4 Eylül 2013 Çarşamba

Google Play Bedava Gold,Cash,Premium Almak /// BOMBA PAYLAŞIM //// Root Gerektirir// freedom-0.9.0


Google Play Bedava Gold,Cash,Premium Almak /// BOMBA PAYLAŞIM //// Root Gerektirir// freedom-0.9.0



Arkadaşlar öncelikle belirteyim ki bu uygulama google playden bedava olarak indirip daha sonra oyun içinde para ile satılan eşyaları bedavaya almamızı sağlıyor. Yani ücretli bir uygulamayı indiremezsiniz en azından ben indiremedim.Çünkü Google uygulamayı kontrol ediyor ve google playden indirilmediğini algılıyor bunun için ücretsiz uygulamalarda işe yaramakta.

Kullanımına gelelim uygulama öncelikle root gerektirir rootsuz hiç bir şekilde kullanmaya çalışmayın. Kurduktan sonra root izin ister ok diyin internet bağlantınız açık olsun bu arada. Program daha sonra telefonunuzda yüklü olan oyunları bulacak ve ekranda gözükecek ekrandaki oyun simgesinden bağlanalım oyuna daha sonra oyundaki altın alma bölümüne girelim ve istediğimiz miktar altını alalım daha sonra google play ödeme seçemeği gelecek tamam diyelim büyük olasılıkla // Ödeme Başarılı Oldu// yazacaktır. Bağlantı yok hatası alırsanız programdan çıkın tekrar girin. Hepsi bu kadar. İyi Sömürmeler



Google play store bağlantı hatası alanlar root explorer gibi programlarla system/etc/ içine girip hosts dosyasını silmeniz yeterli. işlemi yaptiktan sonra cihazı yeniden başlatınız.
Bu yöntemle çözüldü sorun ilk sayfaya ekleyin isterseniz.Sorun yaşayan olursa.
Yedeğini de alsınlar şimdiden bu dosyanın
 
. Çünkü ne dosyası bilinmiyor. Başka bi kaynaktan buldum çözümü.





19 yorum:

  1. ben bu freedom hakında birşey sorucam ama elmas almaya kalktmda 49,99 dolar yazıyor
    neden? ve devam dedimde başarılı oldu diyor ancak içim rahat değil lütfen en yakın zamanda cevap bekliyorum. parayı internet üzerinden falan mı gecelecek yoksa ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Freedom ücretsiz oyunlarda ücretli eşyaları,elmasları,goldları vb. şeyleri almanızı sağlar.İnternetinize,faturanıza,telefonunuza hiçbir şekilde ek bir ücret gelmiyecektir.

      Sil
  2. HOCAM İÇİNİZ RAHAT OLSUN KREDİ KARTINIZI GOOGLE HESABINIZA EKLEMEDİYSENİZ PROGRAM ZATEN GOOGLE PLAYDAN İNEN OYUNLARDA İŞE YARIYOR

    BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜRLER ALİBERA HOCAM :)

    YanıtlaSil
  3. you need root access in order to use freedom

    Ben Bunu ındırdım bana Bu cıktı Bunu anlayamadım Google ceviri yaptım Eğer özgürlük kullanmak için root erişimi gerekir bu cıktı hıc bırsey anlamadım wallaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TELEFONUNUZ ROOTSUZDUR SİTEDE ROOT HAKKINDA BİLGİ MEVCUT İYİ GÜNLER

      Sil
  4. Calistiramadim ben hocam neden ? Telefon galaxy s3

    YanıtlaSil
  5. dark avengerda gem hilesi yapabilirmiyiz bununla ?

    YanıtlaSil
  6. Ödeme basarili oldu yaziyor ama altin v.s gelmiyor hata nerede ??

    YanıtlaSil
  7. Abi online oyunlarda olmuyor degil mi ?

    YanıtlaSil
  8. Çok saol Deer Hunter 2014 tede çalışıyor şuan 3.961.204 glu creditsim var :D :D

    YanıtlaSil
  9. program acılmıyor 'freedom isn't available in your country' hatası veriyor

    YanıtlaSil
  10. Hocam telefonuma knoxu kurdum oyuzden root yapamiyorum nasıl kaldırabilirim knoxu

    YanıtlaSil
  11. salam. android hile merkezi saytinda..paylawdiginiz freedom uygulamasini men rootsuzzzz olan telefonda eledim alindi..indi nese problem cixa biler ? xais cavablandirasiz

    YanıtlaSil
  12. online oyun oynuyorum elmas çekiyorum başarılı oldu diyor ama gelmiyor elmas

    YanıtlaSil
  13. Clash of clans'ta calışırmı.Ona göre yapacam

    YanıtlaSil
  14. Clash of clans'ta calışırmı.Ona göre yapacam

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar google play storeden direk ücretli uygulamaları nasıl indiricem deneme sürümü olmıanları ?

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir