11 Eylül 2013 Çarşamba

Jetpack Joyride v1.5.1 MOD APK (Sınırsız Para hileli)







iOs'tan Androide geçmiş bir oyundur.Bir sürü karakter ve Jetpack bulunmaktadır.Jetpack joyrideyi bilmeyen yoktur.15 seviyeden oluşan 1.5.1 sürümünde birsürü yeni jet ve karakterler eklenmiş gerçekten oyuna ben bile girdiğimde şaşırdım harika bir macera sizi bekliyor.Tüm Ekipmanlar karakterler açık ve paranız Sınırsız.İyi Eğlenceler Herkese :))

APK:




KURULUM AÇIKLAMASI:
APK'YI TELEFONA ATIN KURUN OYUNA GİRİN İYİ EĞLENCELER

14 yorum:

  1. hocam hani lucky luke bd arcihe yükliycektiniz 2 gün oldu

    YanıtlaSil
  2. Cemal Hocam en geç cuma ekliyeceğim kusuruma bakmayın bilgisayar başında değilim :(

    YanıtlaSil
  3. Sa kardeş pou nun en son guncelini paylasirman

    YanıtlaSil
  4. Kıyafet değişmiyor ne yapmalıyım? Lütfrn yardım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜMDE GÜNCELLENECEKTİR HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  5. Merte katılıyorum kıyafet değişmiyor lutfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜMÜ ÇIKINCA EKLENECEK HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Birde ben bu sitede yeniyim linkini yoruma atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
    3. Henüz yeni sürüm modlu yok malesef hocam

      Sil
  6. Bu prrograma benzer programi zaten yuklemissiniz gibi bi hata veriyorblutfenbyardim edin

    YanıtlaSil
  7. teleona nasıl atıcaz arkadaşlar bi söyleseniz

    YanıtlaSil
  8. kıyafetin üstüne baya tıkla ard ardına oluyor hocalr deneyin yeter :D

    YanıtlaSil
  9. Bune boyle yaa tabletten giriyom rklam cıkıp duruyo bee indirmiyom iştee

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir