevin klanın diğer hepsinin mutlak hakimi oluncaya kadar devam edecek!
« ÖZELLİKLER »
- ÜCRETSİZ OYNAMA
- Köyünü yenilmez bir kaleye dönüştürme
- Tüm dünyadan oyuncularla çarpışma ve onların Zafer Puanlarını alma
- En büyük Klanı kurmak üzere diğer oyuncularla birleşme
- Birden fazla seviye yükseltmesi olan 15 benzersiz birim
- Köyünü Top, Kule, Havan, Bomba, Tuzak ve Duvarlarla koruma
- Tüm dünyada destanlar yaratarak Goblin Kralına karşı sefere çıkma
Uygulamayı kurduğunuzda hile uygulaması otomatikmen inip açılacaktır
oyunun telefonda kurulu olması lazım. indirdiğiniz uygulamayı çalıştırdıktan sonra 4-5 seçenek veriyor hangisinin hilesini istiyorsunuz diye onları seçip rate deyip oyunu hileli hale getiriyoruz ve tadını çıkartıyoruz :D
Oyunun hilesini aradım bayağı zor buldum arkadaşlar bir teşekkürünüzü hor görmeyin. :) 
Hileyi kurabilmek için mevcut clash of clans oyununu silip indirdiğiniz hileli apk'yı kurmanız gerekiyor.


İPhone Cihazları için Hile Yapma Yöntemi

Çeşitli yerlerde de bu tarz uygulamalarla karşılaşmışsınızdır. Sponsor siteler olayı gibi bir şey. Mantığı şu arkadaşlar, farklı bir uygulamaya ilgi çekmek için yapılmış gibi düşünün. Bir başka uygulamayı indirip onda biraz vakit geçirdikten sonra taş kazanıyoruz. Bir nevi reklam verilmiş gibi bir şey. Şimdi adımları anlatacağım sizlere.
Clash Of Clans Hilesi
1-Telefonumuzdaki bir tarayıcıdan şu adrese giriyoruz . http://m.freemyapps.com/share/url/a9978714
2-Download Sponsor Apps seçeneğine tıklıyoruz.
3- Aşağıdaki resimdeki gibi OK tuşuna basıyoruz.

clash-of-clans-hile-1

4-Yükle yada Install yazar ikisinden birine tıklayın
clash-of-clans-hile-2

şimdi geriye kalan işler basit işler. Herhangi bir uygulamayı indirdikten sonra öylesine 30-40 saniye uygulamada takılın. Böylelikle kredileri toplayalım. Ardından safariye döndüğümüzde sayfa 10 saniye civarı sonra yenilecektir. Kredilerimiz kayda geçecektir.
clash-of-clans-hile-3
Kredileri topladık. Şimdi “view gift apps” kısmına girerek puanınızın uygun olduğu ‘ı veya i-tunes gift cardı alıp clash of clans’a yatırabiliyoruz.

110 yorum:

  1. Nasıl olcak 1 mobile market diye indirdi ondan sonra clash Of clan hack uygulama indirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet kolay oyun önceden yüklü olması gerekiyor uygulamayı çalıştırdığınızda sınırsız altın,elixir,sınırsı xp ve gems veriyor. onları seçtikten sonra rate deyip oyuna hileyi yüklemiş oluyorsun.

      Sil
    2. Ben bunu indirdim bütün hepsini tikliom rate diyom 1 mobule çıkıyo oyuna giriom hiçbir değişiklik yok nasil yapiyoz hileyi anlatin lütfen

      Sil
    3. 31 diyorum başka birşey demiyorum suratına işeyim

      Sil
  2. Kardesim rotla calismiyo demi program aciyom loading plase wait yaziyo oyle devam ediyo oyuna girmiyo hiç oyunuda sildim yaptim ayni yardim edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  3. hile işe yaramıyor neden kontrol etmeden koyuyorsunuz

    YanıtlaSil
  4. kardeş biz bunu yapmadan once oyun yuklumu olcak orayi anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle oyunu silmeden hileyi kurun demek istiyorum :)
      hile çalışmıyor diyen arkadaslar birazdan hileyi deniyeceğim calısmazsa calısan haliyle güncelleyeceğim :)

      Sil
  5. yazıda silip kurun demişsiniz. şimdide silmeden kurun diyorsunuz

    YanıtlaSil
  6. çalışmıyor bi an önce ne yapacaksanız yapın bu siteyi takip edenleri boyle yaparak sogutuyosonuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin kardesim aynen ole adminide bunun yuzunden cok sinirliyim

      Sil
  7. Kardes birde benim telefon s4 ve root yok loading deyip kaliyor telefonun hatasimi yoksa benm hatammi brnim hatamsa söyleyebilirmisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkide s4 ayni sorun salih bey :)insallah duzelir

      Sil
  8. Oncelikle merhaba. Ben bu oyunun hilesi android e geldi geleli ariyorum cok tesekkurler imkansiz diyorlardi bulmussunuz ama calismiyor. Rate e basiyorum daha sonra hack e basiyorum loding please wait diyor kalıyor lutven bu hileyi duzeltin hocam cevabinizi bekliyorum saygilarimla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba şimdi denedim hile calısmıyor en kısa sürede calısanını paylaşacağız..

      Sil
    2. Lutven. Simdiden emeginize saglik cok tesekkur ederim

      Sil
  9. Evet oğlum ya çalıştıramadim loading diyo

    YanıtlaSil
  10. kardeşim bir an önce girsen hileyi uzun zamandır arıyorum telefonum s3 ve şuankini yükledim çalışmadı halledersen sevinirim zaten bir tek gem hack gerekiyor öyle gold a falan gerek yok sadece gem butonu koysan yeter. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Evet sabirsizlikla bkliyorux

    YanıtlaSil
  12. Admin şu eylemi kullanarak aç diye bise geli

    YanıtlaSil
  13. Sabırsızlıkla beklemedeyiz.... Sen şu hileyi bul bende sana üye yönlendireyim...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. admin lütfen hallet şu işi lütfen

    YanıtlaSil
  15. Hadi be admin duzelt su hileyi

    YanıtlaSil
  16. haydi admin adamsın

    YanıtlaSil
  17. Admin ne zman gelcek hile

    YanıtlaSil
  18. Admin s4 kullanıcısiyım telefonda root falan yok fakat loadingde kalıyor bide bunu düzrltirsen çok iyi olur kardeş

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar her gün bunun hilesini araştırmakla geçiriyorum malesef bir türlü hilesini bulamadım bulursam ilk fırsatta paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  20. Haydi admin
    Yaparsin sen (bulursun)

    YanıtlaSil
  21. Bu hileyi yaparken 68 levellik koyum gitti admin allah be.... versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresin yazılıysa, yani oyunun icinden mail adresini tanıttıysan yaz mailini oyunun ayarlarından geri geliyor.

      Sil
  22. bulana 20 tl yollucam

    YanıtlaSil
  23. admin bunu bulsan bulsan sen bulursun

    YanıtlaSil
  24. please wait dedikten sonra ne kadar beklememiz gerekiyo

    YanıtlaSil
  25. sen nasıl bı ınsansında mılletı kandırıyosun

    YanıtlaSil
  26. Nezaman bulursunuz

    YanıtlaSil
  27. admın ındırdım hıle aktıf ama rate dedıkden sonra bısy olmyoooo ne yapalım onerın varmı

    YanıtlaSil
  28. Can,ben indiremiyorum,,reklam geliyo,,,napiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 saniye sonra reklamı geç butonu var ona basarak indirme sayfasına geçebilirsin

      Sil
  29. hadi beee 2 yıl loading please wait yazio biri duzeltene kadar siliyorum >:((((((((

    YanıtlaSil
  30. Ya oyun bende yuklu hileyi indirdim hileyi aca bastım "dosya acilmiyor "diyor

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşim indirdim tablete dosya açılamıyo diyo bi baksan da söylesen ne olduna sana zahmet

    YanıtlaSil
  32. Tablete indirdim dosya açılamiyo diyo bi sorun var heralde düzeltilirse i olur

    YanıtlaSil
  33. Yeni dosya nezaman yüklenir

    YanıtlaSil
  34. Telefonum s3mini uygulamayi indirdim ama basiyorum acilmiyo calistiramiyo telefon neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
  35. Ben böyle boş adamlik gormedim. Bu kadar insani oyalion bi seyden anlamiyosunuz yapamıyorssunuz madem yapmayin nu ne rezillik yuh size ne oyun yuklenio ne sifre bulunuo

    YanıtlaSil
  36. oyun çalışıyor arkadaşlar ben sorunsuz bir şekilde kurabildim paylaşan arkadaşa çok teşekkürlerr ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la çalışmıyo, sen neyin kafasını yaşıyon.

      Sil
  37. Som yorumu atan arkadaş nasıl yaptın anlatımısınn

    YanıtlaSil
  38. ne salak adamsınız, indirip telefonda açtığınız şey telefonunuza virüs bulaştırıyor, telefondaki bütün fotoğraflara ve bilgilere ulaşabiliyor, ama insanımız'Türk halkı' cahil olduğu için, bazı kendini akıllı sananlara pay veriyorsunuz!! emek hırsızı aşağılık insanlar, alın teri çok zor değil mi?

    YanıtlaSil
  39. Edep ya hu.. Kıçı kırık bi oyun, Türklerin girdiği oynadigi bulunduğu her ortam boyle boktanmi olmali? Yanlış yapıyorsunuz..

    YanıtlaSil
  40. Kardesim loading de kaliyor

    YanıtlaSil
  41. virüslü indirmeyin aartemis diye bi siteyi ana sayfam yaptı 1 saat uğraştım temizlemek için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hile uygulaması tabikide uyarı verir anti virüs.

      Sil
  42. Ben sizin dediğiniz gibi oyunu sildim apk yazısına bastım bana bitane mobogry gibi bişey indirtti ordan clash of clans i indirdim ama elmas çıkmadı olmadı neyapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz acil yardımcı olun lütfen telofon not2...

      Sil
  43. moruq butun yorumları oku ondan sonra "yardım edin dersin"

    YanıtlaSil
  44. iphone cihazı kullandığım için hileyi yapabildim sorunsuz şekilde kullanıyorum sağol admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes iphone da jailbreak lazımmı ben yapamadım

      Sil
  45. admin loading de kalıyor bişe olduguda yok normal midir?

    YanıtlaSil
  46. abi bizi kandırıyorsunuz level 72 di sildim oyunu sizin yüzünüzden tüm bedduaları ve küfürleri ediyorum size haberiniz olsun ya adam gibi hile yapın yada bu işi bırakın insanlarla oynamayın s4mini yi kırıcam 2 tane dangalak yüzünden

    YanıtlaSil
  47. GELİP GEÇİCİ hevesler yüzünden beddualar, küfürler etmeyin. Bu kadar kolay değil birisini yargılamak, yayınladığı tarihte çalışmış güncelleme ile açığı kapatmış belliki oyun. Böyle bir işlem yapacaksan al uygulamanın yedeğini öyle kaldır. Ne kimseye sinirlen nede otur ağla...

    YanıtlaSil
  48. Beyler nasıl olcak yükledim apkdan clash of clans yüklüydü bende hackı indirdi sonra seçtim istediklerimi rate dedim olmadı amk düzgün hile yapın sövücem ama ha 74 level hesabım gitti sizin yüzünüzden yapın düzgün bi hile öyle gelin !!!

    YanıtlaSil
  49. İndirme linkini yazdım mobilde play store çıkıyor.

    YanıtlaSil
  50. olmuyooor lütfen yadım edinnn!!!!!!!

    YanıtlaSil
  51. yardım edin nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  52. Admin Senin Yüzünden Oyunu Sildim hemde çok uğraşmaştım hemen hileyi bul!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihat ekle var sol atta ayralarin orda eski köyüne kavusursun gmalille

      Sil
  53. Bu hileyi çalıştırıp oynayan kac kişi var???

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Yapabilen biri varsa nasıl kurduysa kurulum fotsunu atabilrmi

    YanıtlaSil
  56. not working çalışmıyor

    YanıtlaSil
  57. aktivasyon kodu ne

    YanıtlaSil
  58. At yalani sikeyim inanani diye bir laf var yaw kerizleri kandiriyor iste bu sekilde vaktiniz bosa gitmis oluyor gidin osurun osurun bu osurduklarini ipe dizin bunun gibi bir sey buda :D

    YanıtlaSil
  59. yalan beyler inanmayın

    YanıtlaSil
  60. acaba ne zaman güncelini koyacaksınız gercekten onemli bnim için bu oyun bağımlılık yapıyor ve bir sorum daha olacak farz edelim apk calıstı ve her sey sinirsız oldu peki bann yeme olasılıgı varmı bir de bunu acıklıga kavusturalım. yardımlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  61. Ven qpk dosyasini indiriyom ama mobile market cikiyo sorun nedir

    YanıtlaSil
  62. Bari bulamadınız en azından yalan yanlış şeyler yüklemeyin !!!

    YanıtlaSil
  63. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  64. Teşkkür bkliyrsn demk al tşekkür senn annn slalnn götne koyyım

    YanıtlaSil
  65. Admin gotune sokum heycanimizi kursagimizda biraktin ibne..:)

    YanıtlaSil
  66. market geliyo lmadı bi yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  67. lan amk mobo market diye bi apps uygulaması bu uygulama para mı veriyor size benim reklamımı yapın diye ortağımısınız yoksa

    yoksa yok deyin geçin insanları boşa heveslendirmeyin sahtekarlar

    YanıtlaSil
  68. Ben buldummm isteyene nasıl olduğunu söyleyebilirim ama telefona kontör karşılığı :D

    YanıtlaSil
  69. Ben buldummm isteyene nasıl olduğunu söyleyebilirim ama telefona kontör karşılığı :D

    YanıtlaSil
  70. hile calismiyo bosu bosuna ugrasmayin .Adminde calismayin hileyi bura koymus

    YanıtlaSil
  71. Benimkinde paket cozumlemede sorun var diyo samsung galaxy tab 3 benimki

    YanıtlaSil
  72. Yapamayan arkadaslar icin cok üzgünüm ama benimkisi oldu. (ama benim ki tablet pc) Loading wait geldikten 1 dk civarı sonra acılıyor. Ardından işaretlediğim tüm ögeler sınırsız geliyor. Tesekkurler admin.

    YanıtlaSil
  73. Boşwerin bu programı Clash Of Clans Hack Tool 'u indirin daha iyi

    YanıtlaSil
  74. 1mobile market diye. Bişey çıktı nesil oluyo

    YanıtlaSil
  75. Abi bu indirmek olmuyor ya...markete yoneliyor..ilgilenirmisin???

    YanıtlaSil
  76. neden sadece iphone için yazıyorsunuz? başka yerden makale alıp direk buraya yapıştırmakla yazarlık olmuyor. çalışan şeyleri paylaşsanız ilgi alırsınız sitenizle birlikte. çoğu oyuncu android kullanıcısı. nerede androide ilişkin çalışan hile? hiç bir android online oyununda programla hile olmadığını zaten biliniyor.

    YanıtlaSil
  77. Beyler ben cok arastirdim bu clash of clansin hilesi yokkk
    bende bu oyunun bagimlisiyim ama malesef dedigim gibi bu oyunun hilesi yokkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  78. İndirdim apk yı ama 1 mobile market iniyor yardım

    YanıtlaSil
  79. Lan ne hilesi be. Bu oyunun hilesi yok ve olamaz. Oyun anlık olarak oyun bilgilerini internetten kontrol ediyor. Oyunun yapımcısı bile videolarında bahsediyor. Hala hile diye milleti kandırıyorsunuz. Arada çalışıyor diye yorum yapan da bu yazıyı yazan aynı kişi. Milletimizde cahil ve aç gözlü tabi. Neyse, ayıptır kardeşim dalga geçmeyin milletle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte adam :D Kardeş Ama Bunun Kimse Farkında değil kendileri de görüyor ve biliyorlar hilenin olmadıgını ama sarmış bir kere hile Türkiye yi naapalım :D

      Sil
    2. İşte adam :D Kardeş Ama Bunun Kimse Farkında değil kendileri de görüyor ve biliyorlar hilenin olmadıgını ama sarmış bir kere hile Türkiye yi naapalım :D

      Sil
    3. Hilesi yoksa burada ne işin var Adsız7 Mayıs 2014 20:50 :) Bir akıllı sensin değilmi :)

      Sil
  80. Admin senin imanını sikeyim orospu çocuğu ananın dinini sikeyim amına kodugumun evladı

    YanıtlaSil
  81. Bu oyunun hilesi yok yalanini sikeyim oc

    YanıtlaSil
  82. annenin boklu deliiini sikeyim

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir