22 Kasım 2013 Cuma

Subway Surfers 1.16.0 London Yıl Başı Sınırsız Para Hilesi İndir %100 Çalışıyor


Subway Surfers London Oyunun Görüntüsü






Biliyorsunuz arkadaşlar Subway Surfers güncellendi, bu oyunun hilesini çıkar çıkmaz buradan yayınlayacağız eğer facebook'dan haberdar olmak istiyorsanız facebook sayfamızı beğenmenizi öneririz. sağ üst kısımdan facebook sayfamıza gidebilirsiniz.

Oyunun güncellemeyle gelen yeniliklerin'den bahsedelim;
Oyun'a girdiğimizde görsellik'de değişiklik var yıl başına yaklaştığımız için subway surfers oyun yapımcısı ilerleyen zamnla aynı anda hareket ediyor.
Koşarken Ağaç toplayarak hediyeler almamızı sağlıyor Earn Coins kısmında video izleyerek 2 adet ölümsüzlük anahtarı alabiliyorsunuz
Karakterler ile ilgili her hangi bir değişiklik göremedik sadece tren yolunda değişiklik görüyoruz ve ağaç toplayarak hediye alıyorsunuz bu kadar :)
Oyunun Hilesini Çıkar Çıkmaz Yayınlayacağız Bizi Facebook'dan takip edin..

HİLE YAYINLANDI!! 22.11.2013
Hile Sorunsuz bir şekilde Çalışıyor %100 yüklenip denenmiştir.



49 yorum:

  1. Hocam kolay gelsin Htc one da çalışır mi bu hile önceki güncelleme yapıldığında çalışmıyordu da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışacak merak etmeyin.

      Sil
    2. Adamın duvari boyama sahnesi geliyor ancak aşağıdaki menü tuşları gelmiyor

      Sil
  2. Hocam bir de zombie road trip in sınırsız para hilesini bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  3. Kırık link indirme gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşınıza reklam çıkıyorsa reklamı kapatın indirme linki geliyor tamer hocam

      Sil
  4. Kardes bu apk yok turbobite girdim bisey yok bi bakarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert hocam link sorunsuz çalışıyor slow speed diyerek 1 dk bekliyorsunuz ardından sorunsuz bir şekilde iniyor

      Sil
  5. Bu siteden yükleyemiyorum nasıl yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eren link sağlamdır sorunsuz bir şekilde indirebilirsin

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orada yavaş indir butonu var oradan download yapabilirsiniz

      Sil
  7. İSTEK ÜZERİNE LİNKİ ZİPPSHARE'YE YÜKLEYECEĞİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bide bu apk dosyalarını pcden telefona nasıl.yükleyebilirz yardımcı olurmusun

      Sil
  8. Bunu nsıl indirecez yardımcı olurmusunuz adf.fly çıkıyo ondan snrada play storeden mobogenie die bi programı gösteriyor ltfen.yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobogenie acildiktan sinra telefonun geri tusuna basman yararli olabilir

      Sil
  9. Evet zippy den yaparsan daha kolay olur emeginiz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LİNK ZİPPSHAREYE YÜKLENİLMİŞTİR SORUNSUZ ŞEKİLDE İNİYOR ARKADAŞLAR

      Sil
    2. Tesekkurler zippy ile koayca ve sorunsuz indirdim bundan sonraki hileleride zippyle atarsaniz sevinirim

      Sil
  10. İndiriyorum basarisiz oldu diyor cevap verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarınız ile ilgili sorun vardır sorunsuz şekilde indirebiliyor diğer arkadaşlar.

      Sil
  11. s3 miniyle indirmeye kalktım lütfen... diyor birşey gelmiyor kalıyor öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 mini ile denedim sorunsuz çalıştı rar'dan çıkartıp yükle telefona

      Sil
  12. Ayni imzayla paket yuklendi zaten diyor kurmuyor oyunu mu silmem lazim yardimci olun indirdim ama nasil kurcam?

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. winrar ile dosyayı çıkartın o çıkan dosyayı telefona atın lütfen.

      Sil
  14. ya hocam onca şey indiriyordum sizin sitenizden . ama bu apk yı indirdiğimde program seklinde deilde beyaz bir dosya olarak iniyor yani nasıl anlatsam bilmiyorum . nnıormalde apk indirdiğimizde downloads klasöründe apkya tıkladıgımda paket yükleyici acılıodu simdi ise beyaz bir dosya . üzerine tıkladıgımda bu eylemi gerceklestrecek uygulama bulunamadı diyor sebebi nedir acaba simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
  15. hilede emeği geçen herkese teşekkür ederim. Admin ne olursun wild blood hileli apk sunar mısın?

    YanıtlaSil
  16. nasıl kuruluoyr bu androıde

    YanıtlaSil
  17. Hocam Bu sony xperia go'da çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  18. ya enim cihaz galaxy tab3 7inch rootlu custom rom kullaniyom hile yapmayi biliyom ama seyi soracam hileli apk nasi
    yapiliyor mesela bn hileli apk yapip arkadasima atmak istiyom onun telefonuna hkleli olarak nasil yaparim gamecih daxattack gamekilller freedom var tabletimde acil cvp verebilirmisniz lutfen bide custom rom yuklu bnde lucky patcher den google plqyi crackli google play yapinca yeniden baslatinca tableti kayboluyor google play bida yukluyom lucky patcher klasorunden aciyom google play durduruldu diyo stock romda boylle bise olmuyodu acil cvp verebilecek admin varmi yardim plesa help me

    YanıtlaSil
  19. hangi klasöre atcaz hileyi ?

    YanıtlaSil
  20. Hocam indirme başarısız diyo yardımcı olun lütfen.

    YanıtlaSil
  21. Indirme linki nerede beyler

    YanıtlaSil
  22. abi general mobile tabletim var olmuyor

    YanıtlaSil
  23. Tabletime indirdin ama calismiyor bana yardimci olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  24. dosyayı telefonda nereye atıyoz dayıı

    YanıtlaSil
  25. Minecraft 0.8.0 guncellendi bugun siteye yuklermisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  26. telefona indiremedim pc ye indirdim şimdi ne yapacam ?

    YanıtlaSil
  27. galaxy y de calisirmi

    YanıtlaSil
  28. Yaa apk ye tikliyorim play store yukle yaziyo tikliyorum yukluyo ama hilesiz oluyo lütfen yardim

    YanıtlaSil
  29. açılmıyor kardeş nereye atayım bide

    YanıtlaSil
  30. Hocam Galaxy S4e indirdim ama DOSYA AÇILMIYOR hatası veriyor. Tüm versioyanlarını sitenden indirdim ama nafile. Yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben denedim hep çalıştı mevcut oyunu silip indirdiğiniz apk'yı kurackasınız.

      Sil
  31. yapanin ellerine saglik..bomba gibi calisiyor

    YanıtlaSil
  32. Dosya açilamiyor diyo galaxy tab 3

    YanıtlaSil
  33. ben indirdim ve uygulama açıldı sorunsuz çalışıyor teşekkürler

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir