23 Aralık 2013 Pazartesi

İOS 7 Jailbreak Yapma İşlemi %100 Çalışıyor!


Uzun zamandır beklenen İOS 7 JailBreak İPhone 4 için yayınlandı. Diğer modeller için henüz olmasa da yakın zamanda yayınlanacağı belirtiyor. Sadece İPhone 4 modelinde yapıldığını belirtmek istiyorum ve anlatıma geçiyorum...

Duyuru: RageBreak yazılımı güncellenmiştir. Yeni sürümdeki JailBreak işlemi bu yazıdaki anlatım ile aynı değildir. Yeni JailBreak işleminin nasıl yapılacağı bilinmemektedir. Bu sebeple yeni yöntem bulunana kadar bu yazıdaki anlatım hatalıdır.

Adım 1
Öncelikle aşağıda yer alan birinci adresten buraya tıklayarak Java Development Kit indirin.
Adım 2
RageBreak adlı programı buraya tıklayarak Windows bilgisayar için indirin.
Adım 3
RageBeak programını yükleyip çalıştırın.
Adım 4
Açılan ekranda Download Files seçeneğine tıklayın ve gerekli dosyanın indirilmesini bekleyin.
Adım 5
İPhone 4 cihazınızı bilgisayarınıza bağlayın ve DFU moduna alın.
Adım 6
DFU moduna aldığınızda RageBreak programı DFU moduna aldığınızı onaylayan bir bildirim gösterecek.
Gelen bildirimi onaylayın.
Adım 7
Programın indirdiğin Jailbreak dosyasının nereye çıkartılacağını soran bir bildirim gelecek. Dosyayı belirlediğiniz bir konuma çıkartın.
Adım 8
Daha sonra karşınıza bir uyarı gelecek. Bu uyarıya karışmayın. Onaylamayın.
Adım 9
bu sırada Java programı otomatik olarak çalışacak ve gerekli dosyaları cihazınıza yükleyecek. Bu işlem biraz zaman alabilir.
Adım 10
Java ekranında “login: Root ve Password: alphine” yazınca RageBreak programımızda daha önce onaylamadığımız bildirime yani “SSH Tool” uyarısına “OK” deyin.
Adım 11
Java yeniden cihazınıza dosya yükleyecek ve karşınıza bir bildirim penceresi daha çıkacak. Bu pencereyi onaylayın ve karşınıza çıkan programı açın.
Adım 12
Ekranda CMD ekranı açılacak ve birkaç işlem gerçekleşecek. İşlemler bittikten sonra CMD kapanacak ve RageBreak programı bir uyarı verecek. Bu uyarıyı onaylayın ve devam edin.
Adım 13
İPhone 4 cihazınızı yeniden DFU moduna alın.
Adım 14
DFU moda aldıktan sonra RageBreak programındaki iOS 7.0.4 - Boot 3,1’i seçin. Ekrana gelen penceredeki çalıştıra tıklayın. CMD paneli tekrardan gelecek ve birkaç işlem gerçekleşecek. İşlemlerin bitmesini bekleyin.
Adım 15
CMD kapandıktan sonra cihazınıza tekrar birkaç doya yüklenecek. Daha sonra cihazınız açılacak.
Adım 16
Cihazınız açılınca Ayarlar>Wi-Fi bölümünü açın. Bağlı olduğunuz Wi-Fi ağının sağ tarafındaki “İ” harfine tıklayın. Buradaki IP rakamını bir yere not edin.
Adım 17
RageBreak açın ve “Install Cydia” seçeneğine tıklayın. Açılan CMD paneline bir önceki adımda not etmiş olduğunuz IP adresinizi yazın ve Enter tuşuna basın. IP adresinizi girdikten sonra CMD panelinde “Y” tuşuna basın ve tekrardan Enter’a basın.
Adım 18
CMD panelindeki işlemler bittikten sonra iPhone açılacak. Ana ekran Cydia uygulamasını bulun ve açın. Eğer Cydia açılırsa işlem başarıyla sonuçlanmış demektir.
▬ Jailbreak işlemini kaybetmemek için telefonunuzu kapatmayın ve asla yeniden başlatmayın. Aksi takdirde bu işlemleri baştan yapmak zorunda kalabilirsiniz.

Ayrıca yazılı olarak anlamayanlar aşağıdaki video ile nasıl yapacakları hakkında fikir edinebilirler.

0 yorum:

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir