6 Eylül 2013 Cuma

Pes 2012 v1.0.5 (APK + DATA )

Pes2012 v1.0.5 ( SD + APK )

PES2012 SD+APK

Merhaba herkese öncelikle.Oyun Galaxy Wonder ve S II de denenmiştir.v1.0.5 tir


Oyundan Kareler: 

Pes2012 v1.0.5( SD + APK )

Pes2012 v1.0.5( SD + APK )

Pes2012 v1.0.5( SD + APK )




Şimdi sıra geldi oyunu nasıl yükleyeceğimize.

1) Apk dosyasını bilgisayarımıza indirelim.Buradan İndirebilirsiniz

APK: 


2) Apk dosyasını indirdiniz bu işlem tamamlandıktan sonra SD dosyasını bilgisayarımıza indirelim.Buradan indirebilirsiniz.

SD DOSYASI:


3) İndirme işlemleri tamamlandı ve indirme ile işimiz kalmadı ise telefonumuzu bilgisayarımıza bağlayalım.

4) Apk dosyasını Hafıza kartına veya Telefonun hafızasına fark etmez atalım.

5) SD dosyasını ise Telefonun hafızasına girip Android/Obb tekrar söylüyorum Data değil Obb bölümüne atalım..
6) İşlemlerimiz tamamlandıktan sonra telefon ile PC bağlantısını kesip attığımız APK ile telefondan oyunu kuralım.Bu kadar basit Pes2012 v1.0.5( SD + APK )


KEYİFLİ OYUNLAR... Pes2012 v1.0.5( SD + APK )

37 yorum:

  1. İshak hocam lutfen collesium heroes para hileli mod atarmisin

    YanıtlaSil
  2. Yavuz Hocam İsteğinizi aldım bugün ekliyorum sitemizi takipte kalın yarım saat içinde ekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. hocam pes 2013 yokmu

    YanıtlaSil
  4. Var hocamda henüz eklemiyeğim biraz karışık bişey ama pes 2013 türkçe :))

    YanıtlaSil
  5. saolun biran önce eklerseniz sevinirim sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam isteğinizi aldım hafta sonu ekliyorum İyi günler

    YanıtlaSil
  7. pes 2013 androide çıkmadı. Psp emulatorle oynayanlar var. O da çok kasıyor

    YanıtlaSil
  8. pes2012 güncel ve çalışıyor dime hocam boşuna indirmeyelim.

    YanıtlaSil
  9. Hocam APK dosyasını telefonda nasıl kuracağız? teşekkür ederim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/android-oyun-yukleme-resimli-anlatim.html

      buyrun hocam kısaca anlayın

      Sil
  10. hocam sağolun teşekkür ederim. bu arada telefonum htc desire s. gta vice city pes 12 ve rio yu indeiriyorumda çalışır mı?

    YanıtlaSil
  11. Üstad indirdim. kurdum. oyun için 180 mb lık günclleştirme istedi. telefonu pc ye taktım net için. oda wifi diye tutturdu( evde maalesef wifim yok)

    YanıtlaSil
  12. Hocam root lazım mı bunda?

    YanıtlaSil
  13. This server is not available or validation of the files not successful.please try again later. yazıyor.

    YanıtlaSil
  14. Hocam oyunu indirdim çok teşekkr ederim bunda transfer yapabiliyormuyuz bide türkçe spiker felan yapabilsek çok güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe spiker olmazda ingilizce ekliyecem hocam İyi günler

      Sil
  15. Licence verification failed hatası veriyor. LG OPTİMUS L5 E612 !!!!1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazla alakalı birşey denendi çünkü malesef hocam

      İyi günler

      Sil
  16. S.a hocam bunda transfer var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As hocam denemedim yok herhalde

      İyi günler

      Sil
  17. hocam This server is not available or validation of the files not successful.please try again later. yazıyor. ne yapabilrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam data dosyasını (android/ob) içine atın obb klasörü yoksa kendiniz oluşturun

      İyi günler

      Sil
  18. zaten öle yapıorum hocam android obb atıorum eror alıorum
    belki yanlış yaptım diye düşündüm silip tekrar denedim ama yine aynı hata verior hocam

    YanıtlaSil
  19. Hocam tablete kurdum ama yüklemeden Wi-Fi hatası veriyor neden hocam bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
  20. saolun hocam bende çalışıo ama transfer de yapılsa daha ii olur bide kendi oyuncumucu yaratabilsek

    YanıtlaSil
  21. hocam duzgun oyun yapın lınk e tıklıyom saçma saçma sıteler gelıyo ınmıyo

    YanıtlaSil
  22. android mob org gelıyo orda nasıl ındırıyoz hocam bı soleyın de yapalım olmuyo

    YanıtlaSil
  23. Hocam cevap plase çok lazım oyn

    YanıtlaSil
  24. ya hocam indirdim ben apk yi ama dowload error diyor oyunun içinde

    YanıtlaSil
  25. hocam LÜTFEN bakın nolur ismim berke size forum lada yolladım

    YanıtlaSil
  26. hocam bide bende rar dosyası indi?

    YanıtlaSil
  27. rar dosyasının içindekini alıp obb atcaz ?

    YanıtlaSil
  28. acayıp 4 büyükler bile var süper

    YanıtlaSil
  29. abi transfer nasıl oluyor

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir