10 Eylül 2013 Salı

Asphalt 8: Airborne v1.0.1 APK+DATA İNDİR PARA HİLELİ


























Açıklama:
YER ÇEKİMİNİ TOZ DUMAN ET
En iyi Android atari tarzı yarış oyun serisi, yeni bir dönüm noktasına ulaşıyor! Yepyeni fizik motoruyla güçlendirilmiş şiddetli sürüş deneyiminde dinamik, yüksek hızlı akrobasiler gerçekleştir!
LÜKS RÜYA ARABALAR
 47 yüksek performanslı araba (%80'i YENİ!)
 Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX ve Pagani Zonda R gibi en iyi lisanslı markalar ve modeller
 Gerçekçi ses deneyimi için yeni kaydedilmiş yüksek kaliteli motor sesleri
UÇUŞA GEÇ
 Rampalardan uç ve yarışı pistin ötesine taşı
 Viril dönüşleri ve çılgın 360 derecelik atlayışlar yap
 Yarışırken akrobatik hareketler ve havada manevralar yap
YENİ EGZOTİK MEKANLAR
 Venedik, Fransız Guyanası, İzlanda, Nevada Çölü dahil 9 değişik ve heyecan verici gerçek pistte yarış!
• Tüm pistler orijinal ve ayna çeşitlemeleriyle kariyer modunda
• Çok sayıdaki gizli kestirmeyi keşfet
HIZ CANAVARLARI İÇİN YENİ ÖZELLİKLER
• Kariyer modunda 8 sezon ve 180 etkinlik
 Yeni nesil gölgeleyiciler, gerçek zamanlı geometri yansımaları ve diğer inanılmaz efektler sayesinde göz kamaştırıcı görüntüler!
 Görülmemiş, detaylı bir hasar sistemi
• Yeni Salgın ve Drift Kapısı modlarına göz at
EŞ ZAMANLI ÇOK OYUNCULU VE HAYALET MÜCADELELERİ
 8 rakibe kadar çıkan eş zamanlı çok oyunculu yarışlar!
 Favori arabalarınla eş zamansız yarışlarda arkadaşlarına meydan oku
 Yeni lider panolarında skorunu dünya çapındaki arkadaşlarınla ve yarışçılarla karşılaştır
• Yarış başarılarını paylaş ve gerçek bir hız canavarı olduğunu ispatla
RUHUNU HAREKETE GEÇİRECEK MÜZİKLER
 Adrenalin pompalayan lisanslı müzikler
 Bloc Party, Mutemath & The Crystal Method'dan parçalar!
Uç nokta atari tarzı yarış hayranları için hazırlanmış bu oyun gerçek rüya arabalar ve olağanüstü grafiklerle yarış simülasyonu meraklılarının da hoşuna gidecek.



APK:(PARA HİLELİ OFFLİNE)
    DATA DOSYALARI:(TEK LİNK BEKLEMEDEN)


İSTEK ÜZERİNE ZippyShare Linkleri Eklenecektir.

OYUN TAMAMEN TÜRKÇEDİR.MOD APK'DA SINIRSIZ PARA EXP BONUS MEVCUTTUR.BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİP YORUM YAPARSANIZ TEŞEKKÜR EDERİM.SORUN YAŞARSANIZ KONU ALTINDAN YORUM YAPARAK BELİRTİRSENİZ EN KISA SÜREDE CEVAPLAMAYA ÇALIŞACAĞIM İYİ EĞLENCELER

151 yorum:

  1. selam kardeş rica etsem Lucky Luke BD Arcive Full Eklermisin

    YanıtlaSil
  2. Yarın bakacağım Cemal Hocam İyi günler

    YanıtlaSil
  3. Hocam avd vip yuklermisin yada videolari hizli indiren bi program varsa onu yuklermisin

    YanıtlaSil
  4. Yarın ekliyorum video indirme programı İyi günler Can hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İshak hocam dragon city hilesi lazım

      Sil
  5. Hocam asphalt 5 galaxy gio atarmisiniz siteye heryerde baktim.indirdim.ekran sol assada gozukuo 320x480 olmadigi icin herhald bi bakarmisiniz bakarsaniz sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ekleyemedim ama sorunsuz asphalt 5 linki veriyim indirin

      www.maxicep.com/forum/konu/asphalt-5-hd-gio-ve-ace-da-denendi-video-oynatiiamaz-hatasini-cozdum-yuzde-yuz-calisiyor-v3-0-3.684435/

      Sil
  6. Coooook tesekkurler kardesim

    YanıtlaSil
  7. para hileli olana root gereklimi acaba :?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIR ROOTSUZ KURUN OYNAYIN PARANIZ FİLAN SINIRSIZ

      Sil
  8. Hocam apk yi kurdum ama para yine ayni degismedi acaba benmi yapamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski oyun apksının üstüne kurmayın silin onu tekrar bizim siteden indirdiğiniz apkyı kurun Serdar hocam kolay gelsin

      Sil
  9. Kardeş bunu nasıl kuruyoz ? Önce apk yi yükleyip data dosyalarını sdcard/android/data icine mi atiyoruz yoksa ilk data dosyalarini sdcard/android/data icine atip sonra apk yi mi kuruyoruz ? Yoksa data dosyalarını başka bir yere mi atiyoruz ? Kurulumu anlatirsan cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android/obb içine atın data dosyasını,apkyı kurun Emre hocam İyi günler :D

      Sil
  10. Ishak abi ben bunu nasıl yüklicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİLGİSAYARA İNDİRİN DATA DOSYASINI [ANDROİD/OBB]İÇİNE ATIN APKYI KURUN ÇALIŞTIRIN İYİ GÜNLER HOCAM

      Sil
    2. Abi ben bunu direk telefo na ındırim yapamam mı

      Sil
    3. TELEFONDAN ÇOK ZOR BİLGİSAYARDAN ATMAK LAZIM

      Sil
    4. Cepde diye site var ben ordan indirıyordum ama au oyun orda da paralı oldugu icin alternatif site arıyordum bilginiz varmı acaba

      Sil
    5. PARASINI ÖDERSEN TELEFONDAN İNDİRİRSİN YOKSA YOK :))

      Sil
    6. Note 2 kullaniyorum ve direk telefondan indiriyorum sıkıntı yok

      Sil
    7. DİREK TELEFONDAN İNDİRME İÇİN BİRŞEY DİYEMEM WİFİ İLE İNEN BİR OYUN DEĞİL ASPHALT 8

      Sil
  11. iyi günler ben oyunu storeden almışım para hilesi calısıyor mu ? onu kurmak icin oynu silp opk yı mı kurmam gerekiyo teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendim denedim silebilirsiniz ama datayıda tekrar atmanız gerekir hocam sorunsuzdur :)) İyi günler

      Sil
    2. APK YI DATADAN SONRA KURUYORUZ DEMİ

      Sil
    3. Evet Hocam (Android/obb)içine atın data dosyasını.Apkyı kurun ilk açılış internet gerektirir.İyi Günler

      Sil
  12. Kardeş bilgisayardan daha önce hiç kurulum yapmamıştım adımlar gene aynı mı ? Data dosyasını Android/obb ' nin içine çıkartıyoruz sonra tabletten apk yı kuruyoruz böyle midir ?

    YanıtlaSil
  13. MRB BENİM ASPHALT 8 GOOGLE PLAY ÜZERİNDE ÜCRETLİ ALINDI ACABA ONADA PARA HİLESİ KURABİLİRMİYİZ...
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulur Osman kardeşim oyunu sil DATA yı indir (Android/obb) içine at(obb yoksa [android/obb]olucak şekilde klasör aç)İYİ GÜNLER

      Sil
  14. benim telefon samsung s4 obb ye dosya atamıyom butun dosyayı kopyalıyo en sona geldiğinde hata verip kopyalamayı durduruyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. S4 Kullanmadığım için kesin bi sonuç söyleyemem--samsung usb driver indirin birde öyle deneyin??

      Sil
  15. Arkadaşlar Asus marka tf300t modelinde bir tabletim var (1.3 işlemci 4 çekirdek, 1gb ram ). Oyunda çeşitli yerlerde kasma yapyıor. oyun ayarlarından görüntü kalitesini düşükte yapsam yüksekte yapsam kasıyor.AVG ile tarattım virüs de bulmuyor. Neden kasıyor gayet yeterli özellikleri var bir bileniniz varsa yardımcı olabilir mi tablet rootsuz orijinal sürümde. Konu dışı olduysa kusurum affola ama yardım alabileceğim başka birisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Format atın oyuna girmeden ram temizleyici program kullanın --facebook ve twitterı-- el ile kapatın ram temizleme programı linki

      http://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/advanced-task-manager-v315-full-apk.html

      Sil
  16. Format nasıl atacağım virüssüz yedek nasıl acağım bir link var mı yardımnız içn sağ olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedek alma konusunda bilgim yok ram temizleme programını deneyip açın oyunu

      Sil
  17. Arkadaşlar Bu Samsung S4 deki OBB ye Dosya Kopyalama Hatasıyla İlgili Bilgisi Olan Varsa Bana Yardımcı Olursa Sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya atamamaktan kastınız, data dosyalarını obb nin içine atmaksa evet şuan için bu telefonun orjinal haliyle mümkün gözükmüyor. Fakat o data yı telefonda başka bir yere atıp, ardından telefonun içinden ""taşı değil !!!!!" obb nin içine kopyalarsanız sorununuz çözülür. Ama eğer telefonun içinde hiçbir yere büyük dosya boyutlarını atamıyorsanız bende öyle bir sorun yok, obb hariç her yere dosya atabiliyorum. Onu da söylediğim şekilde yaparak çözüyorum.[ALINTI]

      Sil
    2. Ya bende android tablet var android/obb un icine indirdiğimiz şeyi atıyorum(Mobo market)diye bişey onu atıyorum olmuyor bi videosunu cekersenız cok memnun olurum şimdiden teşekkürler bu arada lütfen ya cok ihtiyacım var yardımcı olunnn ACİLL

      Sil
  18. YAZI İÇİN TEŞEKKÜRLERDE TAM OKUNMUYOR YANİ BİRŞEY ANLAMADIM DESEM :)

    YanıtlaSil
  19. Ben galaxy tab2 tabletime indirdim dediğin gibi android obb nin içine attım apk yı kurdum oyun açılırken gerekli dosyalar kontrol ediliyorsonra oyun başarıyla indirilditamam a dokunun ve oynamaya başlayın diyor tamama basıyorumlisansı kontrol ediliyor diyor ve oyundan atılıyor lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet işlemcisi oyunu açmaya malesef yetersiz İyi günler

      Sil
    2. Bende Xperia zde aynı şey oluyor o da mi yetersiz

      Sil
  20. Kardesim nedense hemen indirildi 3 dk da bide tx editorden ac diyor bunun cozumu ne yardimci olurmusun telefonum s3 bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DATA DOSYALARINI [Android/Obb] içine atarsanız oyun çalışır DATA DOSYALARINI İNDİRİP DENEYİN

      Sil
  21. kardeş oyuna giriyorum gameloft yazısı geliyor oyundan atıyor yardım edermisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TELEFONLA ALAKALI BİŞEY YAPCAK BİŞE YOK :(( İYİ GÜNLER

      Sil
  22. Ishak abi bi bakar misin oyuna giriyorum yuklendi fln dio sonra lisans kontrol dio oyundan atiyo sonra nolur yardim et abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru kurduğunuza eminmisiniz -DATA DOSYASINI
      ZİPTEN ÇIKARIN
      [Android/Obb]içine atın OBB KLASÖRÜ YOKSA [Android]KLASÖRÜNÜN İÇİNE KENDİNİZ OLUŞTURUN

      Sil
  23. Kardes gameloft yazisi geliyior lisans kontrol edliyor diyor atiyor yardimci ol

    YanıtlaSil
  24. Abi bide pacifim rim yüklersen çok iyi olur

    YanıtlaSil
  25. s3de de aynı s4de de aynı hatayı veriyo hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru kurduğunuza eminmisiniz -DATA DOSYASINI ZİPTEN ÇIKARIN [Android/Obb]içine atın OBB KLASÖRÜ YOKSA [Android]KLASÖRÜNÜN İÇİNE KENDİNİZ OLUŞTURUN İYİ GÜNLER

      Sil
  26. ishak abi neden olmuyo data dosyasını android obb içine attım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALAHA KENDİM DENEDİM SORUN YOK ÜZGÜNÜM TELEFONLA ALAKALI :((

      Sil
  27. birader her pc de sıkıştırılmış APK açılmıyor Buna Bi çözum Bualablrmsn ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WİNRAR'DAN ÇIKARTMA YAPABİLİRSİNİZ İYİ GÜNLER

      Sil
  28. Arkadaslar data dosyasini zip tan cikartin cikan dosyanin icindeki dosyayi kaydedin ben yaptim oldu ayrica oyun super otesi

    YanıtlaSil
  29. Yanıtlar
    1. ÖNEMLİ DEĞİL İYİ GÜNLER BERKAY HOCAM

      Sil
  30. hocam nasıl yüklenecek fifa 14 gibi yazsaydın iyi olurdu fifa 14 içinde eline sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANDROİD/OBB İÇİNE ATIN DATA DOSYASINI APKYI KURUN İYİ GÜNLER HOCAM

      Sil
  31. Daha oynamadım ama teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  32. oyunu açamayan arkadaşlarım biliyorum hepiniz benim gibi yanlış anlayıp oyunu kuramadınız :) çok basitmiş aslında :)

    android/obb/com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM
    klasrö halinde atmayı deneyin ben açtım oyundayım param var canavar .)
    ishak hocam ellerine sağlık :)

    iyi oyunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bende açılıor gamle loft gelior kapanıor TAbletim ExPER p10 man r 2 1 gb ram var 2 çekirdekli

      Sil
  33. Ishak abi ben bunu yukledim cokda guzel oynadim ama 3-4 oynayistan sonra google a sur yada simdi degil cikiyo simdi degile tıklıyorum oyun kendiliğinden kapanıyor bende s3 var ama oynayamiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bnde de var abi s3 bnmkide bi cözüm.bul hocam gözünü seveyim

      Sil
    2. Bendede lisans sorgulaniyor diyo kapaniyo sonra

      Sil
    3. --İLK AÇILIŞ İNTERNET BAĞLANTISIYLA AÇILMALI-- OYUNU SİLİP TEKRAR YÜKLEYİN İNTERNET BAĞLIYKEN OYUNA GİRİN SORUN DÜZELECEKTİR İYİ GÜNLER

      Sil
  34. Iniyor bakalım nasıl. Umarım iyidir :) ayrıca teşekkür

    YanıtlaSil
  35. Hocam lisans sorgulaniyor diyor sonra oyun kapaniyir acil yardim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. --İLK AÇILIŞ İNTERNET BAĞLANTISIYLA AÇILMALI-- OYUNU SİLİP TEKRAR YÜKLEYİN İNTERNET BAĞLIYKEN OYUNA GİRİN SORUN DÜZELECEKTİR İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Hocam sorun duzelmedi.

      Sil
  36. S.a hayrli cumalar hocam dedgnz gibi datayi indirip android obb dosyasna kaydettm sonra apk yi indirip actim oyunu ama kapaniyor yardimci olurmusunuz cihazim note2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALEYKÜM SELAM --İLK AÇILIŞ İNTERNET BAĞLANTISIYLA AÇILMALI-- OYUNU SİLİP TEKRAR YÜKLEYİN İNTERNET BAĞLIYKEN OYUNA GİRİN SORUN DÜZELECEKTİR İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Telefonda net hep mevcut durumda pcden deil de telefonmdan indrdm 1.5 gb lik datayi ve apkyi dedgnz gibi zipten acip andriod obb dosyasna kopyaladm sonra apkyi kurdum ve defalarca silip tekrar kurdum acilmior

      Sil
    3. TELEFONDAN İNDİRME SAĞLIKLI OLMAZ RARDAN ÇIKARILINCA DOSYADA SAĞLAM KALMAYABİLİR BİLGİSAYARDAN YÜKLEYİN HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  37. S.A hocam bende lisans kontrol ediliyor diyo oyundan atiyor ne yapmaliyim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AS HOCAM OYUNU SİLİN TEKRAR YÜKLEYİN [İLK AÇILIŞ]-[İNTERNET BAĞLIYKEN] OLSUN İNTERNETSİZ AÇTIĞINIZDAN ÖYLE OLUYOR İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Hocam dediginiz gibi yaptim olmuyor nasil yapcaz

      Sil
    3. Hocam cihazla alakalı kendim denedim oyun sorunsuz

      Sil
  38. babacım öyle bir site yapmışsın ki maşallah söğüşlemeden duramadık..bir tane daha bir tane daha derken bi baktık site arşivinizi yedeklemişiz.. :)) elinize emeginize sağlık çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  39. ya dark avenger .1.2.2 ve dungeon hunter 4 hileli yapma şansınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedat hocam dark avanger en son hileli sürüm 1.2.1 Dungeon hunteri ekliyorum şimdi iyi günler

      Sil
  40. bide inen oyunları nasıl güncellicem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖNEMLİ OYUNLARIN SON SÜRÜMLERİ EKLİ ZATEN SİTEDE HOCAM :))

      Sil
  41. htc desire x te çalışır mı?? veya çalıştırılabilir mi?

    YanıtlaSil
  42. lisans kontrol ediliyor diyo ve sonrasında oyun kapanıyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYUNU SİLİP TEKRAR KURUN İLK AÇILIŞINDA İNTERNETİNİZ BAĞLI OLSUN BU SEFERDE OLMAZSA CİHAZLA ALAKALI HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  43. hocam mükemmelsin eline sağlık obb dosyasına atarken sıkıntı yaşadım s4 te ama sd karta atıp sonrada obb ye taşıdım zorlanan arkadaşlar buradan bu işlemle kurulumu yapabilir eline koluna yüreğine sağlık ishak kardeş ;)

    YanıtlaSil
  44. hacam oyunu yükledim ekran gelip gidio gelip gidio gelip gidio sonsuz kere gelip gidio ne yapmam lazım telefonuym lg optimus p880 4xhd

    YanıtlaSil
  45. Abi kurulumunu anlatırımısın bilmiyorumda ben şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D üye değilim sevap point kasıom :D com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM klasörünü cihaz hafızası/android/data nin içine atıcaksın sonra apk yı kurucan ama internet erişimi gerekli olur

      Sil
  46. hocam ben bu siteye hayran kaldim yaaa

    YanıtlaSil
  47. niye 1.49 gb normalde 800mb falan ve niye başka data linki yok

    YanıtlaSil
  48. Merhaba benim hafıza kartında hiçbirşey yok obb falan bunu nereye atacağım ben ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zipten çıkan dosyada com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM klasörü var o klasörle beraber (apk hariç ) cihaz hafızası/androıd/obb nin içine yapıştırıcaksın

      Sil
  49. Admin sd data da para hilesi yok nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  50. Ben napcam yükledim hepsini o şeyi hem android data ya hemde obb attım oyuna nasil giricem şimdi nerdeN skypem minecraft.tnt2 facem arda.tilki acil yardım edin

    YanıtlaSil
  51. data nasıl indircem yaw link nerde tıklıyorum değşik bir site çıkıyor

    YanıtlaSil
  52. Lisans kontrol ediliyor diyor sonra menuye geri atıyor

    YanıtlaSil
  53. ya bu taslaklar görevi ne oluyor düz viriller uçuş süresi geri kalan hepsini yaptım ama yıldıza ihtiyacım var sezon açmak için taslakları yapmam gerekiyor ne olduğunu yazabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  54. İshak Hocam data dosyası linkine giriyorum bir sayfa açılıyor indirme linkini göremiyorum yada bulamıyorum

    YanıtlaSil
  55. Kardesim lisans kontrol ediliyor dioyor menuye atio arkasinki gibi kontrol edermisn ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu silin tekrar kurun İLK AÇILIŞINI İNTERNET WİFİ varken yapın

      Sil
  56. kardes ishak hoca YA BEN İNDİRDİM tabletime Nasıl ATACAM OLmuor :D

    YanıtlaSil
  57. kardeş açtım
    ondan sonra gamle loft çıktı 2 sn sonra kapandı YAw

    YanıtlaSil
  58. Kardeşim açıyorum lisans kontrol edip kapatıyo çalışmıyorsa adam gibi söyle lütfen

    YanıtlaSil
  59. Ben galaxy TABLET3 tabletime indirdim dediğin gibi android obb nin içine attım apk yı kurdum oyun açılırken gerekli dosyalar kontrol ediliyorsonra oyun başarıyla indirildi tamam a dokunun ve oynamaya başlayın diyor tamama basıyorum lisansı kontrol ediliyor diyor ve oyundan atılıyor lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bendede oluyor hocam nasıl çözeceğiz bu işi telefonum lg optimus 4x hd

      Sil
    2. Oyunu silin tekrar kurun İLK AÇILIŞINI İNTERNET WİFİ varken yapın

      Sil
  60. online oynanıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem arkadaşlarınızla hemde dünya üzeri oynayabilirsini

      İyi günler

      Sil
  61. slm kardeş ben data dosyasını indirmeye tıklıorum ama gene apk dosyası inio nası yuapabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler güncellenecektir o zaman anlatımda detaylanacaktır

      İyi günler hocam

      Sil
  62. Onere bilecegin online hileli oyun varmi hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla online oyunların çoğu modlanmıyor :) yinede siteyi gezerseniz bulursunuz hocam

      İyi günler

      Sil
  63. hocam telefonum lg optimus 4x hd oyunun basında oyun lisans kontrol ediliyora kadar geliryor ve bianda kapanıyo bi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu silin tekrar kurun İLK AÇILIŞINI İNTERNET WİFİ varken yapın

      Sil
  64. hocam data dosyasını indireceğimiz yerde benim tel yok DİSCOVERY ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen sitede marka girmenize gerek yok data dosyasını (android/obb) içine atın apk yı kurun İLK AÇILIŞINI İNTERNET WİFİ varken yapın çalışır hocam

      Sil
  65. İshak Kardeş ben bu oyunu samsung app den aldım ama ben para hilesi istiyom kendi apksine sadece datasını deyiştirsem para hilesi olurmu yani demek istediğim orjinal apk(satınaldğım apk) yi silmeden hile yapılırmı

    YanıtlaSil
  66. Oyunu iyi guzel oynuodum ciktim birdaha girdim bu sefer google playda asphalt 8 e yorum atmamizi istiyor yorumda atamioruz uygulamanin yuklu olmasi lazum diyor nasil halletcez bu sorunu eminim bir cok kiside var bu sorun

    YanıtlaSil
  67. Kardeş ne kurulum anlatmışsın ne güvenlik tarama sonucu koymuşsun link ver geç oh ne ala memleket.Biraz daha özen göstersen çok daha iyi olurdu ve bu yorumların çoğu soru ağırlıklı değil de teşekkür ağırlıklı olurdu..Umarım öz eleştiriye açıksındır..Yine de emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  68. oyunu yukluyorum acılıyor sonra kendikendine kapanıyor

    YanıtlaSil
  69. Birader dedigin gibi yaptim ilkin data yi kopyaladim obb ye sonra kurdum apk yi onceden yoktu asphalt 8 tasimadim da datayi kopyala yaptim olmadi bir cozum bulursan makbuke gecer...

    YanıtlaSil
  70. kardeşim data dosyasını sitede nereden indireceğim ? yani verdiğin data simgesine tıklıyorum açılıyor ama ben nerden basıp indireceğimi bilmiyorum bi yardım edermisin lütfen telefonum s3 mini

    YanıtlaSil
  71. Galaxy S3 telefonumda apkyi kuruyorum oyuna giriyor tamama basiorum ve atiyor cozum lutfen

    YanıtlaSil
  72. Fast furiousa atıyor neden açılmıyor

    YanıtlaSil
  73. ne kadar iğrenç oyunlar

    YanıtlaSil
  74. Abi ayni anlattigin gibi kurdum indirildi yor gameloft yazisi cikinca atiyor ne yapmaliyim formatla duzelirmi

    Galaxy S2

    YanıtlaSil
  75. s.a ishakım kolay gelsın .
    bu datayı tele mi kurcaz sd kartamı
    apk yi de tele yada karta kursak fark edermi ?
    birde reklamı gec diyorum bi site geliyor dowland başlamıyor :) :/ iyi günler..

    YanıtlaSil
  76. bi kaç yerden daha indirdim senın dedıklerını yaptım ama oyun açılmadan atıyor. yardımcı olursan cok sevınırım kolay gelsın

    YanıtlaSil
  77. merhaba özür dilerim cahilliğime verin ama ben indirme butonlarını bulamadım başka bir sayfaya yönlendiriyor herhalde o başka ıyun

    YanıtlaSil
  78. hocam hile hala güncelmi yeniden kurup dener misiniz acaba? bir de apk linkinde asphalt 8 yerine ff6 yaziyor link mi patladi hocam yoksa dogrumu downloadida goremedim cevaplarmisiniz.

    YanıtlaSil
  79. hocam nasıl indiricez bi anlatırmısınız ya lütfen

    YanıtlaSil
  80. Hocam hızlı ve öfkeli 6 çıkıyor ne yapicam

    YanıtlaSil
  81. Hocam hay day hile apksının linkini atrmısınız (acill)) ishak akbaş hocam Android sürüm: 4.1.1 v.1.55

    YanıtlaSil
  82. fast&furios 6 the game diye bir oyun çıkıyoo... o asphalt 8 mi?

    YanıtlaSil
  83. aynn ya ben buna aspalth 8 deneni varya :D

    YanıtlaSil
  84. APk tıklıyom hızlı ve öfkeli 6 geliyor lütfen düzeltin

    YanıtlaSil
  85. Hızlı ve öfkeli 6 çıkıyor düzeltirmisiniz

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir