17 Kasım 2013 Pazar

Hill Climb 1.12.0 Son Sürüm Hilesi %1000 ÇALIŞIYOR!



En bağımlılık ve eğlenceli fizik biri oyunu hiç Android için yapılmış sürüş esaslı! Ve bunların hepsi ücretsiz!

Newton Bill, genç hevesli yokuş yukarı yarış tanışın. Hiç yolculuk daha önce olmuştur yere onu alır bir yolculuğa çıkıyorlar üzere. Fizik yasalarına çok az ilgili olarak, Newton Bill ayın en yüksek tepeler kadar köyünü, bu kadar dinlenme olmaz!
Pek çok farklı araba ortamlarda tırmanma benzersiz tepenin sorunlarla karşı karşıya. Cesur hileler ikramiye kazanmak ve araç yükseltme ve daha yüksek mesafelerde ulaşmak için para toplamak. Ama dikkat - Bill'in şişman boyun o çocukken eskisi gibi değil! Ve onun iyi ol 'benzin krematoryum kolayca yakıt tükenecektir.
Özellikler:
 - Benzersiz yükseltmeleri ile 14 farklı araçlar (birçok farklı araçlar: bisiklet, kamyon, jeep, tank vb)
 - Yükseltilebilir parçalar motor, süspansiyon, lastikler ve 4WD dahil
 - (! Kırsal, Çöl, Arctic ve Ay + + +) düzeyleri ile 14 aşamalarında her ulaşmak için
 - Arkadaşlarınızla bir ekran görüntüsü ile puanınızı paylaşın!
 - Serin grafik ve pürüzsüz bir fizik simülasyonu
 - (Tablet dahil) düşük çözünürlüklü ve yüksek çözünürlüklü cihazlarda iyi bakmak için tasarlanmıştır
 - Gerçek turbo ses size motor yükselttiğinizde!

Arkadaşlar Hill Climb'in güncellenen hileli versiyonunu sizlerle paylaşacağım


Eğer Problem yaşaranız lütfen konu altından yazınız sorunsuz bir şekilde hileli oynayabilmeniz lazım oyunu
Saygılarımla..
Hilenin isteği çok olduğu için hemen direk indirme linkini vereyim;


APK İNDİR

32 yorum:

  1. Açılmıyor kardes S4 e yükledim dosya acılamıyor diyo indirdim tablettede s4 te de aynı hatayı veriyo yeter ama artık

    YanıtlaSil
  2. APK yazan linkte hiç bi oyun acılmıyor buda hata verdi lütfen yardım ((

    YanıtlaSil
  3. indirme başarisiz duzgunbyqp kardwsim baska siteden ver

    YanıtlaSil
  4. Hocam dowload now a basiyom indirme baslatiliyor dio sonra indirme basarisiz oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarınızla ilgili sorun vardır ben sorunsuz indirdim

      Sil
  5. Dosya rahatlık la indiriliyor eğer yeni araçlar gelmişse süper olur.. ve birde lütfen artık şu sitede arcane legend hilesi paylaşın allah rızası için ya.

    YanıtlaSil
  6. Kardesm head soccer 2.2 version hile yaparmisin gecen 1.4 yapmissin 2.2 head soccer hack yaparmisin

    YanıtlaSil
  7. biz bilgisayarda degiliz telefondayiz adam gibi yap şu işi kardesim

    YanıtlaSil
  8. su hileyi duzgun yap kardes ya nolur cok lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu kardeşim neyini yapamıyorsun dosyayı indir apk yi çıkar sd kart yada extsd kart a at kur yap sonra oyna bukadar ya.

      Sil
  9. abi çalışmıyor yardım edermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birazdan test edeceğim arkadaşlar sabır biraz telefona root yüklüyorum

      Sil
    2. seri ol ve duzgun yap

      Sil
    3. Admin tabletime root yuklemek istiyorum ne yapabilirm

      Sil
  10. hile düzgün çalışıyor denedim şimdi arkadaşlar.
    oyunu silip indirdiğiniz apk'yi kurun.

    YanıtlaSil
  11. abi rar -dan nasil cikartalim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çıkartmanız lazım apk'yıda kurup oyunun tadını çıkartabilirsin

      Sil
  12. rardan nece cikartaq ..orgede bilersiz?...simdiden tesekukrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi ben ve arkadaşlarımın telefon un usb cikisli kablolarinda sorun var rar dan cikaramiyoruz hic ihtimal yokmu bu oyunlari direkt apk olarak yollamanin?

      Sil
    2. es dosya yöneticisi indirin.

      Sil
  13. İyi geceleer öncelikle acaba hizli ve öfkeli 6 nin offline olani varsa paylasa bilirmisin

    YanıtlaSil
  14. Usta ne dicem ya şu hizli ve öfkeli 6 nin offline dosyalari varsa atarmisin

    YanıtlaSil
  15. direk apk olarak yolladana kardeş ya

    YanıtlaSil
  16. Kardeş ice age village hilesini de ekleyebilir misin...

    YanıtlaSil
  17. yükleme başarısız diyo ne yapıyım kardeş

    YanıtlaSil
  18. Abiler sorunsuz indirdim açtım...

    YanıtlaSil
  19. ya nasıl indiriliyor yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  20. ulan dosya açılamıyor diyo lan adam gibi dosya yükle boş boşuna yükledim para kazanıyon boş yere bak adam gibi paylaşım yap incicilere yedittirim seni bu yorumuda onaylamayan orosbunun doğurduğu olur amına kodum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam site benim üstüme değil yeni sitem burası beklerim

      androidhileturkiye.blogspot.com

      Sil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir