28 Eylül 2013 Cumartesi

Bus Simulator 3D v1.6.0 FULL APK

Yenilikler:
1.0.0 – First Release
1.0.1 – Fixed locked buses after purchase
1.1.0 – 3 new maps! Added blinkers. Added a new Bus!
1.2.0 – 5 new maps! 2 new Buses! Fixes and improvements.
1.3.0 – 3 new maps ! 2 new Buses! Fixed bugs!
1.4.0 – 3 night maps! Fixed lvl 2 bugs.
1.5.0 – 3 new maps!

Görseller:
[​IMG][​IMG]
Market Linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ovilex.bussimulator3d

Kurulum:APKYI KURUN ÇALIŞTIRIN OYUNA GİRİN GÜZEL Bİ OTOBÜS SİMULATOR OYUNUDUR KENDİM DENEDİM İYİ EĞLENCELE
R


15 yorum:

  1. Dark Avenger 1.2.1 i ne zaman paylaşacaksin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARIYORUZ EN KISA SÜREDE EKLEMEYE ÇALIŞACAĞIM İYİ GÜNLER

      Sil
  2. Hocam galaxy ace root lama paylasirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Googleden -Galaxy ace kolay root- diye aratırsanız kolayca bulabilirsiniz hocam iyi günler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sadece ARMV7 :(( Faruk hocam

      Sil
    2. İshak abi biraz armv6 için oyun yüklesen canım sıkıldı aynı oyunlardan :)

      Sil
  4. Merhaba,sizin sitenizi uzun zamandir takip ediyorum CSR RACING iCIN hackiniz var fakat bende oyundabayagi gelistim kaybetmek istemiyorum kesin midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CSR RACİNG EN SON SÜRÜMÜ EKLENECEK ŞİMDİKİ SÜRÜMÜ İNDİRMEYİN SORUNLU HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  5. Anlamadim kurulusu apk inxirdim girdim 0xp hic otobus yok .?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam hileli değil oyun xp elde ederek diğer otobüslerin kilidini açablirsiniz

      Sil
  6. Hocam o zaman ne anlami kaliyor ki ? BU arada csr guncellenince haber verirseniz memnun olurum iyi gunler..

    YanıtlaSil
  7. Birde hocam Oyundan atiyor ayrica apk nin amaci nedir burada saygilar

    YanıtlaSil
  8. Drag racing yüklenecekmi varsa link yazarmısınız

    YanıtlaSil
  9. para hilelimi

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir