18 Ocak 2014 Cumartesi

Blog - Forum Yazarı ve Yorumlara Bakacak Gönüllü Aranıyor!




Merhaba, Sevgili Arkadaşlar blogumuz her geçen gün büyümektedir blogumuzda atılan yorumlar tek kişiye göre çok atıldığından yetişmekte zorluk çekmekteyiz.
Blogumuz'da Hem yorumlara bakabilecek hem'de Forumumuz'da Mesajları onaylayacak Arkadaşlar arıyoruz.
Yorumlara bakmanın yanı sıra paylaşım yapma yetkisinide vereceğiz her gün paylaşım yapmak zorunda değilsiniz gönlünüz ne zaman yazmak istiyorsa o zaman yazabilirsiniz. tabiiki bizi ve ziyaretçilerimizi tamamen yorum yapmamanız ve paylaşım yapmamanız mutlu etmez.
Eğer Aradığınız Kişi Benim Diyorsanız Bu konu altına Yorum atmaları yeterlidir.
Dipnot: forum sitemizi soranlar forum adresimiz için Tıklayın



22 yorum:

  1. Ben olurum bu konuda iyiyim lütfen beni seçin

    YanıtlaSil
  2. Ben bu konuda size yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook Adresimi ekleyin.
      https://www.facebook.com/fr3x0n

      Sil
  3. Ben bu konuda size yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben olabilirim hergün pcdeyim

    YanıtlaSil
  7. ben isterim fakat facem yok oyuzdenn.. bilmiom nasil olacak ama benim deneyimim de var bir blogum var

    YanıtlaSil
  8. Heyyy ben size yardımcı olabilirim ,teknoloji konusunda iyiyimdir

    YanıtlaSil
  9. Ben bu konuda her türlü modlamayı yapabilirim daha once baska sitelerde yapmistim halada yapiyorum eğer facebook adresinizi verirseniz o sitedeki profilimi vereyim siz facebook'unuzu verin ben ekliyim

    YanıtlaSil
  10. Merhaba hocam;
    Konu acmada az da olsa yardimci olmaya calisirim. Mesajlari onaylar cevaplarim. Yani elimden geleni yaparim. Eger uygun gorurseniz iletisime gecelim. Face kullanmiyorum skype, gmail veya telefon yoluyla iletisime gecelim. Olumlu olumsuz cevap bekliyorum..

    Gmail: g.akcoban@gmail.con

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gmail yanlis oldu

      Gmail: g.akcbn@gmail.com

      Not: gmailden en kisa surede cevap veririm

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba
    Forumda deneyimim vardır.
    Türkçem İyidir:
    Size Yardımcı Olmak İsterim
    Facebook Adresim
    https://www.facebook.com/serdar.furkan52?ref=tn_tnmn

    Bu Adresten Ulaşabilirsiniz

    İyi Bloglar Dilerim.

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar ben olabilirim 3 kere adminlik 5 kere blog yazarlığı yaptım

    YanıtlaSil
  14. http://forum.gsmkenti.com/forumda/2009-forumumuza-moderator-alimi-baslamistir-2.html#post5369

    Burdaki Yorumumu Okursanız Sevinirim.
    İyi Günler...

    YanıtlaSil
  15. Ben olurum zaten bu iste 3 tane sitem var ve bu iste gayet iyiydim.beni secin vve klcogu kisinin bilmedigi ve yapamadigi programlar ve hileler biliyorum lutfen beni secin

    YanıtlaSil
  16. Ben olurum zaten bu iste 3 tane sitem var ve bu iste gayet iyiydim.beni secin vve klcogu kisinin bilmedigi ve yapamadigi programlar ve hileler biliyorum lutfen beni secin

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben blog unuza yazar adaı olmak istiyorum 4 blogslda deneyimim var.Ve coğu kimsenin yapamadığı hileler ve programlar biliyorum.Ve bilgim ile size başvuruyorum.Umarım beni şeçersiniz

    YanıtlaSil
  18. Ben bu isi yapmak istiyorum ben bu işi süper yaparım

    YanıtlaSil
  19. Merhaba admin ben android ve ios platformunda baya iyiyim PC ve tablet ten her gün giriş yapa bilirim hatta aklımda bir proje var (bunları biliyor muydunuz? ) android ve android oyunları hakkı da ilginç ve bilgilendirici haberler vericeğim :D ve ayrıca beni sec beni seç demiyeceğim


    lütfen ilgilenen bu işe gerçekten ihtiyacım var :-)

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir