29 Eylül 2013 Pazar

Android Oyun Yükleme [RESİMLİ ANLATIM!]

* ÖNEMLİ NOT: Arkadaşlar konunun çok sayıda kopyası var. Alıntı yapmanıza bir şey demiyorum, benimde alıntı yaptığım konular var fakat hepsinde alıntı olduğunu belirtiyorum. Sizden ricam alıntı yaparken konunun alıntı olduğunu, hatta mümkünse kaynak dahi belirtmenizi istiyorum. Konunun aslı MaxiCep'e aittir.
Arkadaşlar merhaba,





Android telefonlara oyun yüklemeyi bilmeyenler için kısa bi şekilde anlatacağım.

(Yalnız apk+sd dosyasını indirince geçerlidir bu aksi taktirde sd dosyasını telefon patch olarak download eder).

1. Apk+sd dosyasını bilgisayarınıza indirin.

2. İlk önce "Apk" dosyasını telefona atın ve usb kablosunu çıkartın.

3. Sonra telefona attığınız "Apk" dosyasını kurun 1 defa çalıştırın ve download ekranı gelene kadar bekleyin ardından oyundan çıkış yapın.

4. Usb kablonuzu telefonunuza bağlayın ve "sd" dosyasını SDCARD içindeki "Android>data" klasörünün içine atın.


ÖNEMLİ! :
(
 Eğer indirdiğiniz oyun "Gameloft" ise o zaman 4. maddeyi şöyle uygulayın ) ;"sd" dosyasını SDCARD içindeki "gameloft>games" adlı klasörün içine atıyoruz.

ve oyuna girin...

Aksi bir durum olmadığı sürece oyun sorunsuz çalışır.

SD DOSYASI RESİMLİ ANLATIMI:(EKLENECEK YAKINDA)
Adım1


Adım2

Gameloft İçin:

Adım1


Adım2

25 yorum:

  1. Saolun hocam bide benim size e-mailime bakarsanız yeterlidir zombie diary ile ilgilidi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım hocam hafta sonu hilelisine bakcam İyi günler

      Sil
  2. Hocam legend online dragon modlayabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende istiyorum ama modlayan yok bu oyunun modlusunu yapan bir site varsa arkadaşlar yardmcı olurmusunuz gerçekten oyun çok güzel admin kardeş yapabiliyorsan yapıver be :(

      Sil
    2. Tamam o oyuna kesinlikle bakcam
      İyi günler

      Sil
  3. Hocam green farm 3 para hileli yaparmisin buladik bir turlu

    YanıtlaSil
  4. Hocam sağolun ben hep yanlış yapiyomusum datalari telefon alınacak az bi süre sonra ondan sonra sizin dediğiniz gibi yapacağım sağolun hocam
    Alper Hasçelik ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil resimlide ekliyecem Alper hocam İyi akşamlar

      Sil
  5. Hocam fifa 2014 armv6 cihazlarda calisirmi galaxy mini

    YanıtlaSil
  6. Hocam siz yükleyin bari legend online dragons hileli o kadar sayfaya yaziyorum cevap yok :S yüklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam okul nedeniyle hafta içi pek bakmıyorum hafta sonu ilgilenirim

      Sil
    2. Hocam çok teşekkür ederim valla ilgilendiginiz icin artik burdayım :)

      Sil
    3. Hocam bayburtlumusunuz :)

      Sil
    4. Önemli değil Hocam İyi akşamlar

      Sil
    5. AKSARAYLIYIM Kayseride yaşıyorum :)

      Sil
  7. Soyadından dedim arki var soyadı akbaş :) memnum oldum Hocam iyi akşamlar iyi paylaşımlar ;)

    YanıtlaSil
  8. hocam tiki kart para hileli modlar mısınız acelesi yok :)

    YanıtlaSil
  9. kardeşim bende galaxy mega var sd kartda oyun klasörü yok ben phone-android-obb ' ye mi atacagım dosyayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OBB YE ATILACAK YAZIYORSA [Android/Obb]içine atın [Obb yoksa-Android-Klasörünün içine oluşturun] İYİ GÜNLER MERT HOCAM

      Sil
    2. tiki kart hocam :)

      Sil
  10. kardesım order chaos onlıne yukledım yeni guncelleme ıstedı o nden ypar acaba..

    YanıtlaSil
  11. Hocam green farm 3 hileli versiyonunu atarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir