3 Eylül 2013 Salı

Need for Speed Most Wanted 1.0.47 FULL APK PARA HİLELİ


Need for Speed Most Wanted FULL APK PARA HİLELİ










Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi
Mobil oyuncuları sokak yarışlarının hızlı ve tehlikeli dünyasına götüren yapım kaliteli grafikleri, tatmin edici içeriği ve aksiyon dolu sahneleriyle dikkat çekiyor. Yarışa başladığınız anda farkını hissettiren yapım; 35 farklı araç modellemesi, başarılı pist betimlemeleri, peşinize takılan polisleri ve trafik unsurlarıyla Most Wanted atmosferini mobil oyuncular ile buluşturuyor. Oyunda araç betimlemeleri ve yollar başarılı bir şekilde tasarlanmışken, trafik akarken karşımıza çıkan araçların detayları pek de iç açıcı değil. Ancak, ana yarış unsurları göz önüne alındığında söz konusu eksiklikler göz ardı edilebilir düzeyde.


Yapımın en çok merak edilen yanlarından biri olan ara sahne efektlerine ve araç hasarlarına baktığımızda; ara sahnelerin başarılı olduğu ancak, yapımın araç hasar konusunda bazı eksiklikleri olduğu da gözden kaçmıyor. Basit bir kontrol yapısına sahip olan yapım, ivme ölçer ve jiroskop araçlarının yanı sıra, dokunmatik ekranında kullanıldığı bir kontrol seçeneği sunmuş durumda. Yapımın en başarılı yönlerinden birinin müzikler ve ses efektler olduğunu söylemek yanlış olmayacaktır. Öyle ki, müzikler ve yarış içindeki ses efektleri oldukça kaliteli ve yerinde kullanılmış durumda.

Sadece yapay zekaya karşı yarışarak en çok aranan olmaya çalıştığımız yapımda, Orijin hesabınızı kullanarak kendi Most Wanted profilinizi oluşturabilmeniz mümkün. Ayrıca, bu yarışlardan elde ettiğiniz başarılar ile tüm dünyadaki sokak yarışçıları ile puanlama konusunda rekabet ederek ve en çok aranan olmak için mücadele edebilirsiniz.


Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi
• Dünyanın en heyecan verici otomobil üzerinde 35 Sürücü ve özelleştirme
• İstediğiniz şekilde yarışalım! Yoğun talep üzerine, artık dokunmayın veya yönlendirmek için eğilme olabilir
• Aracınızın geliştirmek için Mods kullanın ve stil paketi öncesinde olsun
• Grafik ve yoğun tam araç hasar ile aksiyon deneyimi yaşayın
• yeni araba kilidini Hız Puan Kazanın


Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi




Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi
Market LinkiTıkla
Gereken Android sürümü2.3.3 ve üzeri
Mevcut sürüm1.0.28
APK Boyutu12.01 MB
SD Boyutu580 MB
YapımcıElectronic Arts Nederland BV
Market Fiyatı$7.09
LİNKLER
APK


Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi
Premium Hızında İndir  Tıklayın

OFFLİNE APK

SD DOSYALAR

ADRENO SD DOSYASI

TEGRA SD DOSYASI

MALİ SD DOSYASI

POWERVR SD DOSYASI

TALİMATLAR
1.)indirdiğiniz online veya offline apk'yi telefona yükleyin
2.)SD Dosyasını SD/Android/DATA Klasörüne kopyalayın
3.)Oyunu Çalıştırın
...


SINIRSIZ PARA HİLESİ

PARA HİLESİ YAPMAK İÇİN TALİMATLAR

1.)indirdiğiniz sınırsız para hilesi olan zip'teki 2 dosyayı SD/Titanium Backup dosyasına kopyalayın...
2.)Titanium backup programını açıp ordan Backup/Restrore girip,oyunu seçip sadece "data" dosyasını seçip geri yükleyin
3.)Oyunu çalıştırın ve farkı görün...

SINIRSIZ PARA HİLESİNDEN RESİMLER

Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi
Bomba Gibi Oyun! Need for Speed™ Most Wanted v1.0.28 ve Para Hilesi

NOT:ALINTIDIR MAXİCEP.COM DAN

73 yorum:

  1. galaxy w çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  2. Telefonun root luysa çalışır http://galaxywonderturkiye.blogspot.com/2013/04/galaxy-w-root-yapma.html bu sitemizden root yapabilirsin ama telefonun garantisi biter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten garantili değil kaçak aldım ama yanlış yüklerim felan diye korkum var

      Sil
  3. Kendim denedim root yaparsanız çalışır çünkü kendi hafızası yetersiz Wonderin hafızası 1.7 Oyun ise 1.8 root işlemi çok basit 5 dk nızı almaz sitede root hakkında bilgi var İyi günler.

    YanıtlaSil
  4. Valla sizden çok isteğim var ama yapamazsınız :D. Örn. Ganstar rio,Order&Chaos Online vb. Bu oyun bende rootsuz modlu apk ve obb var :)

    YanıtlaSil
  5. Oyunların isimlerini ve sürümlerini yaz bugün bilgisayarımı alıcam eklerim :D 50 gb ye yakın android oyun uygulama var

    YanıtlaSil
  6. Ohoooo çok uzın sürer tabletten bilgisayara geçersem hallederim o işi sen bi hangouts a gelsen istediklerimi yazarım ama girmiyosun :/

    YanıtlaSil
  7. hocam bende titanium backup dosyası yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer Hocam Hileli apk ekleyeyim :)) İyi günler

      Sil
  8. Ne zaman eklersiniz hocam? Çok lazım o yüzden.

    YanıtlaSil
  9. Yada o hileli apk'yı başka bir yere atsam olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam buyrun link telefondayım ekleyemedim kusuruma bakmayın

      www.uploads.ws/YB6tt0

      Sil
  10. Benim Tabletin tegra mı vs. ne olduğunu bilmiyorum nasıl yükleyebilirim? Tabletim aprotech pc7218.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://play.google.com/store/apps/details?id=bt.android.elixir&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiYnQuYW5kcm9pZC5lbGl4aXIiXQ..

      Bu uygulamadan öğrenebilirsiniz adı Elixir İyi günler Ömer hocam

      Sil
  11. Admin bisey sorcam. Bunların uzantıları .001 falan rardan cikartamiyorum direk rar olarakmi atiyim bilemedim

    YanıtlaSil
  12. Hocam uygulamayı yükledim ama nerden bakacağım biraz fazla karışıkta? Sen bi tarif etsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hocam tabletinizin modelini araştırıyorum wifi ile indirme imkanınız varsa öyle cpusunu kendisi bulup indiriyor

      Sil
  13. Tamam hocam cevabınızı bekliyorum gerçekten teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer Hocam Cpu-Z adlı programı google playdan indirin açın alt tarafta mali400 veya adreno veya tegra 2 filan yazacak onu söyleyin hangi sdyi indireceğinizi söyleyeyim

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Mali sd dosyasını indirin İyi eğlenceler Hocam

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Önemli değil Hocam telefondayım elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  16. Hocam bana birde msn nizi verirmisiniz facebook'ta eklesem

    YanıtlaSil
  17. Hocam şimdi nasıl kuracağım önce apk yi kurup sonra mali dosyalarını nereye atacağım birde hile dosyasını nereye göndereceğim? Facebook'a gelseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.uploads.ws/YB6tt0

      Bu apkyı indirin kurun

      Datayı(com.eagames_nfs13) Android/data'nın içine atın

      İlk açılış internet gerektirir

      Sil
  18. Hocam bugün bana ayırdığızın zaman için gerçekten çok teşekkürler...
    Birde hocam Temple Run2(MOD) ve Hill Climb Racing(MOD) apk yükleyebilirmisiniz? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil Ömer Faruk Hocam siteme saldırı yapıyorlar onla uğraşıyorum.İstekleri cuma günü en geç ekliyeceğim İyi günler

      Sil
  19. Hocam Apocalypse Knights'yi yükleyebilirmisiniz? Birde hocam facebook için bir hack programı var mı? Birde hocam dosyaların apk'larını nasıl çıkartıyorsunuz? Yanıtlarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstekleri hepsine cuma günü en geç bakmam es dosya yöneticisi
      Yada Androzip kulanın

      Sil
  20. Hocam söylediğim birkaç oyunu koymuşsunuz teşekkürler. Diğerlerinide bekliyorum şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Hocam Şimdi Güzel bi oyun ekliyorum yeni tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
  22. Hocam teşekkürler ama hill climb racig'i eklememişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç Yarın ekliyorum İyi günler Ömer Hocam

      Sil
  23. Hocam merhaba gene ben hocam oyun istekerimi burdan yazıyorum çünkü burdan bakması daha kolay hocam (DARK AVENGER 1.1.9 SÜRÜMÜNDE ELMAS VE PARA HİLESİNİ YAPARMISINIZ 1.1.7 DE SKİLLERİ YÜKSELTEMİYORUM PARAYLA YADA ELMASLA OLSUN YAPILMIYOR BİR BAKARSANIZ SEVİNİRİM SAĞOLUN HOCAM.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer Hocam yeni sürüm eklendi anasayfadan ulaşabilirsiniz iyi akşamlar :))

      Sil
  24. Hocam ondada aynı şey oluyo skilleri internet açıkken yükseltebiliyiroum o tamamda onda sorun yok ama bir şeyden sonra mor elmasla kırmızı elmas lazım hocam siz bir yapsanız para hilesi mor ve kırmızı elmas hilesi bide lvl hilesi yapabilirmisiniz?
    Şimdiden saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun hocam 5dk içinde 60 level olma son sürüm içinde geçerli

      http://www.maxicep.com/forum/konu/dark-avenger-v1-1-3-60-level-yapma-hilesi-resimli-anlatim-kendim-hazirladim-iceri.827504/

      Sil
  25. Hocam birde oyunları farklı yerlerden alıyorsunuz gelen apk yı onun üstüne kuramıyorum sadece tek bir yerden yapsanız çünkü oyuna yeniden başlamak zorunda kalıyorum.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam alıyorum ama test ettiğim şeyleri ekliyorum :)) dikkat ederim bir dahaki sefer İyi günler Ömer hocam

      Sil
  26. Ishak bey benim tablerimde çalışırmı hile rootsuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilesiz Oyun Kesnlikle çalışır rootluysa hile çalışır rootsuzsa hile çalışmaz :)) İyi günler hocam

      Sil
  27. Hocam yeni versiyonda gem hilesine de dikkat eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer hocam ederimde ben yapmıyom hileyi okulum var :((

      Sil
  28. İshak hocamlutfen amaya hiç biri acilmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TELEFONUNUZ MODELİNİN CPU SUNU [ANDRENO-MALİ400-V.B] ÖĞRENİN YADA WİFİDEN ÇEKİN OYUNU

      Sil
  29. Xperia Z için hangi data dosyasını indirmeliyim yada kısacası telefonumda şuanda oyun yüklü para şifresi lazım nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KISACA HİLELİ APK VERİYİM İŞ BİTSİN :))

      http://www10.zippyshare.com/v/61121368/file.html

      Sil
  30. hocam merhaba bi sorum olacaktı adrano tegra felan ne oluyor tlf için hangi sd yüklememiz gerekir galaxy s4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığı işlemci s4 adreno olmalı hocam.WİFİDEN İNDİRME İMKANINIZ VARSA WİFİDEN İNDİRİN HOCAM Hayırlı Bayramlar

      Sil
  31. galax s4 mini root yapmak gerekirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır gerekmez rootsuzda bu oyunu rahatlıkla açar s3 minide denedim

      İyi günler

      Sil
  32. ben pek anlamadım ofline mi apk mi bişler adreno filan hangisini indirecem

    YanıtlaSil
  33. ben şimdi ofline
    http://www5.zippyshare.com/v/..../file.html bunu indirdim oyun açtım oyun açılmadan oyun donuyo hatta telefon donuyo tekrar açıyorum şimdi ben adreno sd tegra sd mali sd powerwr sd den birini indirmem lazımmı indirceksem hangisini indirmem lazım part part indirdiğim zaman partları bi yerde biriktirdikten sonra onları ne yapçam

    YanıtlaSil
  34. Ben simdi s4 mini nin adreni oldugunu öğrendim 3 parti ben bur arata toplucam inlarin bulundugu dosyayi mi yoksa tek tek mi atcam onlari dataya

    YanıtlaSil
  35. hocam ben dosyaları indirdim android/data klasörüne attım ama hala (wifi) yükleme istiyo yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  36. http://www10.zippyshare.com/v/61121368/file.html hocam ilk bunu indircen ondan sonra kendisi yukleme yapacak ekran karanlik gosteriosa grafikleri azalt ama 600 mb fazla alio solim

    YanıtlaSil
  37. hocam ben 3 part indirdim bunları bir dosyayamı atacam yoksa android/data"ya hepsinibirdenmi atacam

    YanıtlaSil
  38. Hocam benim paylastigim hileli apk ydi atmaya gerek yok kurman yeter ben dendigimde oldu

    YanıtlaSil
  39. hocam bakın lütfen yardım edin ben bu 3 partı önce bir klasörün içine atıp sonra "data"yamı yoksa 3'ünü birlikte "data"ya atcam lütfen yardım edin

    PİRANHA BUSİNNES TAB 7" 1GB DDR3 RAM 1,4GHZ A10 İŞLEMCİ 8GB HAFIZA

    YanıtlaSil
  40. hocam zaten kurdum ben apk yi demiyom 3 part dosyalarını diyorum

    YanıtlaSil
  41. abi ben oyunun datasını internetten çekiyom hileli olmuyo neden yani siteden indirmem lazımmı ilaa datayı bilgilendirirsen seviniri abi :) ayrıca siteniz güzel ben baya bişey indirdim burdan

    YanıtlaSil
  42. hocam ben oyunu yükledim ilk görevi yaptım menü geldi çıktım para hilesi yapıyım dedim ama beceremedim yardımcı olursan sevinirim SD içinde Titanium Backup yok dahilide titanium backup var onun içine attım programı açtım oyuna tıkladım ama dosya seçme felan yok orda kaldım öyle

    YanıtlaSil
  43. dostum eline sağlık.oyunu indirdim kurdum.ama titanium backup tan oyun hilesini yükleyemedim.yardımcı olursan sevinirim.programı kurdum ama yedekle/geri yükleme kısmından oyuna o 2 dosyayı atamadım.

    YanıtlaSil
  44. hocam merhaba,
    "www.uploads.ws/YB6tt0 buradaki para hileli apk ile oyunu kurunca 2055 mb yükleyecegim diyor.data içine atılan dosyaları görmüyor.ilk apk gibi uyumlu degil sanki.

    http://www10.zippyshare.com/v/61121368/file.html buradaki hileli link de ölmüş

    para hilesine yardım hocam.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. Ishak bey benim telefonum GSmart Maya M1 ve yardımcı olurmusun?Telefonum rootlu mu, değilse yapılabilirmi bi yardım etsen...?

    YanıtlaSil
  46. Hocam benim bi ricam var telefonum general mobile discovery need for speed hilesini yardım edermisinizz

    YanıtlaSil
  47. kardeşim eline sağlık hileli modu dediğin gibi yaptım süper oldu

    YanıtlaSil
  48. Bende sd kart yok o yüzden titanium da yok nası yapıcam

    YanıtlaSil
  49. Yaaa sinirsiz para nasil yapcazz ltfen yardim edin

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir