13 Kasım 2013 Çarşamba

Farming Simulator v1.0.13 MOD APK - PARA HİLELİ

Farming Simulator oyununu bilmeyen yoktur aranızda sitede daha öncede normal versiyon olarak paylaşmıştım ancak hileli olarak isteyen arkadaşlarımız oldukça fazlaydı bu yüzden MOD yani para hileli ve bütün araçlar açık bir şekilde paylaşımını yapmak istiyorum oyunun keyfini tam anlamı ile çıkarabilesiniz diye... Şu sıralar siteye pek vakit ayıramıyorum ancak Galaxy Mini Türkiye hep sizinle unutmayın. Oyunumuzu daha önce oynamayanlar için kısada olsa bilgi vermek istiyorum 3D çiftlik araçlarını kullanmaya dayalı bir simulator oyunudur. Güçlü bir üretici olup topraklarınızın ve ektiğiniz bitkilerin kontrolü tamamen sizin elinizde 3 çeşit bitki eke biliyorsunuz bunlar; mısır, buğday ve kanoladır. Oyunun en büyük eksiği haritanın biraz küçük olması ama ilerleyen güncellemeler de büyüyeceğine eminim. Oyundaki gece-gündüz döngüsü bir hayli hoş bir hava katıyor. Ekip işlediğiniz ürünleri satarken fiyatlar değişkenlik gösterebiliyor ucuzdan mal satmamanız konusunda sizi uyarıyorum çünkü paraya çok ihtiyacınız olacak. Kariyer modunda oynamanızı öneririm oyunun tadı orada çıkıyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.06$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler
Farming Simulator - screenshot
Kurulumu
Farming Simulator v1.0.13 MOD APK - PARA HİLELİ dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yapın ve A slotunu seçin oyuna girerken.

İndirme Linki




APK İNDİR

4 yorum:

  1. Abicim bu oyunda saga sola yon yok sensorlude olmuo oyunda sadece gaz ve fren var acil yardim et nolur

    YanıtlaSil
  2. abi farming simulator 2014 ün hilesini yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  3. Oyun indi ama açılmıyor

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir