24 Aralık 2013 Salı

Dungeon Hunter 4 ELMAS HİLESİ İNDİR %100 ÇALIŞIYOR




Merhaba arkadaşlar  dungeon hunter de  1.milyon yakın elmasımız olacak nasıl mı?

ilk önce  rootlu olmalı telefon

dosyalarıma gelip oradan home tuşumuzun solundakı yere basalım dosya ayarlarına girelim oradan
gizli dosyaları gösteri işaretliyelim

Sonra root explorer programını indirelim ondan sonra da root explorerden
/data/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftD4HM

klasörune gidelim icinde lib doyasını göruceksiniz isterseniz yedeğini alın karakteriniz gidebiliyor oraya verdiğim dosyayi yukliyeceksiniz sonra oyuna girip 20.000 altın değerindeki silahi alıcaksınız altın yok elmas diye soracak sende evet de sonra 1.milyo kusur elmas  gelecek

8 yorum:

  1. ben dosyayı root explorerda lib klasöre atmaya çalışıyorum ama üzgünüm başka dosya var diyor...dosyayı silmeye çalışıyorum başarılı diyor ama hala yerinde duruyor...kısaca hackleyemedim galiba...ben tablet kullanıyorum...neden olmuyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletinizin rootlumu birde tabletiniz markası ve modeli nedir ?

      Sil
  2. Çalıştıramadım

    YanıtlaSil
  3. Sen yukledinmi elmasi admin

    YanıtlaSil
  4. Ya su root u genaral mobile discover a nasil indircez ya arkadaslar indirdigimiz zaman telefonu bozar mi

    YanıtlaSil
  5. Ya su root u genaral mobile discover a nasil indircez ya arkadaslar indirdigimiz zaman telefonu bozar mi

    YanıtlaSil
  6. ROOT İNDİRİLMEZ KURLUR

    root: telefon sistem yapımcıları telefon kullanıcıların sistemine erişmesini istemez bu yüzden telefon yada tablerden bazıları rootsuzdur root internetten bulcan ve kurcan kardeş

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir