18 Aralık 2013 Çarşamba

Minecraft 0.8.0 Apk İndir


Bloklu dünya kurma oyunu yani son sürümü Release Final Minecraft -. Pocket Edition 0.8.0 apk için Android olduğunu artık mevcut burada StayUpdated.Info.  Minecraft PE farklı blokları ve farklı şeyler bina çeşitli yerleştirerek hakkında bir oyundur. Tüm madde ve özellikleri bir grup ile başladı ama şimdi yepyeni bir maceracı dünya. Sen oynayabilir  MPE 8.0 senin üzerinde Android OS 2.3 veya daha yüksek çalışan cihaza. full Minecraft indir - PE 0.8.0 için Android yoluyla bağlantıları için aşağıda mevcuttur ücretsiz. MPE farklı şeyler zanaat ünlü bir oyundur. . Eğer oyunda zevk için bu oyun rastgele dünyalar üretebilir  Minecraft şimdi üzerinde multiplayer oyun desteği var Wi-Fi netwok, artı yani Survival Modu ve Yaratıcı Modu iki oyun modu tadını çıkarabilirsiniz. Craft ve sürece bir mobil cihaz ve oyunu çalıştıran desteklemek için pil çalıştırmak için bir yedek ele sahip olarak yaratıcı aklını kullanarak oluşturabilirsiniz. Minecraft - Pocket Edition 0.8.0 build 2 ve 4 kurmak , aşağıda bulabilirsiniz 4 Yapı son biridir. Biz de bu son sürüme için changelog sağlıyor. Minecraft - Android için Pocket Edition şunlardır: Gıda Swords Cheasts İskeletler Örümcekler Yataklar Resim Sergisi ve daha Bu oyunun önceki sürümü de mevcuttur. İçin Tıklayınız Android için MPE 0.7.6 . Minecraft Yeni - Pocket Edition v0.8.0 Android için 4 build: Hayatta hiç gün Yaratıcı kılıç doz iki ekstra piksel yok Birimleri kurma üzerinde başlayabileceği ve tıknaz dokular blok kaybolur Ana menü kaybolur Envanter Buggy doku karakter Oyun ve özellikleri diğer birçok iyileştirmeler şimdi eklenir Eklendi çok hızlı örümcek Göğüs öğeleri ile ilgili hatalar düzeltildi Ve diğer birçok hata düzeltmeleri Bu yeni eklemeler liste uzayıp gidiyor ama ben sadece burada durur Minecraft -


 Pocket Edition Android için APK 0.8.0:

8 yorum:

  1. Admin heryerde bu oyunu arıyodum sen geldin bana virüslü dosya attın kardeeeş ben bunu indirdim kurdum bilgisayarda dedim herhalde APK dosyası oluşturuyo chrome yi kapattı bi girdim google yok cins bi tarayıcı var yapmayın böyle admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sorunsuz bir şekilde indirme sayfasına gittim sorun göremiyorum .

      Sil
  2. Skin nasıl yapılıyo bana yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  3. Virüs yok dimi

    YanıtlaSil
  4. ABİ HANGİ LİNK

    YanıtlaSil
  5. Virus var indirmeyin ibine admin

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir