22 Eylül 2013 Pazar

Fifa 14 By EA SPORTS™ v1.3.0 FULL APK+DATA(KİLİTLER AÇIK)İNDİR

 Fifa 14 By EA SPORTS™ v1.3.0 FULL APK+DATA(HİLE HACK)İNDİR





Mobil platform oyunlarının günümüzde önemli bir yer edinmesinden sonra,PC ve konsollara geliştirilen efsanevi oyunlar geçtiğimiz yıllardan itibarenmobile taşınmaya başlandı. Bunların en büyük örneği olarak gösterilebilecek oyunlardan biri şüphesiz ki EA Sports’un FIFA serisidir.
EA(DÜŞMANIYIM), dokunmatik ekranlar için kontrollerini baştan aşağı yenilediği ve konsol kalitesine yakın grafiklere sahip olan FIFA 14’ü, bu yıl iOS veAndroid platformları için ücretsiz olarak sunularak mobil oyunculara büyük bir sürpriz yaptı.
Konsol ayarında grafikler
FIFA 14’ü ilk açtığınız zaman sizleri bir rehber karşılıyor. Bu rehber sayesinde oyunda kullanacağınız kontrol seçenekleri belirleyebilirsiniz,ister dokunmatik ekranlar için geliştirilmiş tek dokunuş sistemini seçebilir,isterseniz de klasik tuş kombinasyonuyla olan yön tuşları ve aksiyon tuşlarını kullanabilirsiniz.Oyunu iPad gibi geniş ekranlı bir cihazda oynayacaksanız tek dokunuş sistemi ile daha rahat bir deneyim yaşayabilirsiniz.Mobil oyunlardaki grafiklerin gelişmesi, FIFA 14’ü de etkilemiş gibi görünüyor. Neredeyse PlayStation 2 ayarında grafiklere sahip olan oyunda; futbolcuların yüzlerinin, sahaların, topların ve hakemdokularının başarılı bir şekilde geliştirildiğini söyleyebiliriz.
Özellikle futbolcuların birbirleriyle çarpışmaları ve topun hareketlere vermiş olduğu tepkiler oyunda göze çarpan unsular arasında yer alıyor.
Market Linki:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.fifa14_row


APK DOSYASI:

BURAYA TIKLAYIN (TEK LİNK)

DATA DOSYASI:

BURAYA TIKLAYIN (TEK LİNK)


KURULUM AÇIKLAMASI:

Apk dosyasını telefona atın kurun,data dosyasını (android/obb)içine atın obb klasörü yoksa kendiniz oluşturun.İyi eğlenceler

KİLİT NASIL AÇILIR RESİMLİ ANLATIM:






Kilit açıldığında en son resimdeki ekran gelir ok diyip devam edin eğer hata verirse mobil internetten yapın çünkü ara sıra wifide yöntem olmayabiliyor.

327 yorum:

  1. galaxy tab2 de çalışırmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çalışır hocam tabletler içinde uyumludur :))

      Sil
  2. Hocam bu partlarin hepsini indirecekmiyiz

    YanıtlaSil
  3. Hocam Allah senden razı olsun sağol varol daima Allah seni başımızdan eksik etmesin çok teşekkür ediyorum Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil yeni sürümünü ekledim Hocam Çok sağolun sizdende İyi günler

      Sil
  4. Oyunun orjinal olmamasiyla ilgili hata aliyorum yuklerden o sorunu nasil cozebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luck patcher kullanıp lisan sorununu kaldır derseniz sorununuz giderilecektir

      Sil
  5. S3 Mini'de hiç kasma yok sağol hocam. Full sürüm yapamayanlar Play'e girsin, aşağıda unlock all yazıyor onun altında bir yazı var ona basın hersey açılıyor. Gerisi Size kalmış. Iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme için sağolun Bahadır hocam sadece tablet sanıyodum İyi günler

      Sil
  6. Apk linki kırık güncellermisin

    YanıtlaSil
  7. Bu arada tab yle uyumlu değil bu oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABLETTE BİLGİSAYARDAN FARKI YOK SORUNSUZ İYİ GÜNLER

      Sil
  8. peki full sürüm yapmak için 6dolar ödiyecekmiyiz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LİNKLER GÜNCELLENDİ YENİ LİNKLER HIZLI VE FULLL SÜRÜMÜDÜR HOCAM TABLETLERDEDE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR

      Sil
  9. aynen full sürüm yapmak için 6 dolar ödeyin diyor manegermod kick off bu modları açamıyoruz. bu hileyle açılacakmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FULL SÜRÜM TEK LİNK HIZLI EKLENDİ İYİ GÜNLER SEYİT HOCAM

      Sil
    2. Ishak hocam bnm sadece apk ve datayi indirmem mi gerekiyo?

      Sil
  10. bişey sorucam bu ultimate team pc de oynicagım ultimate team mi olucak paket felan actım coins kazandım bunlar orjınal oyunu alıncada geçerlimi olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LİNKLER GÜNCELLENDİ YENİ LİNKLER HIZLI VE FULLL SÜRÜMÜDÜR SERKAN HOCAM TABLETLERDEDE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR

      Sil
  11. Hocam apkyı kuruyor ve 1284mb indiriyor obbyi yinede atiyimmi yoksa bu indirsin gerek yokmu

    YanıtlaSil
  12. hocam benim tablette net yok acılırmı o şekilde tablet samsung galaxy tab 2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk açılışı internetle yapın diğerleri internetsizde olur

      Sil
  13. Hileli mi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  14. Ultimate team de sınırsız gold oyuncu alabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilelisini test edip ekleyeceğim İyi günler

      Sil
  15. Birader ellerine sağlık iyi hoşda birazcık daha ayrıntılı anlatırmsıın ben apk dosyasını indirdim ve şuanda kuruyorum . yukarda verdiğin linklerden başka bi link i de indirmeme gerek varmı mesela sd kart ı ?

    YanıtlaSil
  16. hocam oyunu açarken yükleme sırasında"download failed because you may not have purchased this app" diyo ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wifiden indirme seçeneği varmı yokmu bilmiyorum İyi günler

      Sil
  17. Hocam ben 26 Eylülde tek Parttan indirdim.Oyunu açtığımda kick-off hala kapalı.6 Dolar ödeyecek miyiz?

    YanıtlaSil
  18. ya ben s3 mini ye oyunu kurdum fakat hala para ödeyin diyor

    YanıtlaSil
  19. 6 dolar verilmesi gerekiyor mu hocam bunu yükleyince

    YanıtlaSil
  20. Bu nasıl full sürüm manager Kick Of kapalı

    YanıtlaSil
  21. Hocam yukledim fakat normal mac falan yapamiyorum sadece haftanin maclari bolumunden mac yapiyorum. digerlerini unlock etmenin hilesi vs var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilidin Nasıl kalkacağını yarın ekliyeceğim resimli

      Sil
  22. Ya ben yükledim bende kickoff falan kilitli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileli apksı yakında eklemeye çalışırım

      Sil
  23. Doğuştan ÇATLAK27 Eylül 2013 10:20

    İyi günler arkadaşlar unlock all seçeneğinin altında check for exist purchases var ona tıklayın herr şey açılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam oyunu yeni yüklüyorum bu unlock all seçeneği oyun açılınca otomatik olarak geliyo mu

      Sil
    2. Kilitli olan kick offa basın unlockun altındaki yazıya tıklayın kilit kalkıyor kendim denedim yarın resimli olarak ekliyorum

      Sil
  24. sayın ıshak bey once hılelı dukkan dıyıp sonrada hılelı apk yı sonra eklıcem ne demek acıklarmısınız?
    ya acıklamada duzgun bılgı vermıyorsunuz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi yarın resimli olarak eklenecektir İyi günler

      Sil
  25. Hocam facebook taki dragon city için bir hile bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  26. merhabalar fifa 14 u tabletime yükledim fakat cihazı açtıgımda her seferinde 1 kere internet baglantısı ile giriyor sonra baglantıyı kapatınca devam edıyorum fakat internet olmadan bu oyunu oynayamazmıyız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi telefonumda internetsiz açılıyor sitedeki dosyaları indirin hocam iyi günler

      Sil
  27. Kardesim bede fifa yuklu apk yuklesem hile olurmu

    YanıtlaSil
  28. bu full sürüm dimi hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Recep hocam full sürümüdür kendim bügün test ettim sorunsuz

      Sil
  29. ishak bey apk sini koyabilirmianiz

    YanıtlaSil
  30. Tabletime yükledim.Dediğiniz yere bastım.Ekrana bu çıkıyor.

    http://n1309.hizliresim.com/1f/v/t1zv2.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wifiye bağlıyken [Check for exiting purchase] yazana basın kilitler kalkacaktır

      Sil
  31. Allah razi olsun Xperia Sp de calisti

    YanıtlaSil
  32. oyunu freedom la da fulleyebilirsiniz ama gold cracklerini nereden bulabilirim... altınları cogaltmanın bir yolu var mı crack olarak ??

    YanıtlaSil
  33. you have not purchased dıyo ne yapcaz arkadaslar

    YanıtlaSil
  34. reis indrdik de telefona atıcam şimdi hilelimi değilmi hocam yorumlardan olumsuz geldi bana bekliyorum

    YanıtlaSil
  35. ben check for existing purchase basıyorum birşe olmuyor telim s3 mini

    YanıtlaSil
  36. yaptım tamamdır allah razı olsun

    YanıtlaSil
  37. ishak hocam 6 dolar istiyo menejer moda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yöntem resimli olarak eklendi MUAMMER Hocam İYİ GÜNLER :))

      Sil
  38. İshak hocam oyunu sizin dediğiniz gibi yükledim oyun açılıyor tap to contine yazan yere kadar açılıyor orda ekrana tıkladıgım halde bişey yok oyun donmadıgı halde sonlandırılsınmı yazısı geliyor çözümü nedir casper via tab 7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihaz desteklemiyor kendim denedim oyunu çünkü yada yanlış kurulum yaptınız İYİ GÜNLER

      Sil
  39. download failed because you may not have purchased this app

    Bu uygulama satın almamış indirme başarısız oldu

    harfiyen yaptım dediklerini neden olmadı açılmıyo bile oyun note 2 telefon lütfen yardım edebilirmisiniz..!

    YanıtlaSil
  40. 15 DAKİKA İÇİNDE 15 LİRA PARA ÖDEMEDEN NASIL YAPILDIĞINI RESİMLİ OLARAK EKLİYORUM :)) BEKLESİN HERKES OYUN SÜPER BU ARADA :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ownload failed because you may not have purchased this app

      Bu uygulama satın almamış indirme başarısız oldu

      harfiyen yaptım dediklerini neden olmadı açılmıyo bile oyun note 2 telefon lütfen yardım edebilirmisiniz..!

      bu sorunla ilgili bir bilgin varmı yardım edebilirmisin kardeşim ya :(

      Sil
    2. OYUN WİFİDEN İNDİRİLMİYOR DATA DOSYALARINIDA SİTEDEN İNDİRİN KURUN

      Sil
  41. Ishak hocam kick off ve menajer mod para istiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ERDEMCAN hocam yöntem resimli olarak eklendi iyi günler :)

      Sil
  42. Hocam facebooktaki dragon city için bir hile vs. yapabilirmisiniz facebook üzerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O OYUNDA HENÜZ HİLE YAPILMIYOR ÇOK İYİ KORUNUYOR

      BUYRUN HİLE SAYFASI TÜRKİYENİN EN İYİSİ DENİLEBİLİR

      Sil
    2. http://www.trgala.com/kategori/facebookhile/dragon-city-hileleri/

      Sil
  43. hocam indirdim. apk'yı kurdum. daha sonra internetten dosya indirdi. ben de dataları obb'ye atamadım. obb'ye değişiklik yapılamıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. S4 KONUMUZDA :)) ÇÖZÜMÜ VAR NASIL OBBYE ATACAĞINIZIN

      BUYRUN LİNK:
      http://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/s4-obb-kopyalama-sorunucozuldu.html

      Sil
    2. Hocam teşekkürler. Zaten cihazım S4

      Sil
    3. Önemli değil hocam İYİ GÜNLER

      Sil
  44. Ishak hocam ben dediklerinizi yaptin fakat soyle bi hata veriyor Unknow error purchase canceled

    YanıtlaSil
  45. ben ultimate teame giriyodum 2 maç yaptım artık açılmıyo ultimate team
    ve eas fc ye girincede orda bişey açılmıyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlar/Uygulamalar/fifa14/veriyi sile basın düzelir

      Sil
  46. ishak bey spiker dosyalarını indiremiyorum hata veriyor spiker dosyasınıda upload edebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kendimde indiremedim haftaya olur okulum var İyi günler

      Sil
  47. böyle bir oyun yok abicim android için adamlar pc formatında oyun tasarlamıs ve pes 14 den bile daha iyi oynanabilirlik,grafikler harika düşünmeden indir ve oyna Allah razı olsun sizlerden :)

    YanıtlaSil
  48. İshak hocam ben oyunu google playden indirdim data yi kurup obb a atsam kick off parasız acilirmi ? Alper Hascelik ......

    YanıtlaSil
  49. full çalışıyor sağol

    YanıtlaSil
  50. İshak hocam dademin 100de 100 oldu sonra fifa14.zıp yukluyo napicam
    Alper Hasçelik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zipten çıkarın dosyayı [Android/Obb] içine atın apkyı kurun

      resimli yöntemi uygulayın Alper hocam İyi günler

      Sil
  51. İshak hocam zipdoldu gine başladı kackez daha olcak
    Alper Hascelik Iyi Günler hocam buarada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum indirmenizde sorun var alper hocam partlı linklerde mevcut zaten

      Sil
  52. indiriyorum fakat oyuna girdiğimde bu oyunu satın almadığınız için yüklenemedi diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  53. Veriyi sildim Ultimate teame hala girilmiyo eas fcyede girilmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adımları doğru yaptınızmı sorunsuz çünkü

      Sil
  54. Veriyi sildim Ultimate teame hala girilmiyo eas fcyede girilmiyo

    YanıtlaSil
  55. Apk kurdum android/obb dosyadinida attim oyun acilmadan not purchased hatasi veriyor ne denediysem olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android oyun yükleme konumuza bir bakın öyle yükleyin birde hocam

      Sil
  56. turnuvada gs niye yok birader

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam malesef eklenmemiş Ama Türkiye var :))

      Sil
  57. Hocam store not available diyor nasıl çözeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimdeki gibi yaparsanız hile çalışacaktır İyi Akşamlar

      Sil
    2. Yaptım ancak olmuyor.

      Sil
    3. BAŞKA İNTERNET DENEYİN ÖRN:MOBİL-BAŞKA WİFİLER GİBİ

      Sil
  58. vallahi full oldu çokk tşk ederm

    YanıtlaSil
  59. Hocam ya oyuna gırs yapıyorum sıyah ekran gleıyor oyundan atıyor bı resımlı anlatım yapsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CİHAZLA ALAKALI YAPCAK BİŞE YOK KENDİM 2 KERE DENEDİM

      Sil
  60. android/obb içine attım apk yi kurdum ama oyuna girdiğimde hala 1284 mb indiriyor

    YanıtlaSil
  61. Manager modunda para hile nasil yapabilirim bi fikir sunabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Gamecih ile yapabilirsin sitede var

      Sil
  62. android telefona kurdum oyunu ama online oynayamıyorum arkdaşım ios cihazda online kısmı var acaba androidlerde online yokmu glb yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online oynamak için facebooktan giriş yapmalısınız iyi günler

      Sil
    2. hocam denedim facebooktan girmiyor

      Sil
  63. Admin oyunu indirdim sagol.ingilizce spikeri de sitede yayınlayabilirsen seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WİFİDEN İNDİRİN BENDE İNDİREMEDİM İYİ GÜNLER

      Sil
  64. onlıne olarak neden oynayamıyoruz ultımate takım olarak yanı orıgıne baglanmıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FACEBOOK ÜZERİNDEN BAĞLANMAYI DENEYİN FATİH HOCAM BİRDE İYİ GÜNLER

      Sil
  65. hocam eline sağlık tüm modlar açık

    YanıtlaSil
  66. Kardeşim. her türlü denedim. apk kuruyorum. dataları atıyorum. tekrar oyunu açıyorum ve başlıyor download etmeye. bunun için bana bi yardım edermisin. download etmesi gerekiyormu bunun ? yada sence nerede hata yapıyol olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM CİHAZ SORUNLU YAPCAK BİŞE YOK :))

      Sil
    2. apkyı yükledikten sonra ayarlar/uygulamalar bölümüne gir,fifayı bul,veriyi sil dedikten sonra tekrar dataları at ve öyle dene

      Sil
  67. sm kardeş ben herşeyi yapıyorum taki unclock yazısı atında ki yazıya tıkladığım zaman oyundan atıyor yardımcı olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇÖZÜMÜ SİTEYE EKLENECEKTİR İYİ GÜNLER

      Sil
  68. Oyun u indirdim kick off acik sorunsuz calisiyor galaxy tab3 de

    YanıtlaSil
  69. ben parça halde partlı şekilde indiriyomda yine aynı yeremi atıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET FARK ETMEZ ANDROİD/OBB ATIN İNDİRDİĞİNİZDE

      Sil
  70. Coin hilesi varmıydı bu oyunun acaba? linkler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  71. usta eywallah sorunsuz çalısıyo

    YanıtlaSil
  72. asphalt 8 de varmı? varsa oda sorunsuz çalışıyo dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HOCAM SİTEDE MEVCUT İNDİREBİLİRSİNİZ İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Hocam ben ikisini de indirdim paket ayrıştırma hatası veriyor
      Sonra apk dosyasına girdim fifa 14 durduruldu diyor yardım edermisiniz

      Sil
    3. TEK LİNK APKYI İNDİRİN HOCAM

      Sil
    4. Hocam ben dediğiniz gibi yaptım oyun da açıldı. Kilitlerin açılması için gerekli olan yere de tıkladım
      Error connecting to the store.devamı da böyle gidiyor yani anlayacağınız kilit açılmadı.
      Ama ben wifi den girdim ondan dolayı olabilir mi yardım edermisiniz.

      Sil
  73. hocam olmuyo ya dediğin gibi yapıyorum yanlış diyor lütfen yardım. ''com.ea.game.fifa14_row'' hatalı diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DÜZGÜN İNDİRİN TEK LİNKTE MEVCUTTUR

      Sil
    2. Hocam orda yazan herşeyi uyguladim olmuyo cihazlarim casper 7 general mobile planet p

      Sil
  74. Fullnolan 2 apkden 2.sini yüklerin ancak tıkladığımda paket ayrıştırma hatası diyor yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APKYI DÜZGÜN İNDİRİN[DENENDİ] 2 TANE LİNK VAR İYİ GÜNLER

      Sil
  75. Apk'yI kurduktan sonra datayi indirecem dogru anlamismiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HOCAM DATAYI [ANDROİD/OBB]İÇİNE ATICAKSINIZ

      Sil
  76. Hocam Galaxy S3'de çalışır mı oyun ?

    YanıtlaSil
  77. İshak hocam bu apkyi ve datayi pcye indirdim s2 ye attim obba telefondan apkyi kurdum gene telefondan 128 olan dosyayida 130 yaptim yarim saatte bisey indi oyuna girdim unlockun altindakine bastim bisey cikmadi unlocka bastim error connecting to the store cikdi bunlari yaparken wifide acikti yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAW HOCAM TEK LİNKLERİ İNDİRİN 1.2.8 SÜRÜMÜ SORUNSUZ 1.3.0 I DENEMEDİM O YÜZDEN KESİN BİŞEY DİYEMEM İYİ GÜNLER

      Sil
  78. check for exiting purchaseye basamıyorum neden olabilir ve internet açık olduğu halde connect hatası veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM [HOT SPOTSHİELD] GİBİ PROGRAM KULLANARAK İNDİRİN DENENDİ ÇÜNKÜ TÜRKİYE İNTERNETİNİ TANIMIYOR

      Sil
  79. Data yüklenmiyo başarisiz diyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WİFİDEN İNEN BİR OYUN DEĞİL DATA DOSYASINI [ANDROİD/OBB] İÇİNE ATIN APKYI KURUN OYUNU AÇIN İLK AÇILIŞ İNTERNET BAĞLANTISI GEREKİR İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Hocam ben sizin dediginiz gibi yaptım.sonra oyuna girdim dediğiniz gibi check for exhitinge
      Basmaya çalıştım ama basamiyorum

      Sil
    3. HOCAM [HOT SPOT SHİELD]GİBİ V.B PROGRAM KULLANIN TÜRKİYE İNTERNETİ OLDUĞU İÇİNMİŞ SORUN İYİ GÜNLER

      Sil
    4. Sağolun hocam programı indirip kilidi açtım

      Sil
    5. Spiker sesini otomatik mi indiriyor

      Sil
    6. ÖNEMLİ DEĞİL HOCAM

      EVET
      SADECE DİLİN ÜSTÜNE TIKLAYIN DOWLOADA BASIN TAMAMDIR YARIM SAATTE İNDİRİRYOR DENENDİ :D

      Sil
  80. merhabalar ben oyunu kuruyorum dediklerinide yaptım oyunu kurduktan sonra aça basıyorum dosyaları bulamadım hatası veriyor ? nedendir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOSYALARI DOĞRU ATIP APKYI KURDUNUZMU ÇÜNKÜ 2 KERE DENEDİM OYUNU KURULUMU TALİMATLARINI OKUYUN HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  81. Ksrdeş hotspot fln actım oyunu ama telefon kapandıktan sonra tap to continueye basıyorum siyah ekran geliyo oyundan atıyo ltfn yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TELEFONLA ALAKALI BİRŞEY YAPCAK BİRŞEY YOK

      Sil
  82. kilidi acmaya tıkladım please make sure have installed the google play application you are logged in to a google account an your network connection is avaible

    internetim acık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MOBİL İNTERNET VEYA WİFİDEYKEN [HOTSPOT SHİELD] GİBİ YABANCI ÜLKELERİN İNTERNETİ KULLANAN PROGRAMLAR AÇIKKEN YAPIN OLUCAKTIR

      Sil
  83. Kardeşim yardım et şunu kuramadım
    apkyi yüklüyorum 1 kez açıyorum yükleme yeri geliyor datayı atıyorum yine yükleme yeri geliyor opp ye atıyorum yüklenmiyor bi yardım ediver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. [ANDROİD/OBB] İÇİNE ATIN OBB YOKSA [ANDROİD] KLASÖRÜ İÇİNE ATIN İYİ GÜNLER

      Sil
  84. Hocam ben sd yi partlıdan indirdim "uygulamayı satın almamışsın" hatası veriyor nasıl düzeltilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APKYI EKLİYORUM 1.3.0 SÜRÜMÜ İYİ GÜNLER

      Sil
  85. Abi tek link olarak indirdim data yı direk sdcard obb nin içine atiyimmi yoksa adını değiştirmeme gerek varmı
    Çünkü: main.129.com.ea.game.fifa14_row.obb' klasörünü 'main.130.com.ea.game.fifa14_row.obb' şeklinde değiştirin. demişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.3.0 SÜRÜMÜNÜ İNDİRDİYSENİZ HİÇ BİŞEY YAPMADAN KURUN YÖNTEMİ UYGULAYIN İYİ GÜNLER

      Sil
  86. Ben 1.2.8 tek link indirdim datayı obb nin içine attım apkyi kurdum internet açıkken oyuna girdim ama downloading failed diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. [ANDROİD/OBB/com.ea.game.fifa14_row]GELECEK ŞEKİLDE İÇİNE ATIN APKYI KURUN OYUNA GİRİN -

      Sil
  87. Anlamadım şimdi indirdiğim data klasörünün adı: main.128.com.ea.game.fifa14_row.obb bunu direk attım obbnin içine ne yapiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasörünü atın o dosya klasörün içinde

      Sil
  88. kardeş apkyı ilkmi kurcaz

    YanıtlaSil
  89. kardeş apkyı yukledım açtım oyunu yuklemeye baslıor napayım ilk apkyı yukledım açtıgımda oyunu yuklemeye baslıor

    YanıtlaSil
  90. telefonum xperia p , telefonumda obb dosyası yok data dosyası var o dosyanın ıcınde bazı uygulamalrın dosyaları var oraya attım ama yine olmadı her baska yere tasımamda 10 dk bekliyorum nolur cozum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android klasörünün içine (android/obb) gelcek şekilde klasör açın obb klasörünün içine atın zipten çıkardığınız dosyayı İyi günler

      Sil
  91. Dediklerini yaptım oyuna girerken indirme yapıyo indirme yapması doğrumu yoksa yanlış bişiy mi yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Data dosyasını yanlış atmışsınız (android/obb) içine atın obb klasörü yoksa kendiniz oluşturun

      Sil
  92. kardes hersey tamam da oyunuacınca download ettigi siyah ekranda indirmeye hazırlanıyor yazıyo sonrada indirme basarısız cunku resources bulunamadı diyor ????????!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek linkten indirdim 128 cıktı 130 die deistirmem mi gerek acaba ishak kardes

      Sil
    2. Apkyı kurun datayı (android/obb) içine atın ismi degiştirmenize gerek yok

      Sil
  93. oyunu açınca indirmeye başlıyor indirmemesi gerekmiyomuydu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet data dosyasını atmamışsınız hocam doğru atın şu şekilde olucak
      (Android/obb/com.eagames_fifa14)dosya ismi tahminen yazdım zipten çıktığı halde yapın hocam

      Sil
  94. Bişe sorcam İnternet bağlantısı derken sadece Wi-fi mi yoksa mobil internet te olur mu bizim evde wi fi yok da

    YanıtlaSil
  95. DEDİGİN HERSEYİ YAPTIM AMA YİNEDE İNDİRİYOR KARDES!

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir