1 Ocak 2014 Çarşamba

Blood and Glory Altın Hilesi indir


Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu artık buldum oyun gerçekten harika yalnız bi yerden sonra tıkanıyordu niye para altın isityor diye. isterlerse admin arkadaşlar ayrı bi konu olarak da açabilirler. şöyle yapıyoruz ilk önce telefonumuzda oyunun yeri olan sdcard/Android/data/com.glu.android.gwallet/files içindeki tüm dosyaları siliyoruz.(NOT: bazı arkadaşlarımızın telefonunda files içinde gözükmeyebilir pc den gizli klasöürü göster desinler.) sonra bu linkten http://adf.ly/bTceJ dosyayı indirin ve içindeki dosyalrı çıkarın. Sonra çıkardığınız dosyaları ki 3 tane sdcard/Android/data/com.glu.android.gwallet/files kalsörüne atın. şimdi oyuna girin yaklaşık olarak 180.000 civarında altın veriyor.

 NOT:Ben biraz aç gözlülük ettim hepsinin en iyisini aldım. adamlara bi kılıç atıyorum hemen ölüyorlar zevki kaçıyor. Siz öyle yapmayın. BOL EĞLENCELER

6 yorum:

  1. Abi indirme linkine tikliyorum eror dio marka galaxy tab 2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkde sıkıntı göremiyorum üye olup indiriliyor 4shared'den ama

      Sil
  2. abi link nerde yaaaaaaaaaaaaaaaaa
    bana linkin adresini msj atın

    YanıtlaSil
  3. Butun glu oyunlari icin mi gecerli bu

    YanıtlaSil
  4. abi allah rızası için bi cevap verin
    nasıl indiricem yaaaa
    geliyorum 4shared.com a orda ücretsiz diyom faceyle giriyom sonra diyoki
    İstediğiniz dosya bağlantısı geçerli değil.
    ne yapabilirim 4 gündür indirmeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sitem burası

      androidhileturkiye.blogspot.com

      buradan sorunlarınızı bildirin

      Sil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir