31 Ekim 2013 Perşembe

Root Nedir? Nasıl Yapılır?


Evet arkadaşlar root demek akıllı telefonlardaki sınırı kaldırmak demektir.
Bilgisayar işlemcilerine overclock yapan arkadaşlar iyi bilirler root işlemine azda olsa benzemektedir.
root yaptığınız zaman geliştirilmiş custom romları yükleyebilirsiniz telefonunuzu şekilden şekile sokabilirsiniz kısacası özgürlük demektir yani :)
Root yapmazsak ne olur?
Geliştirlmiş Custom romları yükleyemezsiniz bir takım işlemleri yapamazsanız örnek verirsek işlemci veya ram seviyesiyle oynayamazsınız. samsung'un optimizasyon yaptığı şekilde çalışır telefonunuz tabikide her telefonda marka telefonda böyle.
Root Yaparsam ne olur?
- Telefonun garantisi varsa gider.
evet bu gerçektir telefonunuza root attığınız zaman telefon garanti dışı kalır fakat stock orjinal roma dönerseniz garantisi olduğu gibi devam eder.
Eğer Stock roma dönmek istiyorum derseniz Telefonunuzun modelini google'da yazarak Stock rom diye arama yapın sitede anlatılan o yükleme talimatlarını uyurak telefonunuzu Orjinal Firmware'ye çevirebilirsiniz
ve telefonunuz stock roma dönmüş olur garantisi olduğu yerden devam eder.
Root Nasıl Yapılır?
Bu telefondan telefona değişmektedir kimi telefonda recovery moda alarak yüklüyorsunuz kimi telefondada odin programıyla root dosyasını flaşlayarak cihazı root yapıyorsunuz.

Eğer sormak istediğiniz soru olursa bu konu altından sorunuz cevaplamaya çalışırım :)

5 yorum:

  1. crusade of destiny hileli lutfen

    YanıtlaSil
  2. Hocam the simpsons tapped out hileleri lazım şayet bulabilirseniz (donut,money,building vs )

    YanıtlaSil
  3. Samsung galaxy wonder

    YanıtlaSil
  4. Abi galaxysduos rootnacill

    YanıtlaSil
  5. Not2 ben hiçbirşey anlamadım bu olaydan ben şimdi tek birşey merak ediyorum denilenleri yaptım ama elmas gelmedi nasıl gelir?????

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir