26 Aralık 2013 Perşembe

Angry Birds Go! Hileli İndir %100 Çalışıyor

KIZGIN KUŞLAR YARIŞIYOR!

Rovio'nun haziran ayında duyurusunu gerçekleştirdiği Angry Birds Go, 11 Aralıkta "Google play, ios, windows" işletim sistemli telefonlar için yayınlacak.
Pistlerin tozunu attıracağımız bir kart yarışı olan Angry Birds Go, üç boyutlu grafikleriyle Angry Birds evrenine farklı bir boyut kazandırmış durumda. Race, Time Boom, Fruit Splat, Champion Chase ve Mega Match olarak adlandırılan çeşitli oyun modlarının bulunduğu oyunda Red, Chuck ve King Pig gibi birçok Angry Birds karakteri bulunuyor.

Dev bir top, balon ve roket gibi rakipleriniz üzerinden avantaj kurmanızı sağlayacak güçlendirmelerin bulunduğu oyunda yükseltilebilir araçlar da yer ediniyor. İki farklı kontrol şemasına sahip olan yapım, sanal düğmeler ya da jiroskop sayesinde kontrol edilebiliyor. 



İndirme Linki
 

12 yorum:

  1. Nasil olacagini da anlatsaydin keske ben yaptim sinirsiZ para amma ikinci bölümü açmıyor internet bağlantısı yok tekrar dene diyor yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Nasil olacagini da anlatsaydin keske ben yaptim sınırsız para oldu ama 2. Bölüme giremiyorum intenet bağlantısı yok diyor internet var nasil yapmam gerek acillarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de aynı sorun var çözebildin mi?

      Sil
    2. Oyuna Girişte İnternet Bağlantınızı Kapatıp Yeniden Deneyin.

      İlgi Ve Anlayışınız İçin Teşekkür Eder İyi Bloglar Dilerim.

      Sil
  3. download edeceği zaman internet connect hatası veriyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  4. kardeş oyun kaydediyormu bölümleri

    YanıtlaSil
  5. abi kaçıncı versiyon

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir