22 Aralık 2013 Pazar

Traffic Racer Hileli İndirin (Çalışıyor)

Oyunun Tanıtım Yazısı
Kendi arabanızla gerçek hayatta yapmak isteyip te yapamadığınız yüksek hız ve tehlikeli makaslar artık hayal değil! Traffic Racer, tüm bu adrenalini parmaklarınızın ucuna getiriyor.
Traffic Racer, göz alıcı grafiklere ve gerçekçi sürüş hissine sahip bir yarış oyunu. Oyunda amaç, yoğun trafikte olabildiğince hızlı sürerek en fazla mesafeyi katetmek ve en yüksek skoru elde etmek. Tabi bu esnada trafikteki araçlara yakın mesafeli makaslar atmayı unutmayın. Yarışlardan kazandığınız paralarla aracınızı güçlendirebilir, yeni araçlar satın alabilirsiniz. Google Play Game Services desteği sayesinde tüm dünyadaki oyuncular arasındaki sıranızı görebilirsiniz!
ÖZELLİKLER
- Göz alıcı 3D grafikler
- Akıcı ve gerçekçi araç kontrolü
- 17 farklı araç seçeneği
- 4 detaylı mekan: şehir dışı, çöl, karlı yol ve şehirde gece
- 4 oyun modu: Sonsuz, Çift Yön, Zamana Karşı ve Serbest Sürüş
- Çeşitli jant ve boya seçenekleri
- Online skorbord ve başarılar
- Türkçe dil desteği
OYNANIŞ
- Hareket sensörü ile veya dokunarak aracınızı kontrol edin
- Hızlanmak için ekranın sağına dokunun
- Yavaşlamak için ekranın soluna dokunun
Oyundan Görüntüler


İndirme Linki

19 yorum:

  1. winrardan çıkmıyorsa apknın üstüne mausenin sağına tıkla ortalarda sormadan çıkar yazıyo ona tıkla masaustune atar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyayı ''Apk Manager'' Programı ile açmayı deneyiniz =)

      Sil
  2. Hıh oldu knk cok tşk

    YanıtlaSil
  3. ben indirdim rardan cıkarttım ama telefondaki hangi dosyanın içine atacam?telefonum s3

    YanıtlaSil
  4. ben tele yapıcam sımdı sıldım oyunu pc den ındırdım apk yı sımdı tele atıyorum olmuyo nasıl yapıcam yardım edın bana maddeler halınd kurulum anlatırmısınız pls

    YanıtlaSil
  5. Ya tablete yapamiyoru m acil cevap verirseniz sevinirim her seyi indirdim apk yi actim oyuna tikladim ama oyunu siliyor ne yapmali

    YanıtlaSil
  6. Eski kurulu oyun varsa bir güzel siliniz. Sonra bizden indirdiğiniz dosyayı tekrardan kurmayı deneyiniz.

    YanıtlaSil
  7. General mobile discovery telefonum nasil yapcaz hileyi tarif edermisin ?

    YanıtlaSil
  8. S3 MİNİ TELEFONUM BANA BAŞTAN ANLATSAN HOCAM ÇOK İYİ OLUR ONU İNDİR BUNU AÇ ANLAMIYORUM

    YanıtlaSil
  9. HOCAM BEN APK MANAGERDEN YAPTIM AMA OYUNU KALDIRDIN ŞİMDİ NE YAPICAM

    YanıtlaSil
  10. hocam galaxy gio'm var indirdim ama çalışmadı.Yükledim oyunu açtım biraz bekledi sonra hata verdi

    YanıtlaSil
  11. Dosyayı rardan nasıl cıkartız 1 türlü yapamadım para 0

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler başka sitelerden indirdim bu uygulamayı oyunda kazandığım paramıda kaybetmiştim 0 olunca kimseye güvenemicezmi demiştimkii son olarak sizin traffic racer apk dosyanızı indirdim ve gayet başarılı emeğenize sağlık tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Blader benim tel note2 olmuyor yuklu diyor sildim tekrar yukledim kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  14. acaba mercedes var mı

    YanıtlaSil
  15. indirecegim zaman apk indirme linkine tıklıyorum dosya silinmiş diyor

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir