12 Eylül 2013 Perşembe

Asphalt 5 HD Gio Ace Mini SORUNSUZ FULL İNDİR



Arkadaşlar Malum Gio ve Ace da Asphalt 5 HD oyununda Bugüne kadar bende dahil hepimiz ÜZGÜNÜM BU VİDEO OYNATILAMAZ hatasıaldık ve oyunu oynayamadık...

Ancak biraz ugraşlarım sonucunda açılıştaki bu hatayı düzelttim ve yeniden oyunu upload ettim..

Apk dosyasını Kurun ardından

Rarın içinden çıkan Asphalt5 klasörünü, sd kartın içinde bulunan gameloft\games içine atın...

SD VE APK TEK DOSYADA
Güle güle kullanın... Görüntüler kendi giomdan çalıştığının kanıtı
[[​IMG]


[​IMG]
ALINTIDIR.MAXİCEP.COM'DAN
Not:Bazı arkadaşlar çıkıpta verildi falan demesin ben baktım yoktu..Bu hazır dosya yükle oyna..

7 yorum:

  1. Nerden indiriyoZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asphalt 5 (HVGA) Y(Mavi renkte)Olan yere tıklayıp indirme sitesinden indirin

      rar şifresi: sadece35

      Sil
  2. burkay smart thac 7106 Ekim 2013 12:21

    tablette yazılar kayıyor yha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABLETLER İÇİN BİR OYUN DEĞİL SANMIYORUM :)) İYİ GÜNLER

      Sil
  3. burkay smart thac 7106 Ekim 2013 12:31

    asphalt 6 paylaşabilirmisiniz rica etsem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESKİ OYUNLARDAN PEK PAYLAŞMIYORUM HOCAM KOLAYCA ARAMA MOTORLARINDAN BULABİLİRSİNİZ HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  4. Ya kardeşim o mavi yaziya tikliyom aciyorum ama mobo genie diye birsey yukluyor bu oyun nasil yuklenoyo soylermisin kardeşim

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir