3 Eylül 2013 Salı

Gangstar Rio City Of Saints 1.1.3 FULL APK İndir

Gangstar Rio City Of Saints 1.1.3 FULL APK 




Gangstar Rio: City of Saints v1.1.3
Gangstar Rio: City of Saints GTA tadında, olayların Brezilya’da geçtiği bir oyun.
Eğer içinizde asi ve kural tanımaz bir adam yatıyorsa Gangstar Rio: City of Saints tam size göre bir oyun.
Oyunda hemen hemen ele geçirebildiğimiz her aracı kullanabiliyoruz.
Oyunda ki amaç şehre korku salmak, anarşi yaratmak ve tüm bunları yaparken aynasızlara yani polislere yakalanmamak.
Kanunlarla arası iyi olmayan asi çocuklar için Gangstar Rio: City of Saints android oyunu mükemmel bir seçenek ve kesinlikle tavsiye ettiğim oyunlar arasında.











İndirme Linkleri:
MOD APK:Buraya Tıkla
SD DATA:ZippyShare:(Adf.ly yapan arkadaşın emeği 5sn sonra reklamı geç e basın)
GANGSTAR RIO 1.1.3 Data Part2(195 MB)
GANGSTAR RIO 1.1.3 Data Part3(195 MB)
GANGSTAR RIO 1.1.3 Data Part4(180 MB)


SD DATA Tek Link:Buraya Tıkla

Kurulum:Data dosyalarını (Android/Obb)içine atın apkyı kurun oyun ilk açılışta internet bağlantısı ister gerisi offline(internetsiz)oynayabilirsiniz iyi eğlenceler.

40 yorum:

  1. galaxy wonder'de çalışır dimi benim ki rootlu

    YanıtlaSil
  2. Ben çalıştırdım ama hem root ve birsürü uğraş gereş istiyor açması çok zor Alper Hocam

    YanıtlaSil
  3. ben önceden başka apk'den yüklemiştim bu inşallah çalışır teşekkürler son sürüm dimi

    YanıtlaSil
  4. Alper Hocam site yöneticisi olduğunu unutuyon :D galaxy wonderda çalışması için swap ile ram çoğaltırsak ancak çalışır normalde çalışmaz :))

    YanıtlaSil
  5. Ram çoğaltmak derken?

    YanıtlaSil
  6. Bu linkte bahsediliyor Alper Hocam

    http://www.maxicep.com/forum/konu/tum-android-telefonlarda-swap-ram-arttirma-4-gba-kadar-veri-kaybi-yok-pratik-resimli-anlatim.756108/

    YanıtlaSil
  7. telefonu bozma tehlikesi var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır.Zaten fazla yüklenirsen telefon reset çekiyor :))

      Sil
  8. çok saol adamsın sen ya :)

    YanıtlaSil
  9. ALPER HOCAM SİTE YÖNETİCİSİNİZ :D UNUTMAYIN :))

    YanıtlaSil
  10. adamsın sen adamsın helal sana ram' mi arttırdım çok saol ya

    YanıtlaSil
  11. Önemli değil Alper Hocam İyi Akşamlar

    YanıtlaSil
  12. hocam galaxy mini i serisinde çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hocam gangstar west coast hustle çalışabilir ama rio çalışmaz :((

      Sil
  13. Sd card da yer yok telefon hafızasına atıyorum obb yi atarken tam sonunda hata veriyor bunun sebebi ney olabilir ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  14. Hocam HTC Desire S te çalışır mı yada Huewi p6 da?

    YanıtlaSil
  15. Üstad tek linkte problem mi var? sayfa açılmıyorda?

    YanıtlaSil
  16. ben yükledim 1.1.4 sürümünü obb felan attım oyunu açarken ana menüye atıyor telefon modelide samsung galaxy s3 mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.1.3 SÜRÜMÜNÜ İNDİRİN O SÜRÜM SORUNLU

      Sil
  17. LG optimus p725 3D MAX da calisirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RAM 1 GB İSE ÇALIŞTIRIR 1GBDEN AZSA ÇALIŞMAZ İYİ GÜNLER

      Sil
  18. Sd linklerinin hepsi bozuk biri cince oburunde dosya yok diyo yeni link pls

    YanıtlaSil
  19. Hocam rootsuz çalışırmı birde apk ile mod apk arasindaki fark ne pls acil cvp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROOTSUZDUR OYUN İNDİRİN HOCAM MOD APK DE ROOTSUZDUR

      Sil
  20. data dosyasinin icine Obb dosyasi kurdum onun icine attim ama oyunu kur dedigimde kuruo sonra ac dedigimde gecersiz lisans verio telefon modeli galaxys3 sebebi neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYUNU SİLİP TEKRAR KURUN --[WİFİ BAĞLIYKEN]-- AÇIN İLK AÇILIŞI İYİ GÜNLER

      Sil
  21. hocam ram yükseltebiliyormuyuz galaxy s3

    YanıtlaSil
  22. Data dosyasının adı nedir

    YanıtlaSil
  23. Hocam oyunu sildim yeniden yükledim wifi bagliyken ama yine lisans hatası veriyor

    YanıtlaSil
  24. İSHAK HOCAM OYUN LİSANS HATASI VERİYOR YARDIM

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Hocam hangisini indircez mod apk indirdim lisans geçersiz dedi hangisine basicaz yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  27. Ben İndirdim toplam hepsi 7.5 Gb bune nasıl ya

    YanıtlaSil
  28. Benim telefon motorola atrix gangstar vegas
    Calisti hem modluydu bu calismadi

    YanıtlaSil
  29. indirme linki nerede bunun

    YanıtlaSil
  30. linkler düzeltilmiştir arkadaşlar sorunsuz indirebilirsiniz

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir