14 Ekim 2013 Pazartesi

Deer Hunter 2014 v1.0.4 (Sınırsız Para Hileli) İNDİR

























Dünyanın en egzotik hayvanlarını avlayabileceğiniz muhteşem bir av simülatörü olan bu oyunu çok beğeneceksiniz.
Kendinizi vahşi doğanın tam ortasında bulacağınız bu oyunda adeta bir avcı psikolojisine bürünüyorsunuz. Oldukça kaliteli ve gerçekçi grafiklere sahip DEER HUNTER 2014 oyunundaki amacınız size verilen görevleri yerine getirmek.
Görev süresi boyunca istenilen sayıda hayvanı avlamalı ve avcılık yeteneklerinizi geliştirerek puan toplamalısınız. Topladığınız puanları kullanarak yeni silah ve ekipmanlar alarak oyunu daha da eğlenceli bir hale getirebilirsiniz.
100'den fazla hayvan türü ile dolu bu oyunda özellikle çita, ayı ve kurt gibi yırtıcı hayvanlara dikkat etmelisiniz.

Oyun Özellikleri:

- Muhteşem 3D grafikler

- Farklı silahlar
- 100'den fazla hayvan
- Çeşitli ödüller
MARKET LİNKİ:
APK YI KURUN OYUNA GİRİN İYİ EĞLENCELER
APK:(PARA HİLELİ)




32 yorum:

  1. Helal olsun kardesm de legend online hile de yaparmisin pc icin lutfn :(

    YanıtlaSil
  2. Kardesm galaxy ace 2 ye indiremiyiorum apk yi yenileyebilir misin zahmet olmassa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN kardesm bende galaxy ace 2 kullaniom indiremiom lutfen bisi yapin.

      Sil
    2. Kardeşlerim UC Browser yada mozilla kullanın indirme yaparken ondandır Hayırlı Bayramlar

      Sil
    3. Yav galaxy ace 2 ye nasi indirem mozilla yapiosaniz bisi insan qibi yapin !!

      Sil
    4. Benim telefonum galaxy ace 2 her tarayicidan iniyor hicbir sorun yok oyun gayet iyi hilelide helal olsun hocam elinize saglik en buyuk ishak hocam <3<3<3

      Sil
  3. ishak hocam bi kaç defa indirmeye çalıştım tabletten olmadı bilgisayardan şuan premium olun diyor aynı ip kullanıyorum tabletten ondanmı şimdi nasıl indireceğim ne kadar bekleyeceğim ???

    YanıtlaSil
  4. Kardesim battle run hilesini yapsan nolur cok acill

    YanıtlaSil
  5. kardeş olmuyor hile oyun norlmal başlıyor

    YanıtlaSil
  6. hocam ya bu oyun hileli değil bir bakıp linki güncellermisiniz

    YanıtlaSil
  7. Evet indirdim normal mod hile yok.

    YanıtlaSil
  8. İshak hocam lutfen minecraft ın yeni surumunu yuklermisin :)

    YanıtlaSil
  9. İshak hocam mediafire linki yaparmisun bu oyunun olmiuor inmiyor mediafire linki eklerseniz sevnrim

    YanıtlaSil
  10. Hocam acil real footbal 2013 rootsuz hilesi yapabilirmisin super olur hocam simdiden elinize saglik

    YanıtlaSil
  11. Hocam ninja saga yeni versiyon modlu apk atarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. İshak hocam mobomarket cikiyo deer hunter i indiremiom . Cevap yaz ishak hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam indirme yaparken [Uc Browser] kullanın

      Sil
    2. Nasil indircez ve nerden indircz hocam ?

      Sil
    3. İshak hocam indirdm olmadi lutfn linki yenilermisin her kes ole demis yukardaki yorumlarda.

      Sil
  13. oyun hileli değil dalga mı geçiyorsunuz yahu

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar herşey iyi de bu en güçlü rifle olan G&H Howitzer adlı silahın UNITY3D dosyası kurulumda yok o yüzden yine tıkanıyorsunuz.iyi bilen bir çözüm bulsun. buraya koysun.bizde kopyala yapıştır yapalım.

    YanıtlaSil
  15. hile bulamadım kurdum ama aynı acıldı

    YanıtlaSil
  16. Hile mile yok burda normal aciliyor oyun

    YanıtlaSil
  17. çalışmıyo hile yalan aynı şekilde açılıyo oyun

    YanıtlaSil
  18. Bakin apkyi yukleyin telefona sonra oyunu kaldirin deer hunteri be sonra apkyi kurun o zaman oluyor !!!

    YanıtlaSil
  19. Level 6 yı geçemiyorum ... acil yardım keçileri vuruyorum vuruyorum geçemiyorum anlamadım gitti yav..

    YanıtlaSil
  20. Level 6 yı geçemiyorum ... acil yardım keçileri vuruyorum vuruyorum geçemiyorum anlamadım gitti yav..

    YanıtlaSil
  21. Hiçbir değişiklik yok para aynı duruyor

    YanıtlaSil
  22. Kardeş paket ayrıstırìlamiyor diyo

    YanıtlaSil
  23. hileli versiyonda üçüncü bölümden sonrası açılmıyor arkadaşlar.yükleme yapamıyorsunuz.

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir