1 Ekim 2013 Salı

Zombie Diary v1.1.5 MOD APK FULL PARA HİLELİ




Android cihazlarınız üzerinde oynayabileceğiniz bir hayatta kalma oyunu olan Zombie Diary'de amacımız dünyayı ele geçiren zombilerden dünyamızı kurtarmaktır.
Oyun içerisinde yer alan kahramanımıza yardım ederek dünyayı zombi istilasından kurtarma görevini üstlendiğiniz Zombie Diary, oldukça sürükleyici ve bağımlılık yapan bir oyundur.
Farklı görevlerin bizleri beklediği Zombie Diary'nin her bölümünde ya bizden istenen sayıda zombiyi öldürmeliyiz ya da belirtilen mesafe kadar ilerlemeli ve bu arada öldürebileceğimiz kadar çok zombiyi öldürmeliyiz.
Farklı silahların ve güçlendiricilerin de bizleri beklediği oyunda, bölümleri tamamlayarak ve sizlere belirtilen görevleri yerine getirerek altın kazanabiliyorsunuz. Kazandığınız altınlarla yeni silahlar ve karakterinize yeni zırhlar satın alabilirsiniz.
Yüksek kaliteli grafikleri, etkileyici animasyonları ve sürükleyici oynanışıyla elinizden bırakamayacağınız bir oyun olan Zombie Diary'i mutlaka denemenizi öneririm.
Zombie Diary Özellikleri:
  • 24 adet farklı silah
  • Üstlenebileceğiniz 5 farklı rol
  • Yeteneklerinizi geliştirebileceğiniz 5 farklı özellik
  • 4 farklı oyun içi harita
  • Farklı tipte ve güçte zombi düşmanlar
  • Bölüm sonu düşmanları
  • Farklı görev modları
  • Her gün oyuna giriş yaparak ödük kazanma şansı
  • Birçok başarım




APK'YI KURUN ÇALIŞTIRIN PARA HİLELİDİR TADINA BAKIN :D
APK




34 yorum:

  1. Sagol be abi ben muhammet ali abi güzel olmuş. Eywallah Hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖNEMLİ DEĞİL MUHAMMET ALİ HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Hocam cok teşekkür ederim cok iyi hile

      Sil
  2. yardım edin lütfen oyunu indirdim kurdum telefonuma oyun açılıyor sonra tekrar kapanıyor

    YanıtlaSil
  3. kardeşim lütfen yardım edin telefonum s3 mini hileyi indiriyorum telefonuma kuruyorum oyunu açıyor ama bi 10 saniye sonra tekrar kaanıyor lütfen acill yardım edin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARMV7 CİHAZLARDA ÇALIŞMIYOR İYİ GÜNLER

      Sil
  4. ARMV7 bune kardeşim acil yardım et oyunu bağımlı oldum lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARMV7 SÜRÜMÜ EKLENECEK YARIN İYİ GÜNLER HOCAM :D

      Sil
  5. kurululmu nasıl onu bir anlatırmısın bir yapamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK'YI TELEFONA ATIN KURUN OYUNA GİRİN ARMV7 DENENDİ HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  6. LİNKLER GÜNCELLENDİ KENDİM DENEYİP EKLEDİM HOCAM İYİ GÜNLER

    YanıtlaSil
  7. Oyun açıldıktan sonra tekrar kapanıyor xperia sp kullanıyorum

    YanıtlaSil
  8. kardeşim bendede aynı kaç gündür bekliyorum oyun açılıyor sonra siyah ekran geliyor kapanıyorv :((

    YanıtlaSil
  9. ARMV7 SORUNSUZ HOCAM KENDİM DENEDİM İYİ GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim zombie diary durdu diyo kapaniyo android sürümüm 4.3

      Sil
    2. ANDROİD 4.3 İÇİN UYUMLU OLURMU KARDEŞ NE DİYON :D

      Sil
    3. :d cokmu ileri gitmisim teknolojide :)

      Sil
  10. hayır ya olmuyor oyun açıldıktan sonra siyah ekran geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENENDİ CİHAZLA ALAKALI BİRŞEY İYİ GÜNLER

      Sil
  11. Hocam oyuna giriyorum düzgün calısıyor fakat hile yok para aynı

    YanıtlaSil
  12. başkan oyun açılıyor ama para yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu silin siteden indirdiğiniz apkyı kurun sadece olucaktır kendim bizzat denedim

      Sil
  13. cevap için teşekkürler ishak kardeş ama dediğini yaptım on kere olmadı :S
    galaxy wonder kullanıyorum

    YanıtlaSil
  14. Hocam bu oyunu ilk defa burda gördüm hileli diye indirdim açtım oynadım ama hile falan yok herşey normal siliyorum tekrar yüklüyorum olmuyo indiriyorum yüklüyorum yine aynı hile falan yok .bi açıklama yaparmısın

    YanıtlaSil
  15. bu kadar soruya cevap vericeğini bi video çeksene kardeşim

    YanıtlaSil
  16. abi hile falan olmuo ama oyun acilio 2000 altın 5 elmas la başlıom bi yardım

    YanıtlaSil
  17. Bu oyunu s3 miniye indirdim hilesi düzgün çalıştı rootluydu ondan heralde ama benim htc de normal çalıştı anlicaginiz rootsuz calismiyo

    YanıtlaSil
  18. root ne beyler??? bende de öle siyah ekran oluyo olmutyo neden acill cvpp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonunuz nedir her telefona root atma şekli farklıdır

      Sil
  19. Dosyayı indirdim kurdum kaydettim sonra oyuna gidim birşey degişmedi yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  20. Birebir kendim denedim oluyor

    YanıtlaSil
  21. general mobile discovery kullanıyorum siyah ekran geliyor

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir