10 Eylül 2013 Salı

Eternity Warriors 2 v4.2.0 MOD APK FULL PARA HİLELİ

Eternity Warriors 2 v4.0 MOD APK FULL PARA HİLELİ






Android’te Diablo benzeri bir oyun keyfi yaşamak istiyorsanız, Eternity Warriors 2′ye mutlaka şans verin. Oyunu inceleyeli çok oldu aslında ama yayınlanması bir hayli gecikti.4.0 sürümünün para hilelisidir Bu oyunumuzda da neredeyse bilgisayar ortamında 2000 li yılların başlarında oynayabildiğimiz oyunların kalitesinin biraz üstüne çıkılmış diyebiliriz. Eternity Warriors 2 adından da anlaşıldığı gibi 1. seri oyununun devamı ve geliştirilmiş sürümü şeklinde android markete sunulmuş. Eternity Warriors 2 oyununa genel olarak bakacak olursak oyun içeriği tamamen Rpg tarzı. Bir karakter sahibi olursunuz ve bu savaşçı karakteri çeşitli bölümlerde canavarlar öldürerek kasmanız gerekmektedir. Aksi halde ileriki bölümlerde oldukça zorlanırsınız. Her bölüm bir öncekinden zor bitirilmekte. Bu yüzden bölümlerden kazanılan altın gümüş ve zırh, silah gibi itemleri kullanarak savaşçınızın özelliklerini arttırmalısınız. Bu özelliklerinizi arttırdığınız taktirde savaşçınızın savunma gücü, vuruş gücü ve dayanıklılık gibi bir kısım özellikleri artacaktır. İleriki ve nispeten daha zor olan bölümleri bitirebilmek için bu özelliklerinizi arttırmak oldukça önemli. Tüm bunların yanında oyundaki Skill özelliği sayesinde karakterinizin vuruş isabet orasnı, ekarte edebilme kabiliyetlerini de arttırabilmeniz için skill geliştirme sistemi eklenmiş. Oldukça mantıklı olan bu sisteme göre arttırılan her skill puanı size yapılan saldırıları savuşturma ve yüksek hasar verme gibi özelliklerinizi arttıracaktır.



ARMV7
APK:


ARMV6(UYUMLU DEĞİLDİR )


İNDİRMELERDE VEYA OYUNLARDA SORUN YAŞARSANIZ KONU ALTINDAN YORUM YAZMANIZ HALİNDE EN KISA SÜREDE CEVAPLAMAYA ÇALIŞACAĞIM
İYİ EĞLENCELER :))


59 yorum:

  1. Hocam sunu armv6 cevir yada 1 ini at :)

    YanıtlaSil
  2. Konu altına 1 versiyonunun apk+datasını ekliyorum sizi kırmayım :)

    YanıtlaSil
  3. İshak abi armv6 icin olan 1surumunun sd kart dosyasini nereye aticam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faruk hocam kusuruma bakmayın yazmayı unutmuşum :))

      Android/data nın içine atıyorsunuz İyi günler

      Sil
    2. İshak abi dediğin yere Data dosyasını attım oyunu kurdum. Wifi ile bir şey indiricem diyor memory ve sd cart seçenekleri var ilk başta sd carda bastım hata verdi memorydede hata verdi başlamıyor oyun.

      Sil
    3. Faruk hocam toprak hocanın konusuna da bakın buradaki linkler Belki çalışır

      galaxyminiturkiye.blogspot.com/2013/03/eternity-warriors-galaxy-mini-qvga-armv6.html?m=1

      Sil
    4. İshak abi galaxymini sayfasındaki oyun çok çok eski versiyonu ilk çıkanı bu sitedeki armv6 için dediğin doğru fakat galaxy ace gibi büyük ekranlarda çalışıyor.

      Sil
    5. Hocam yapcak birşey yok oyuna zaten 1. Versiyona güncelleme kesilmiş ilk bilgisayar başına geçtiğimde armv6 bu tarz oyun eklemeye çalışırım İyi Akşamlar Faruk Hocam

      Sil
    6. Sizi de zorlamak istemem tabi eminim ki elinizden geldiği kadarıyla çaba sarfediyorsunuz. Ekliceğiniz bu tür oyunları hileli ekleyebilirseniz ekleyin, ekleyemiyorsanız benim için uğraşmanıza gerek yok. Size de iyi akşamlar.

      Sil
  4. İndirmw basarisiz diyorla ben boleisin :) hocam media fire linki ekleyin sinirsiz parali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavuz hocam UC browser kullanın indirme yaparken

      Sil
  5. Merhaba ishak hocam öncelikle çalışmaları nda başarılar dilerim. Emeği ne çok saygı duyuyorum ve başarılı işler yaptığı nin farkında yim. Ben oyunu indirdm ancak güncelleme istiyor armv6 yi indiremiyorm boş sayfa çıkıyor sırasıyla ne yapacağımı söylersen çok memnun olurum kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Orhan Hocam öncelikle :)) Eternity wariors u google playdan ücretsiz indirebilirsiniz yinede bu tarz oyun seviyorsanız dark avangeri tavsiye ederim İyi Akşamlar

      Sil
  6. Hop aradan yine ben :) Hemen yedek anlatıma geçiyim ishak hocam ekler tanıtıma. İlk olarak Eternity Warriors`u Google Play`den indirin ardından. ttp://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/glu-oyunlar-snrsz-hile-yeni-versiyon.html sitemizdeki hileyi indirin yükleyin. İnternet bağlantınızı kesin ilk linkten indirdiğinz programı açın alt tarafta mavi düğme olucak ona basın ortada bişey çıkıcak onada tıklayın internet bağlantısını açmadan oyuna girin 3 milyonlarda glunun tadını çıkarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon link yazımı yanlış doğru link bu http://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/glu-oyunlar-snrsz-hile-yeni-versiyon.html

      Sil
  7. Teşekkürler Alibera Hocam Iyi günler bu arada :)

    YanıtlaSil
  8. Hocam ilk olarak yuklediginiz oyunları için tskr ederim Magic era oyunu hilesi var mi bulabilirsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magic era modlu bulunmuyor malesef Ede Hocam İyi Günler

      Sil
  9. Hocam cok rahatsizlik verdim ama butada hileli olarak hangisini indirmem lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARMV7 OLANI ARMV6 ÇALIŞMIYOR KALDIRDIM İYİ GÜNLER UTKU HOCAM

      Sil
  10. Usta yapıyoz Update istiyo Yap deyince oyundan atıyo Exit diyince zaten cıkıyo ? Napcaz biz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜME GÜNCELLEYİN İTEMLERİNİZ KALICAKTIR

      Sil
    2. Hocam online mi bu degilse online olanlardan link verir verirmisiniz muhammed doğan saygılar hocam

      Sil
  11. Sa hocam yukluyorum ama yukledigim programi telefonda bulamiyorum telefonum galaxy s3 mini bi yardim pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AS HANGİ KLASÖRE ATTIYSANIZ DOSYALARIMDAN AÇICAKSINIZ O KLASÖRÜN İÇİNDEDİR

      Sil
  12. PvP te girmiyor dostum lwl yuksek olmasına rağmen interneti aciyorum oyuna girdikten sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜMÜNE GÜNCELLEYİN DÜZELİR

      Sil
    2. Karakteriniz normal değil diyo para - ye dusuyoya altin

      Sil
    3. YENİ SÜRÜM EKLENECEKTİR İYİ GÜNLER

      Sil
  13. Aynen ishak kocam multi ye vede turnuvaya girmiyor nerden guncelliyecegiz google playden guncellenmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ 4.2.0 SÜRÜMÜNÜDE EKLEYECEĞİM HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  14. online girilmiyor altın ekside ne yapacağız hesap değitim oyunu yeniden kurdum hala altını ekside gösterip pvp ye almıyor var mı bi çaresi

    YanıtlaSil
  15. Hocam sunun yeni sürümünü ekle gözünü Seveyim :) PvP multi hata veriyo seni bekliyoruz en kisa surede yaparsin insallah

    YanıtlaSil
  16. Saol hocam bekliyoruz seni yaparsin insallah en kisa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜMÜ EKLİYORUM HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  17. Ne zaman eklenicek online hilelisi gmail baglanmiyor ben en yeni surumu indirdm 4.2.0 fakat bu seeferde gmail baglanamiyir diyor

    YanıtlaSil
  18. Link atarmisiniz bende gozukmuyor

    YanıtlaSil
  19. Buyrun:

    http://www28.zippyshare.com/v/12800606/file.html

    İYİ GÜNLER :))

    YanıtlaSil
  20. ben bunu 3 gün önce indirdim fakat gmail baglanmıyor yani online pvpe giremiyorum .s

    YanıtlaSil
  21. Yok denedim gmail baglanmiyor online oynanmiyor yine :/

    YanıtlaSil
  22. Online oynanmiyor? Gmaile baglanmiyor? Ne yapmam gerekiyor acaba

    YanıtlaSil
  23. İshak kardesim oyun online oynanio dion tiklion oynanmio nasil cozcez

    YanıtlaSil
  24. Multiplayer oynanmıyor abnormality felan filan bişeyler çıkıyo onu nasıl çözebiliriz

    YanıtlaSil
  25. xperia ionda google bağlananı yok mu bu oyunun

    YanıtlaSil
  26. Hocam pvp ye girmiyo sebebine olabilir

    YanıtlaSil
  27. Pvp de vs atablsek mukemmel olur int acp bug yapnca intle oynanyor ama ckp grrsnz int ackken update ister pvp isi hallolsa guncellenmesi gerekyor daha dogrsu

    YanıtlaSil
  28. yav usta attm androit/data nin içine degisen bişi yok ?

    YanıtlaSil
  29. Hocam iyi aksamlar apk indi ustune basiyorum yok oluyor indirilenlerde indigi halde yurutuluyor dior bi yardim edermisin telim ace 2

    YanıtlaSil
  30. İshak abi surumunu guncellesen olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi sürümün hilesini istiyorsunuz?

      Sil
    2. E. Warriors 2 hilesini istiyoz ama..

      Sil
  31. Yanıtlar
    1. Online bağlantıda sorun var. Upgrade olayina girmiyor. Ishak kardeş 12 ekimden sonra kayipsin hallet sunu sana zahmet:)

      Sil
  32. pvp ye giren 500 sarı potlu 200 level 5 elementli pvp ye karşı % savunmalı itemlerden (bot hariç 88 pvp istiyor) yaparım size. sorunsuz online pvp ye girer. leveli düşük olur kasması size kalır. ulaşın bana 80dfatih@mynet.com

    YanıtlaSil
  33. ishak hocam teşekkürler ama guncelleme istiyor son sürümünü modlu atabilirmisin

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir