23 Eylül 2013 Pazartesi

S4 OBB KOPYALAMA SORUNU[ÇÖZÜLDÜ]


Arkadaşlar bu sorunun çözümü gayet basit. bende aynı dertten muzdaripken çözümü tesadüf eseri buldum. telefonun içindebaşka bir yere (örneğin obb ve data klasörünün olduğu yere) kopyalayıp, herhangi bir file explorer programıyla telefon üzerinden obb klasörüne atabilirsiniz. ben es file explorer kullanıyorum. böylelikle internetten indirdiğim oyunları oynayabiliyorum. sanırım obb isimli klasör için dışardan yüklemeye özel önlem almış samsung. ama bu yöntem çalışıyor. iyi forumlar 

NOT:ALINTIDIR

5 yorum:

  1. Teşekkürler programı indirdim işe yaradı saolun

    YanıtlaSil
  2. İshak hocam bir telefonda root var mı yok mu nasıl öğrenebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cpu-Z programını google playdan indirirseniz programda
      root acces:no-yes yazar

      Sil
  3. android in olayı açık bir işletim sistemi olması değil miydi ? Neden böyle gir güvenlik önlemi alma ihtiyacı duymuş s4 lerde acaba

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir