10 Ekim 2013 Perşembe

Subway Surfers v1.15.0 New Orleans MOD APK (Sınırsız/Para ve Anahtar)Hileli

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kiloo.subwaysurf

Yenilikler:
Evet arkadaşlar hileyi güncelledim Tarih 02.11.2013 Cumartesi
Hile sorunsuz şekilde çalışmaktadır hile'de sınırsız para vardır.
parayla istediğiniz kadar herşeyi satın alabilir oyunun tadını çıkartabilirsiniz.
Mevcut oyunu silip indirdiğiniz apk'yı telefonunuza kurarak oyunu rahat bir şekilde oynayabilirsiniz.


Download Now




APK:


57 yorum:

  1. Anahtar kullnilmiyor save me gelmior ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stabil sürümü yarın ekleyecegim hocam İyi günler

      Sil
    2. yarın dedin bir hafta geçti gelmedi

      Sil
    3. Nasıl yapılıyor aga ben yapamadım

      Sil
  2. Kardesim zombie diary indirdin telefonun LG nexus 4 android sürümü 4.3 oyun tam acilcakken ana menüye atiyor acmiyor :(

    YanıtlaSil
  3. Oyun indiriyorum 28kb gosteriyo paketi ayristirmiyo link yeniler misin

    YanıtlaSil
  4. Hocam kolay gelsin cok guzek bilgileri paylaşmişsiniz kingdoms of camelot icin gem hilesi varmi acaba

    YanıtlaSil
  5. Yaa the hobbit kingdomun hileli apk si yokmu ?¿¿¿¿¿¿

    YanıtlaSil
  6. admin sizden siteye minion ruşh un en yeni sürümünün hilesini istiyorum lütfen ilgilenin...!

    YanıtlaSil
  7. The hobbit kingdoms su istiyomm hileli apkk yokmu bulma Şansın hocam

    YanıtlaSil
  8. anahtar kullanılmıyor niye acaba :(

    YanıtlaSil
  9. Hic bir fark yok hocam hazir 30x im gitti yeni yukledigim icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜMÜ DENEYİP EKLİYORUM HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  10. Hocam neden sâdece eddy özel karakteri var diğerleri gitmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ MOD YAPILIYOR EKLİYORUM HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  11. The hobbit kingdoms yokmu hileli apk ???????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¡¡¡¡¿¿¡¿¿¡¿¡★《》

    YanıtlaSil
  12. Aga Parayı Harcıyınca Azalsa Olmazmı Anahtarda Aynı Şekilde Birdi Yeni Link Ne zmn gelecek ? Özelliklerini türkçe yazarmsısn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EKLENDİ HOCAM YENİ LİNK HENÜZ KENDİM DENEMEDİM İYİ GÜNLER

      Sil
  13. yeni link çalışıomu hocam ?

    YanıtlaSil
  14. yeni linkte eski karakterler yok anahtarlar calışmıo hocm bunları düzeltirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENEMEDİM DENEYİNCE DÜZELTİRİM İYİ GÜNLER

      Sil
  15. Hocam Saat 16.20 Kdr Bitirebilirmsn Tüm Karakterler Anahtarı İstemesi 0 Olan x28 OlAN yapabilirmsiin birde subway surfers istanbul ya da lpondra ne zmn çıkacak biliyormusunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum hocam en son modlu hali olan Moscow a devam edin bu kötü sürümü zaten

      Sil
  16. Aga lütfnn yap bunda yeni 3 krkter + yeni 1 kaykay modeli geldi trenlerin rengi değişik lütfnn yapp Paris Moscow Bejing de karakterleri Olamk Ta İstiyom Ltf

    YanıtlaSil
  17. Aga lütfnn yap bunda yeni 3 krkter + yeni 1 kaykay modeli geldi trenlerin rengi değişik lütfnn yapp Paris Moscow Bejing de karakterleri Olamk Ta İstiyom Ltf ltfn

    YanıtlaSil
  18. 3 karakter ve eski şehirlerin karakterleri yok düzgün yapın işinizi

    YanıtlaSil
  19. gamecih hata veriyo napmalıyım

    YanıtlaSil
  20. Hocam link atarmısın yenisinin

    YanıtlaSil
  21. kardeşim hala anahtar kullanılmıyor öldükten sonra veya kıyafet alırken ne zaman düzelticeksin

    YanıtlaSil
  22. Bayram nedeniyle cevap yazmıyorum

    YanıtlaSil
  23. anahar sorunu düzeldimi ona göre indiricemde

    YanıtlaSil
  24. Anahtar yeni bazi karekterleri satin almak icin kullanılmıyor kilitli olarak gözüküyor bunun disinda sinirsiz anahtar oyunun icinde çalışıyor .

    YanıtlaSil
  25. yüklesem cihaza bişi olur mu

    YanıtlaSil
  26. Minecraft Survival Hileli Son Sürüm Yüklermisin Hcam

    YanıtlaSil
  27. amk abı olmuyo telefonumun markası htc apk oncelıkle oyunu sıldım sonra apkyı yukleyıp oyunu yukledım yıne olmuyo nasıl yapcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefola uyumlu değil kardeş iyi günlker

      Sil
  28. merhaba admin kardes bi oyuna mod yapabilir misin ismi the pharaoh's way
    bu guzelligi yaparsan cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modlu internette bulunuyor fakat siteye ekleyemem detaylı araştırın Hocam

      İYİ GÜNLER

      Sil
    2. tekrardan merhaba.internette uzun uzun arastirdim ama gercekten yok.reklam icerikli link veriyorlar hepsini denedim hicbirinde indirilecek birsey yok.siz bari yardimci olun

      Sil
  29. Neden apk yi yukleyemiyorum % 1de kaliyor cozumu nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme yaparken [Uc Browser] Kullanın hocam

      Sil
  30. Anahtar sorunu ve karekter sorununu ne zaman halledeceksin hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu sürümü ısrar üzeri ekledim (cadılar bayramı-haloween.) denen saçmalık yüzünden tam modlanmadı bu sürümü yazıdada yazdım tavsiye etmiyorum.Diğer sürümü çıkınca tamamen modlanacaktır

      Hayırlı Günler Hocam

      Sil
  31. Merhaba telefonda nereye atıcam bu dosyayı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal sd karta veya telefon hafıza kartına atın sonra kur diyerek oyuna girebilirsiniz

      Sil
  32. Yanıtlar
    1. linke bastıktan 5 saniye sonra sayfaya geç butonu olacak sağ kısımda oraya basarak indirme sayfasına geçebilirsiniz

      Sil
  33. benm samsung galaxy tab 3 var ona yüklüyorum dosyalardan açıyom apk yı ama bu dosyayı açmak için uygulamanız yok diyor nasıl çözerim

    YanıtlaSil
  34. Kardes simdi apk yi indirdim ne yapacagimi aciklarmisin zahmet massa telefon s4 mini

    YanıtlaSil
  35. galaxy gio da çalışıyormu

    YanıtlaSil
  36. Selamın aleyküm ishak hocam sizden birsey istiyecegim android rar acma programi yuklermisiniz lutfen ?

    YanıtlaSil
  37. Ben indiadım ama sınırsız para nasıl yapacam

    YanıtlaSil
  38. pardon arkadaslar bn bunu yapamadım bı türlü emre.karatas_41@hotmail.com face adresım yardımcı olursanız cok sevnırım

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir