8 Ocak 2014 Çarşamba

Subway Surfers 1.17.1 Mumbai Para ve Anahtar Hilesi İndir



Oyunun Özelliklerinden Bahsedelim:
★ Mümkün olduğu kadar hızlı DASH!
★ Yaklaşmakta olan trenler DODGE!
★ Jake, huysuz Müfettiş ve köpekten Tricky ve taze kaçış Yardım.
★ serin mürettebat ile trenler Grind!
★ Renkli ve canlı HD grafik!
★ Hoverboard Sörf!
★ Jetpack boya desteklenmektedir!
★ Yıldırım hızlı tokatlamak akrobasi!
★ Arkadaşlarınıza meydan ve yardım!
★ En cesur kovalamaca katılın!
★ HD optimize edilmiş grafik ile Evrensel Uygulama.

Subway Surfers Mumbai ile gelen yenilikler neler?
★ Metro Sörf Dünya Turu Hindistan'da devam ediyor
★ Mumbai renkli sokaklarında çalıştırın
★ sınırlı karakter koleksiyonuna atletik şampiyonu, Jay, Ekle
★ Tasha ve Frank için gösterişli yeni kıyafetler göz atın
★ Her gün 2 anahtarları almak için bir günlük Video İzle
★ Küçük iyileştirmeler,

Arkadaşlar yıl başından sonra oyun güncellendi biliyorsunuz.
Bu sefer Mumbai haritasında koşuyorsunuz aynı şekilde skor yapma'ya devam..
oyunun hilelisini oynayabilmek için mevcut subway surfersi silip bu siteden indirdiğiniz apk'yı kurmanız gerekiyor.
ondan sonrası arkanıza yaslanıp oyunun tadını çıkartmak..
Eğer yüklemede veya oyunu yükledikten sonra sorun yaşıyorsanız yorum olarak söyleyin yardımcı olalım arkadaşlar.
İndirme Linki


65 yorum:

  1. Abi vector hilesi ne zaman cikacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun adını tam yazabilirmisin ?_

      Sil
    2. Eywallh kardeşim yaptım calısıyor çok saolun

      Sil
    3. Arkadawlar Ben apk'i indirdim ama nasil kuruyum bilemiyorum.eski oyunuda sildim.yeniden yukledim subway surfers I.ama yine ayni wey oluyo.nasil kuruyum

      Sil
  2. Abi turbo Fast hilesinide yaparmisiniz

    YanıtlaSil
  3. Hocam nasil yukluyoruz bunu bi yardimci olursaniz memnun kalirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet kolay mevcut subway surfersi silip indirmiş olduğunuz mumbai apksini kuracaksınız oyun otomatik hileli kurulcak zaten

      Sil
  4. Eski london sürümünde snrsz para vardi ve bitmiyordu.ama şimdiki bolumnde snrsz para var ama para bitiyor.eski sürümü gbi yapablr msnz ?

    YanıtlaSil
  5. Ben yapdim not3de kurulmadi . Nasil oluyor bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kurulumu çok kolay mevcut subway surfersi silip indirdiğiniz hileli apk'yı kuracaksınız

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. teşekkürler tadını çıkartmanız dileğiyle..

      Sil
    2. OOOO BEYLER BEY ele bilirdiz menim basim yoxdur?? ha ha haa axirki tapdim seni demeli bellee heee indi bildim bele imis sen deme Helal sana OXUYANIN AQLI OLARDAAA

      Sil
    3. Qaqam bunu mene bawa salda .Mumbai nece yukluyum?apk nedi ?hardan girib yujleyim?

      Sil
  7. hileli apk den facebook`a Bağlana Biliyormuyuz

    YanıtlaSil
  8. Yapamıyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gayet kolay oyunun apk'sını indirip cihazınızdan kuracaksınız ama mevcut subway surfersi silip ondan sonra kurmanız lazım nerede hata alıyorsunuz?

      Sil
  9. lutfem anlatitmisiniz nasil yapayim? ne yapayim? nereye girip nasil indiriyim ben slinda SUBWAY SURFERS MUMBAI yuklrmrk istiyoruum lutfeen yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, lütfen yazdığım yorumları dikkatli okuyun mevcut orjinal subway surfersi silip sitemizden indirdiğiniz apk dosyasını kuracaksınız siteden apk dosyasını indirin telefonu bilgisayara bağlayıp dosyayı atın ve telefondan oyunu kurun otomatikmen hileli olcaktır.

      Sil
    2. Apk dosyasi telefonuma inmiyor ??

      Sil
  10. evt arkadaslar hiç sorunsuz çalisiyor ve faceden baglaniliyor

    YanıtlaSil
  11. neden anahtar kullanılmıyor

    YanıtlaSil
  12. neden anahtar kullanılmıyor

    YanıtlaSil
  13. Abicm indirme linkine tıklıyorm google player e gidiyor oradan mobogenei marketi indir diyor indrncede bize olmuyor

    YanıtlaSil
  14. Kardes hile inmiyor yandex fln gelio indir e nasiom basiom inmio

    YanıtlaSil
  15. Kardes hile inmiyor yandex fln gelio indir e nasiom basiom inmio

    YanıtlaSil
  16. Kardes hile inmiyor yandex fln gelio indir e nasiom basiom inmio

    YanıtlaSil
  17. Kardes hile inmiyor yandex fln gelio indir e nasiom basiom inmio

    YanıtlaSil
  18. peki nasıl apk sini indircez :D

    YanıtlaSil
  19. APK linkinden indiriyorsun

    YanıtlaSil
  20. selam herkese apk sini kurucaksınız diyorsunuzda nasıl kurulucak onuda anlatırsanız iyi olur bilen var bilmeyen var. mesela verdiğiniz linkten dosyaları indiriyoruz. Sonra telefonu bağlıyoruz ve eski oyunu siliyoruz . buraya kadar tamam sonra neler yapılacak adım adım yazarsanız çok mutlu oluruz.dosyalar nereye kaydedilecek. sonrasında oyun nereden indirilecek. rar lamı açıcaz yoksa doc olarakmı inecek falan. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Meraba ben mevcut mevcut oyunu silip bu akpye tikladim iphone 5c kullandigim icin safari kutucugu acildi bnde ona tikladim sonra mobiguine diye bisiy acildi. Sonra mobuigineden subwau surfers yazip indirdim ama oyun hileli degilki sıfır para yardimci olun lutfen

    YanıtlaSil
  22. Indirmeyin virüs

    YanıtlaSil
  23. hileler bu sitedeki bütün oyunlarda var mı?

    YanıtlaSil
  24. acele herkez cevap verebilir

    YanıtlaSil
  25. Halaldi emeyi olanlara.TWKler.

    YanıtlaSil
  26. Halaldi emeyi olanlara.TWKler.

    YanıtlaSil
  27. ben yaapamadım nasıl olucak sildim geri yukledim olmadı

    YanıtlaSil
  28. Ulan oyunu güncelleyin

    YanıtlaSil
  29. Diger hilelerde anahtar sinirsizdi fakat bu surumde sinirsiz degil

    YanıtlaSil
  30. Subway surfers Miami hile istiyoruz şimdiden saol :))

    YanıtlaSil
  31. Abi yandex diskten başka indirecek yokmu ? Ben indiremiyom ordan varsa link atıver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun nedir neden indiremiyorsunuz? Mobilden indiriyorsaniz mobile .rar uzantisini indiremezsiniz

      Sil
  32. Ya oyun açılmıyo nabacaz

    YanıtlaSil
  33. Call of mini infinity hilesi gelcekmi ya

    YanıtlaSil
  34. Abi indirdim doğrula ve yükle de yüklemiyo

    YanıtlaSil
  35. Bunun bizdekinden farkı ne yani sınırsız para ve anahtar hariç ayni demi yani karakterler falan

    YanıtlaSil
  36. Helal olsun kardesim ellerine sağlık her yerde arıyordum en sonunda yaptım :)

    YanıtlaSil
  37. Helal olsun kardesim ellerine sağlık her yerde arıyordum en sonunda yaptım :)

    YanıtlaSil
  38. Abi indirdim para gdiyor harcayınca

    YanıtlaSil
  39. Başka bi subway surf oyunu olsa yine oluyor mu

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Gencler öncelikle API dosyasına tklıyorz ondan sonra reklami geç ondan sonra indir ve eski API yi şilin bunu kurun

    YanıtlaSil
  42. ulan apk dosyasına tıklıyorum indirmiyo hangi stede denediysem olmadı bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  43. ulan apk dosyasına tıklıyorum indirmiyo hangi stede denediysem olmadı bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  44. bana acil ulaşirmisiniz 544 281 79 50

    YanıtlaSil
  45. '' Steampunk oyunu '' oyunun ismi tırnak isaretindeki gibi ve hiçbir sitede adı dahi geçmiyor hile yaparsanız tek olacaksınız.

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir