13 Eylül 2013 Cuma

Hill Climb Racing v1.10.2 MOD APK FULL PARA HİLELİ

[​IMG]



Hill Climb Racing fizik kurallarından koparak farklı yarış türleri denemek isteyenlerin oldukça seveceği bir yarış oyunu. Çeşitli ortam ve gezegenlerde, farklı yer yüzü ve yer çekimlerinde, oldukça geniş sayılabilecek araç seçeneklerini kullanarak kolayca en uzak mesafeye erişmeye çalıştığınız bu oyun sahip olduğu engeller ile oldukça zorlayıcı bir yapıya da sahip.

Kullandığınız aracın amortisör, motor ve diğer parçalarını upgrade edebilir, böylece çok daha hızlı ve çevik bir araç sahibi olabilirsiniz. Ayrıca puan kazandıkça açabildiğiniz diğer ay, mars gibigezegenler sayesinde çok daha farklı bir fizik motoruna kavuşan oyun vadettiği eğlenceyi sağlıyor.

Grafikleri oldukça sevimli ve renkli duran Hill Climb Racing, ses efektleri bakımından da yeterli düzeyde ve aracınızın ne durumda olduğunu anlamanızı sağlıyor.

MoD Özellikleri;
"Oyunda herşey açik ve altin sinirsizdir."

[​IMG]

ARMV6
ARMV7

APK:

Oyunun güncel versiyon hilesini paylaşacağız arkadaşlar güncel versiyon: Hill Climb Racing 1.12.0 
İndirmek İsteyenler aşağıdaki link'den ulaşabilir.



Bir sorun yaşarsanız yorum atmanız halinde en kısa süre içerisinde cevaplayacağım İYİ GÜNLER.

40 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Önemli değil Hocam Teşekkür ederim.Oyuna fazla takmayın okul açıldı bende okula gidiyom mağlum :))

      Sil
    2. abi ben hile olduda helal olsun da gaza basınca geriyede basıyor ya

      Sil
    3. abi ben hile olduda helal olsun da gaza basınca geriyede basıyor ya

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gökhan Hocam Root istemez kurun oynayın İyi eğlenceler

      Sil
  3. Hocam Birşey Soracağım Tab 10.1'de olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletlerde Denemedim Büyük ihtimal olacaktır

      Sil
  4. bu hileyi nasil calistircaz bi ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK YI TELEFONA ATIN KURUN HİLELİDİR OYUN İYİ GÜNLER

      Sil
  5. Abi ben nasil yapacagimi bilniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖNCE APK YI İNDİR SONRA TELEFONA AT KUR OYNA HİLELİDİR İYİ GÜNLER

      Sil
  6. Yükledim fakat bir sıkıntı çıktı yüklenemiyor diye aktif hale gelmiyor nasıl düzeltebilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu silin siteden indirdiğiniz apkyı kurun hocam İyi günler

      Sil
  7. adamin dibisin be saol kardes

    YanıtlaSil
  8. Hocam Bu Güncel mi Güncellemeler Geliyormu ?

    YanıtlaSil
  9. hocam oyunda bütün bölümler ve arabalar yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN SON SÜRÜME GÜNCELLENECEKTİR İYİ GÜNLER HOCAM

      Sil
  10. İshak abi ben android konusunda yeniyim ve bir replika telefonum var bunu rootlamak istiyorum yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maxicepten çin marka telefonların nasıl rootlandığı hakkında bilgi var hocam

      İYİ GÜNLER

      Sil
  11. Guzel abi de yanliz para sıkınti ilk basta 3 milyon paramkz var fakat sonra bitiyor diger ele basladigimizda biri kac coins toplasak ayni para. Olsa daha iyi olmazmi ?? ..Bu arada yorumlari okudum SAMSUNG GALAXY Tab 2 10.1 kullaniyorum..

    YanıtlaSil
  12. Hocam link arzali inmiyor

    YanıtlaSil
  13. Güncelleye biliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
  14. apk dosyasını nereye atacaz

    YanıtlaSil
  15. neden tüm araçlar yok

    YanıtlaSil
  16. Abi çok saol valla süpersin

    YanıtlaSil
  17. Hileyi telefonda hangi dosyanın içine kopyalıyoruz

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,
    Telefondan Pek Anlamam Ama Hileyi Güzel Buldum İndirdim Rarlı Dosyayı Hafıza Kartıma Attım Fakat Sonra Ne Yapacağım Nasıl Kuracağım Bİlmiyorum İlgilenirseniz Sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. Abi ayrıştırma hatası diyor yardım edin

    YanıtlaSil
  20. Abi arkadaşla idaaya girdik ya hilesini nasil yapacam yardimci olur musunuz acil

    YanıtlaSil
  21. Oyun da tüm bölümler açık tüm arabalar alınmış ve hepsinin seviyesi en üst seviyede hile ye falan başvurmadim ayrı yeten şuan bulunan coins 150000000 telefon s 3 orjinal oyun içinde 1250 tl istiyorum ilgilenen arkadaşlar sevavip@mynet.com hesabina mail atsin bu ilk satmam değil busefer çok uyguna satıyorum paraya ihtiyacım var ciddi olanlar mesaj atsin

    YanıtlaSil
  22. ben oyunu ındırdım sonra hıleyı yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  23. direk telemi iniyor pc ye mi gerekiyor

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir