6 Eylül 2013 Cuma

New Star Soccer v1.19 - FULL PARA HİLELİ [Sınırsız Para] / Apk Download İndir Yükle

New Star Soccer v1.19 - [Sınırsız Para] / Apk Download İndir Yükle



Merhaba arkdaşlar android için harika bir menajerlik oyunu olan new star socceri paylaşıyorum
bu oyunda Sportoto 1.ci lig ve Ptt 1.ci lig takımlarının hepsi bulunmakta carier modunda daha eğlenceli biz teknik direktör olarak başlıyoruz ara ara oyunun içinede girip şut filan vurabiliyoruz.
Çok güzel bir futbol oyunudur 


APK:


Para hilelisi yapmak için önce normal başlıyacak biraz geliştirin 1-2 saat kadar ondan sonra tekrar apkyı kurun hile aktifleşecektir.İyi eğlenceler

İPhone Cihazları için New Star Soccer Hilesi

Hile İçeriği:

999999999 Star Bux
Kariyer Modu Açık

Anlatım:

1- Hile dosyasını indirin. Download com.newstargames.newstarsoccer.plist from Sendspace.com - send big files the easy way
2- /User Applications/NSS/Library/Preferences/ buraya hileyi atın.
3- Load Career - Kariyeri Yükle diyin ve hilenin zevkini çıkartın!

Mutlaka Orjinal Dosyalarınızın yedeğini alın..!

40 yorum:

  1. İshak kardeş ben senin dediğini yaptım önce kurdum sonra biraz geliştirdim 1-2 saat sonra tekrar kurdum ama para hilesi çalışmadı

    YanıtlaSil
  2. İshak hocam acil yardım edermisin soruyu bir diğer yorudma söyledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. m.youtube.com/watch?v=GK_z2GibTUs&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DGK_z2GibTUs

      Video da anlatılmış. Konuyu sonra güncelliyorum.

      Sil
    2. Tamam hocam sağolasın

      Sil
  3. Atahan Hocam elimden geleni yapıyorum telefondan ancak bu kadar oluyor.İyi günler :))

    YanıtlaSil
  4. Hocam pes 2013 noldu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİTEDE MEVCUT SPOR OYUNLARINDAN BULABİLİRSİNİZ İYİ GÜNLER

      Sil
  5. HOCAM NEW CAREER AÇINCA SIFIRDAN BAŞLIYOR ?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NORMAL OYUNUN ÜSTÜNE YÜKLERSENİZ HİLE İŞE YARAR İYİ GÜNLER

      Sil
  6. Hcam Nss apk yi kuruyoruz 2 saat sonra tekrar apk yi atıyoruz kaldırım mı aktifleştirelim yoksa direk aktif oluomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Kayıtlı oyunun üstüne kurun apkyı hile çalışacaktır iyi günler

      Sil
    2. Hocam Siz Hileyi Yapıp Yayınlasanız Otamatik Hile Kurulu Olsa Ltfn

      Sil
    3. Malesef hile sadece kurulu oyunun üstüne kurunca çalışıyor hocam
      İyi günler

      Sil
    4. Aga bnmö Telefon Lg Optimus L7 705 aMa yapamıyorumm

      Sil
    5. Önce bi oyun aç geliştir v.b ilerler 2 saat sonra o oyunun üstüne kur resume de paran hileli olacak kardeş

      Sil
    6. resume derken aga Aga İletişime Geçermisin Twitter
      @ykp37krg

      Sil
  7. Hocam apk eğer androidin semboü ise aşağıdaki link çıkıyor http://www75.zippyshare.com/v/80300478/file.html
    Peki bu siteden nasıl ibdireceğim bir türlü bulamadım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamını getirmemisim :D
      Devamı : nasil indireceğimi soylermisiniz simdiden teşekkürler

      Sil
    2. DOWNLOAD NOW (TURUNCU KAHVERENGİ) RESME BASIN İNDİRME BAŞLIYACAKTIR EĞER BUNA RAĞMEN İNMİYORSAS

      MARKETTEN [UC BROWSER] YADA MOZİLLA İNDİRİN

      İYİ GÜNLER

      Sil
  8. en sağda büyük download yazar oradan indireceksiniz arkadaşlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkürler Hocam

      İYİ GÜNLER

      Sil
  9. Kardeş bi oyunu indiremiyorsun bi arkadaşına söyle sor indirsinler

    YanıtlaSil
  10. Kardeşim olmuyor bir video koy

    YanıtlaSil
  11. İndirdikten sonra kariyer yükle deaçılsın

    YanıtlaSil
  12. Nss ye yeni güncelleme gelmiş kafa felan vurabiliyoz topa ne zaman siteye eklenecek

    YanıtlaSil
  13. Nss ye guncelleme gelmis onu koyarmisin

    YanıtlaSil
  14. nss olmaz kariyer in usutune yukluom olmaz yardım

    YanıtlaSil
  15. Hile için yeni kariyer mi gerliyor?

    YanıtlaSil
  16. Ben oynadim 2 saat sonra kurdum actim kariyerimi hic bir sey yok

    YanıtlaSil
  17. baştan savmış bir şekilde hilenin nasıl kurulacağını anlatmışşsınız oyunu bir gündür oynadıysam da apkyi yeniden kurunca hile aktif olmuyor

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle merhaba yüklediğim apl yı indirip açmaya çalıştığımda paketin ayrıca tırıl mason da bir sorun oluştu şeklind e yazı çıkıyor nasıl yükle yenileceğini biliyorsanız yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  19. İshak Bey lutfen cvp verin bunun yeni surumunun hileli apksini bulabilirmisiniz acil

    YanıtlaSil
  20. Oyunu burdan yukledim bikac saat oynayip tektar mi yukliyim

    YanıtlaSil
  21. İshak hocam nasıl kuruluyor

    YanıtlaSil
  22. Hocam yeni sürüme güncelleyince hile yine çalışır mı

    YanıtlaSil
  23. 1.60'da çalışır mı

    YanıtlaSil
  24. Beyler ben bus bu nss yo indirdim google play storeden 2 saat oynadim bize verilmis olan akp ise dosya bos gibi seyler soyluyor Nr yapmamiz lazim

    YanıtlaSil
  25. Yav vereceginiz hileyi sikeyim amk bi bok olmadı

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir