21 Eylül 2013 Cumartesi

Hızlı ve Öfkeli 6: Oyun v3.0.0 FULL APK+DATA İNDİR

Hızlı ve Öfkeli 6: Oyun - screenshot

Hızlı ve Öfkeli 6: Oyun - screenshot

Hızlı ve Öfkeli 6: Oyun - screenshot

Hızlı ve Öfkeli 6: Oyun - screenshot

Fast and Furious 6: The Game’de günümüzde pek çok mobil oyunun olmazsa olmazı haline gelen oyun içi satın alma özelliği bulunuyor. Oyuncular diledikleri takdirde gerçek para kullanarak oyunda kullandıkları sanal paralarını kısa yoldan artırabiliyor, böylelikle daha başlangıç seviyesindeyken güçlü otomobillere sahip olabiliyor. Bir otomobilin çalışması için en hayati şey olan benzine Fast and Furious 6: The Game’de para ödemek gerekmiyor. Ancak deponun yeniden dolması için oyunla kısa süreliğine de olsa vedalaşmak şart. Depo tamamen boşalsa bile dolum süresinin fazla uzun olmadığının altını çizmek gerek.Fast and Furious 6: The Game’in en çarpıcı özelliklerinden birisi de grafik performansı. Gerek oyun içi videolarda gerekse yarış anında kullanılan detay seviyesi fazlasıyla tatmin edici. Kaliteli grafikler teşvik edici bir unsur, ancak oyunu uzun süre oynayanların dikkatli olmasında fayda var. Zira bir noktadan sonra cihaz ortalamanın oldukça üstünde bir sıcaklığa erişiyor.Sadece filmleri sevenleri değil, genel anlamda arabaları seven herkesi kucaklayacak cinsten bir oyun Fast and Furious 6: The Game. Yüksek kaliteli grafikler eşliğinde hoş bir vakit geçirmek ve gerçek dünyada kurallar ve yetenekler nedeniyle rahatlıkla yaşayamadığı heyecanı yaşamak isteyenler Fast and Furious 6: The Game’den memnun kalacaklardır.



APK:

DATA:(TEK LİNK BEKLEMEDEN)

AÇIKLAMA:
DATA dosyasını rardan çıkarıp (Android/obb)içine atın.Apkyı kurun İyi eğlenceler

OYUN TAMAMEN TÜRKÇEDİR.BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİP YORUM YAPARSANIZ TEŞEKKÜR EDERİM OYUN İSTEK SAYFAMIZ YAKINDA AÇILACAKTIR İSTEKLERİNİZİ ŞİMDİLİK YORUM YAPARAK BELİRTİRSENİZ SEVİRİM!

38 yorum:

  1. hocam siteye size zahmet galaxy mini root u eklermisiniz site site dolasıom biraz yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Mazlum kardeşim googleye Galaxy Mini
    Kolay root diye aratırsanız bulursunuz zaten İyi günler

    YanıtlaSil
  3. hocam bende obb dosyası çıkmıyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendiniz oluşturun (Android/Obb)olucak şekilde klasör açın

      Sil
    2. hocam yaptım ama olmuyo

      Sil
    3. YENİ SÜRÜMÜ ÇIKINCA EKLİYECEĞİM BU SÜRÜMDE SORUN VAR İYİ GÜNLER :))

      Sil
  4. Acilmiyo hiç bişey iyrenc bi site enaz12 oyun indirdim olmadı ıshak hocam dark avenger gunc. Vardı hani 1.2.0 dan sonra 3 havta oldu lanen geç 1 hafta dedi neyse bisi demiyom maxicep dahaiyi 3 oyun hile yaptım oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KONUYU KENDİM DENEYİP EKLEYECEĞİM İYİ GÜNLER

      Sil
  5. O siteyi kötüleyen ve maxicep'in reklamını yapan arkadaş, kendi beceriksizliğini başkalarına suç atarak kapatmaya çalışma. En azindan emeğe saygın olsun. Daha çocuk olduğunada eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Bahadır Hocam KONUYU KENDİM TARAFIMDAN DENENDİĞİNDE KONUNUN BAŞLIĞINA YAZI EKLEYECEĞİM İYİ GÜNLER

      Sil
  6. Haklısın İshak Hocam Kusurma bakmayın ama deniyorum deiyorum dosya açılamıyo mesela bu nu denedim olmadı kendi beceriksizliğim olabilir kusuruma bakmayın
    Alper Hasçelik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KONUYU KENDİM DENEYİP EKLEYECEĞİM İYİ GÜNLER

      Sil
  7. Ben deniyorum olmuyo nasıl yapiliyo biri aciklayabilirmi .?
    Alper Hascelik ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu Hafta sonu güncellenecektir LİNKLER DENENİP EKLENECEKTİR

      Sil
  8. Hocam elinize sağlık teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  9. Selamın aleyküm hocam ben s3 mini ye indiriyorum kick ofbölümünde sorun olur mu hocam bu arada oyunda ultimate bölümü kitli mi açık mı hocam beni bilgilendirirseniz sevinirim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam FİFA KONUSUNDAN NEDEN YORUM YAPMIYORSUN YÖNTEM EKLENDİ :D

      Sil
  10. Selamın aleyküm hocam oyunu dediğiniz şekilde kurdum oyunu açıyorum loading yazısı çıkıyor sürekli doluyor ama açılmıyor neden s3 mini telefonun markası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALEYKÜM SELAM GOOGLE PLAYDANDA ÜCRETSİZ İNDİREBİLİRSİNİZ HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  11. Merhaba zip dosyasını çıkartıp kopyaladım fakat APK'yı kuracak bir program bulamıyorum ayrıca degişen birşey de olmadı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOSYALARIM İÇİNDEN APK'NIN OLDUĞU DOSYADAN KURABİLİRSİNİZ İYİ GÜNLER HOCAM

      Sil
  12. Merhaba hocam oyuna giriyorum " A new version is available download from the app store now " yazısı çıkıyor napmam gerek yadımcı olursanız sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürümü çıkmış GOOGLE PLAYDAN ücretsiz indirin hocam

      Sil
    2. Hocam simdi data dosyasini obb klasorune atip play store dende oyunumu indiriyim ?

      Sil
    3. SADECE GOOGLE PLAYDAN İNDİRMENİZ YETERLİ HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  13. Hocam bu oyunun yani hızlı ve öfkeli 6'nın sınırsız altınlı hilesini yaparsan çok sevinirim hocam çok güzel oyun fakat altınım yok hiç bir şey yapamıyorum dediğim gibi hilelisini yaparsan çok sevinirim Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MALESEF MODLANMIYOR :(( ONLİNE OYUN OLDUĞUNDAN İYİ GÜNLER

      Sil
  14. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler kardeşim emeğine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim hocam İyi günler

      Sil
  16. Kardesim sunu guncelle lutfen yaa hayırlı bayramlar bu arada

    YanıtlaSil
  17. bende samsun galaxiy note 10.1 var tablet ben dragon city hack indirmek istiyorm yardim edermisiniz arkadaslar nolur canim sıkıldı

    YanıtlaSil
  18. Gayet guzel bir oyun ama hilesine ihtiyacım var kardeşim varmı

    YanıtlaSil
  19. MS_ID_UI_ERROR_TİTLE diye bir yazı geliyo dokununca kapanıyo bunun çözümü nedir ??

    YanıtlaSil
  20. MS_ID_UI_ERROR_TİTLE diye bir yazı geliyo dokununca kapanıyo bunun çözümü nedir ??

    YanıtlaSil
  21. apk dosyası cıkmıyorki hocam

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir