8 Eylül 2013 Pazar

Dark Avenger 1.2.1 APK FULL PARA VE 5000 EXP HİLELİ

Dark Avenger 1.2.1 APK FULL PARA VE 5000 EXP HİLELİ


Dark Avenger v1.1.7 (Unlimited Coins & Skills)

Dark Avenger v1.1.7 (Unlimited Coins & Skills)

Dark Avenger v1.1.7 (Unlimited Coins & Skills)


Dark Avengers MOD APK FULL PARA HİLELİ VE OFFLİNE(İNTERNETSİZ)VERSİYON

Merhaba arkadaşlar Dark avangerin 1.2.1 sürümünün para ve 5000 exp hilelisidir.

Bu sürümde yeni zindanlar eklenmiştir
1. 20 adet temalı aşama eklendi.
2.Maksimum Level 60'a Çıkarışmıştır. 
3.Yeni itemler eklenmiştir.
4.Infinity Tower eklenmiştir.
5.Yeni Karakter eklenmiştir.
6.Pvp modunda 3'te 3 mücadele eklenmiştir.
İNDİRMELERDE SORUN VARSA YORUM YAPARAK BİLDİRİN :)





122 yorum:

  1. Hocam gem hilelisi varsa onu koyarmisiniz siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gem hilesini eklemeye uğraşıyorum muhammet hocam biraz sabırlı olalım İyi günler

      Sil
    2. Hocam apk yı indiriyorum indirdikten sonra paket yukleyici diyirum ama uygulama yuklenmedi diyor help me please

      Sil
    3. Denedim ama olmuyo root gerekiyomu

      Sil
  2. Hocam su indirme sitesini degistirseniz yapqmiyorum ordan :)

    YanıtlaSil
  3. Muhammet hocam hileyi ben yapmıyorum ama yeni sürümünde gem hilesine dikkat edeceğim

    YanıtlaSil
  4. Yavuz hocam zippysharede son hız indirebilirsiniz saatlik limitte yok sorununuzu tam olarak anlamadım

    YanıtlaSil
  5. İndirme basarisiz hatasi aliyorum

    YanıtlaSil
  6. Farklı Tarayıcı kullanın yavuz hocam olmadı turbobit linkimiz var her ihtimale karşı o link biraz bekletir ama sağlamdır :)) İYİ GECELER Yavuz Hocam

    YanıtlaSil
  7. Hocam duzgun bi link atsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. mozilla önerimdir indirmek için birde internet download manager kurarsanız indirmelerinizde 7-8 kat hızlanma olucaktır

    YanıtlaSil
  9. Hocam turbo bitte normal indirmte basyorum olmuyor baska sayfaya yonlendiriyor

    YanıtlaSil
  10. Hocam şuan kendim upload edemem 1.1.7 sürümünü indirin hafta içi düzelmeye çalışırım

    YanıtlaSil
  11. Hocam bende google playde uyumsuz o yuzden buraya sadecw 1.1.8 surumunu apk atsaniz yeter hileye gerek yok

    YanıtlaSil
  12. Link eklendi yavuz hocam normal dark avanger teklink beklemeden İyi geceler Yavuz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam dosya ayristirilamadi hatasi aliyorum bi yardim edermisiniz

      Sil
  13. Hocam buda uzanti :) hocam sen yaparsib :) bi mediafireye koyarsan sevinirim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link eklendi Yavuz hocam mediafiredende indirebilirsiniz İyi günler

      Sil
  14. Ekliyom Hocam nasıl indiremiyorsunuz aklım almıyor :D o link mediafiredende sağlam

    YanıtlaSil
  15. Hocam indirdim ama iyun yuklenemedi hatasi aldim collesium heroeste fuzeltmisiniz burdada duxeltebilirbisin

    YanıtlaSil
  16. Hoccam cihazını desteklemiyor oyunu kendim test ettim sadece armv7 destekliyor ondandır

    YanıtlaSil
  17. Hocam oyunda hem exp hem para hemde skill modlayamazmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam 1.1.7 sürümü skill hileside var hepsi bir arada tadını kaçırır İyi günler

      Sil
  18. Hocam 1.1.8 de yapsanız birde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer Hocam ilerki sürümde bakacağım nfs most wanted linki attım yoruma iyi günler hocam

      Sil
  19. hocam ben oyunu indirdim ama paket yüklenemedi diye hata veriyor bunu çözümü yok mu

    YanıtlaSil
  20. Oyunu silin tekrar yüklemeyi deneyin
    yine açılmazsa 1.1.7 sürümünü indirin kurun İyi akşamlar Muhammed hocam :))

    YanıtlaSil
  21. Suanda oyun 1.1.8 guncel olan normal yukledigimde ok gizel oluyor amq bn oyunu silip hileliyi yukledigimde paket yuklenemedi diyor sim anlamadigim su var arkadasta lg telefon var kurup oynuyor 1.1.8 hileyi ama bende samsung galaxy wonder war yok olmuyor olmuyor kafayi yiyecem cozumu nedir bunun ve ben tele format bile attim olmadi yuklenmedi yine hile busefer pcden download ettim tele attim yine calismadi bunun cozumunu istiuorum cunku BENİM GİBİ COK İNSAN VAR

    YanıtlaSil
  22. www16.zippyshare.com/v/82839085/file.html

    Engin Hocam birde bu linkten indirip deneyin olmazsa araştırıyım

    YanıtlaSil
  23. Ishak kardesım oyuna guncelleme geldıgı bıldıgın gıbı sımdı nasıl yapacaz gold hılesını ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam en kısa sürede eklemeye çalışırım İyi günler

      Sil
  24. tahmınen ne zmna olur daha ılk kullanısım bı yerden baslamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en geç haftaya çünkü hileyi yapmak kolay değil :))

      Sil
  25. Su anda beni yıkdın kardesım :)

    YanıtlaSil
  26. ıshak kardesım gem hılesı dıo cıddı anlamda gem varmı yoksa sozdemı :)

    YanıtlaSil
  27. Bende indirdim ama ban yedim nasıl olcak şimdi yha baştan yükledim ama yine olmadı google playdan yükledim gine olmadı hack ambushing die bi error veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Format atın ve wifiden bağlanıyorsanız wifi modeminizi resleyin problem kalkar hocam

      Sil
    2. Hocam olmuyor

      Sil
  28. Yaw kardes indirdim acmaya calisiyorum acmiyo hata veriyo kuramiyorum polaris viewer die bisey istiyo onu indiriyorum sifre istiyor ne yapcam s3 mini telefonum bilgisayardan atsam olrmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ES FİLE MANAGER İLE DOSYA UZANTISINI [.apk]yap düzelirt mert kardeşm

      Sil
  29. Hocam gem hilesi demişsiniz ama malesef gem hilesi yok.

    YanıtlaSil
  30. Su anki karakterler silinmemesi icin ne yapacaz biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla oyunu o kadar uzun süre oynamadım facebooktan yada google+dan baglanın belki oyle kalır :D iyi günler

      Sil
  31. Apk indirdim normalde oyun yuklu bende apk yı acıyorum apk acacak program bulunamadi diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzantısını [.apk] yapın düzelir.İyi günler

      Sil
    2. Hocam size zahmet ismi tam olarak yazarmisiniz beceremedim apk nin simgesi bos kagit gibi dogrumudu? birde face den beni eklerseniz sevinirim m_emin_gunes@hotmail.com

      Sil
    3. ES FİLE MANAGER İLE DOSYASININ ADINI DEĞİŞTİR DİYİN SONUNDA [.txt]veya benzer bişe yazacak onu[.apk]yapın düzelir faceden ekliyorum

      Sil
    4. Dark Avenger v1.2.0.Mod.rar bende yazan bu hocam rar silip apk yaptim yine olmadi download olan isim bu birde logosu bos sayfa.

      Sil
    5. RAR-IN İÇİNDE :D ÇÜNKÜ ANDROZİP-PROGRAMINI GOOGLE PLAYDEN İNDİR ONLA AÇ İÇİNDEN ÇIKAR KARDEŞİM GENE OLMAZZSA SADECE APK EKLEYECEM

      Sil
    6. Cikarttim rarin icinden yukleniyor diyor sonra ayni parogram var diyip duruyor yuklemiyor hocam en kestirme yol hangisi ise bana yollarmisin sana zahmet faceden eklesen daha rahat konusuruz oyunbkanser etti beni:)

      Sil
  32. arkadaşım 1.2.0 veya gem hileli yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef skill 5000 expli var ama gem yok İyi günler Burak Hocam

      Sil
  33. Ishak hocam acaba yeni surumunde gem hileli yapabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utku hocam hileyi ben yapmıyorum ama dikkat edeceğim yeni sürümde İyi günler

      Sil
    2. Saolun ishak hocam bide yeni surum ne zaman cikar bilginiz var mi

      Sil
    3. Çıktığında En geç 2 hafta içinde eklerim.

      Bu arada Fifa 2014 çıktı Androide Anasayfadan indirebilirsiniz ekledim

      Sil
    4. Saolun hocam bide dark avengere benzer bi oyun biliyormusunuz hileli

      Sil
    5. Eternity Wariors Tavsiye ederim BOSS MODUNDA MÜTHİŞDİR İTEM KONUSUNDA dark avangerden ÇOK DAHA İYİ SİTEDE PARA HİLELİSİ VAR EN SON SÜRÜM

      İYİ GÜNLER UTKU HOCAM

      Sil
    6. Saolun ishak hocam iyi gunler

      Sil
  34. Hocam peki gemle alınan itemleri nasıl alabiliriz gem olmadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GAMECİH ile yapılabilir sitede var.ROOT yetkisi ister

      Sil
  35. Rootsuz yapma imkanım yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefon modelini şöyle örnek:(galaxy s3 kolay root) diye aratın.Root yaptığınızda cihazınız garanti dışı kalır ama
      Unroot ile tekrar Garantili oluyor.

      Sil
  36. Veya ben size files atsamda siz gem yapıp geri bana atsanız

    YanıtlaSil
  37. Hyr benim rootlu cihazım yok sizin cihaz rootluysa bi el atsanız dedim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK OLARAK MODLANMIYOR GEM HİLESİ MALESEF HİLEYİ YAPAN KİŞİ YAPARSA ANCA :))

      Sil
  38. Face eklermisiniz faceden konuşalım fb.com/metinci55

    YanıtlaSil
  39. Ishak hocam bir sey sorcam beb telefonu ritt latsam bi zarari car mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root ladığınızda sadece Garanti Kalkar [ROM KURMA İŞİNE]girmezseniz bi sorun yaşamazsınız çünkü telefon açılmama vb sorunların %90 ı [ROM KURMA] yüzünden oluyor İyi günler Utku hocam

      Sil
  40. Hocam rootlarsam bi problem olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz garantisi gider UNROOT işlemiyle tekrar GARANTİ kapsamına alabilirsini Utku hocam İyi günler

      Sil
  41. hocam şimdi 1.2.1 versionu çıktı onu da modlarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç 2 hafta içinde eklenecek İyi günler hocam

      Sil
  42. Hocam şimdi 1.2.1 geldi modlayıp bp ve gold yapma imkanı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç 2 hafta içinde eklenecek İyi günler Ziya hocam

      Sil
    2. Eyw ishak hocam bekliyoruz valla bu guncellemede charlsr siliniyor nasıl geri gelecek bilgisi olan varmı

      Sil
    3. Oyunu oynamıyom oynasam çözerdimde 60 level yapma hilesi veriyim telefon rootluysa

      buyrun link:
      http://www.maxicep.com/forum/konu/dark-avenger-v1-1-3-60-level-yapma-hilesi-resimli-anlatim-kendim-hazirladim-iceri.827504/

      Sil
  43. 1.2.1 hile ne zaman gelicek hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç 2 hafta içinde eklenecek İyi günler Utku hocam

      Sil
    2. Ya hocam mumkunse gem hilesi cikarin rootsuz apk

      Sil
  44. Hocam 1.2.1 i dort gozle bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede eklemeye çalışacağım iyi günler hocam

      Sil
  45. Apk yı indiriyorum indirdikten sonra açıyirum paket yukleyici ve dogrula ve yukle diye iki secenek cikiyor paket yukleyiciyi seçiyirum ardindan yuklenir gibi oluyo ama uygulama yuklenmedi diyor simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dark avangeri silin siteden indirdiğiniz apkyı kurun İyi günler yusuf hocam

      Sil
    2. Yok rootsuz aynı hatayı bidaha alırsan telefonun desteklemiyor demektir DARK AVANGERİ SİL siteden indirdiğini kur

      Sil
  46. 1.2.0 yada 1.2.1 offline apk lazım bana exp olmayacak sadece gold ve offline var mı acaba elinizde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam henüz modlanmadı modlanınca direk eklenecek siteye en son modlu sürümü bu

      Sil
  47. Sadece offline berserker olan herhangi bir versionun mod'u var mı peki?

    YanıtlaSil
  48. Facebook'unu verir misin? ihsak kardeş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fb.com/ishak.akbas

      EKLEYİN HOCAM NE ALAKA ANLAMADIM :D

      Sil
  49. İshak hocam ben siliyorum yukluyorum ama gene update olayı geliyor bunu nasıl es geccez

    YanıtlaSil
  50. Baslikata gem hileli yaziyor ishak hocam harbiden gem hilelimi bide buna benzer yok gem yok bilmem ne olmadan sadece gold uzerine kurulu oyun varmi wild blood u denedim ama bi yerden sonra sikildim eternity warriors dadami boyle gem tarzi sacma seyler var yoksa sadece gold mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuna gir İNTERNETLERİN(WİFİ-MOBİL)KAPALI -Ondan sonra oyun içinde orta tuşa bas wifini yada mobil internetini aç oyuna gir serverlera sorunsuz girersin kardeşim iyi günler :)

      Sil
    2. Oyunun 1.2.2 si cikti hocam bu soyledigin onda ise yaramadi 1.2.1 de oynadda bu surumun gem hilelisini akar misiniz suan gold hileside olsa soyleyin yardimci olursaniz sevinirim

      Sil
  51. Benim sorum bu değildi ? galiba arkadaşa yazıcaktınız ama ben ona zaten yazdım
    Baslikata gem hileli yaziyor ishak hocam harbiden gem hilelimi bide buna benzer yok gem yok bilmem ne olmadan sadece gold uzerine kurulu oyun varmi wild blood u denedim ama bi yerden sonra sikildim eternity warriors dadami boyle gem tarzi sacma seyler var yoksa sadece gold mu

    YanıtlaSil
  52. Hocam oyunu google playden indirip sd yi andoid.obba atsak çalışır mi
    Alper Hascelik ...

    YanıtlaSil
  53. selam aleyküm ben google playstore den oyunu indirdim ama gem hilesi olmadan çok zor bu sürüm çalışmıyor bana sadece gem yapma programı bulup siteye koyabilirmisiniz veya bir türlü gem hilesi şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  54. Hocam kolay gelsin rica etsem googleye dark avenger hack yazinca gorselde ki hilelerden birini indirip bize sunar misin gem gold hilesi var ama indiremedim ama kesinlikle virus yok eminim kontrolde ettim gezince siteleri anlicaniz basaramadim ben rootsuz gem en azindan usb kablosuyla hackleniyor yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  55. aga ishak hocam bana gamecih veya gamekillerle nasıl gemle alınan itemleri alabileceğimizi bi anlatırmısın

    YanıtlaSil
  56. Hocam yeni 1.2.2 versiyonunun hilesini ne zaman yapabilirsiniz??

    YanıtlaSil
  57. Dostum emeğine parmaklarına sağlık. Oyunda item 2 cesit var ve gem satilmiyor upgrade olmuyor skiller çalışmıyor :) bunlarda olursa harika olur.. iyi çalışmalar dostum..

    YanıtlaSil
  58. Oyuna girdikten sonra wifi ac skillere gir update edersin

    YanıtlaSil
  59. wifi açınca oyuna girilmiyor

    YanıtlaSil
  60. bende olmuyor ya yikleme başarısız diyor yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu sildim tele attım indirdiğim şeyi kuruyorum indirme tamamlanamadı diyo hilesiz oynamak için oyunu normal indirdim artık normalde oynıyamıyorum durduruldu hatası veriyo eskiden oynuyodum hilesiz

      Sil
    2. Telefona format atın düzelir hocam

      Sil
    3. format nasıl atılır pek bi bilgim yok bu arada telefonum galaxy s2 tıklıyorum paket kurucu diyorum yükle diyorum uygulama yüklenmedi diyo normal olarak indirincede oyuna tıklıyorum com.gamevil dosyasıyla ilgili bir hata geliyor

      Sil
  61. Hocam gemli itemleri nasil alabilirz gemsiz

    YanıtlaSil
  62. Cant open file yani dosya acilamiyor diyor indirdikten sonra 4.1.2 surumlu tabletm de

    YanıtlaSil
  63. İshak Hocam Dark AVENGER Konusuna Bi El Atın!

    YanıtlaSil
  64. ishak hocom sımdı 1.2.4 versıyonu cıktı guncelleme yapamıyorum oyunu actımda uppate cıkıyor google playere gırıyor ac ve yuklendı yazıyor ayrıca bana yardımcı olursan sevınırım

    YanıtlaSil
  65. İshak Bey,
    Dark Avenger yeni sürümünün de hileli APK'sını paylaşabilirsek çok makbule geçer.
    New Version: Dark Avenger 1.2.5

    YanıtlaSil
  66. Aynen hocam 1.2.5 versiyonu lazim

    YanıtlaSil
  67. Üstat 1.2.5 Exp ve Para Hilesi Yok Şu Gem Hilesine Bi El Atsanız?

    YanıtlaSil
  68. SELAMLAR ŞUAN OYUNU OYNUYORUM ANCAK YENİ SKİLLLERİ AÇAMIYORUM NETE BAĞLIYIM ZATEN Bİ YARDIM

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir