3 Kasım 2013 Pazar

FIFA 14 EA SPORTS 2014 Tüm Kilitler Açık İndir! APK+DATA


Android’in en iyi futbol oyunu, en iyi sürümüyle bizlerle. Daha önce Fifa 2013 apk ve fifa 2014 apk yayınlamıştık. Hatta Fifa 2014 apk yı, oyun çıktığı gün yayınlamıştık. Erken olduğu içinde cracklı apksı henüz yoktu ve kilitli versiyonu sunmuştuk.
Şimdi fifa 2014 apk‘yı hem tek link hemde full kilidi açık haliyle sizlere sunuyoruz.
Bilmeyenler için ufak bir tanım yapacak olursak. Fifa 2014 Android apk, Dünyanın en çok oynanan ve en kaliteli futbol oyununun android sürümünün en son versiyonudur. Oyunçıktığı gün yüzbinlerce kez indirilmiştirÜcretsiz gibi sunulsada aslında demo sürümü gibi bişey sunmuşlar oyunculara. Kaldı ki bu tip oyunları sevmediğimi daha önce sunmuştum. Oyunda ilk maçınızdan sonra sadece penaltı atabiliyorsunuz. Diğer seçenekleri açabilmek içinücret istiyor.
İşte bu noktada Eklediğim fifa 2014 kilitler açık apk bizlere yardımcı oluyor. Oyunu sorunsuz şekilde kurduğunuzda aşağıda anlatacağım şekilde kilitleri açabiliyorsunuz ve sınırsız oynayabiliyorsunuz.
Oyunu deneme fırsatım oldu. Konsol harici futbol oynamayı seven biri değilim ama oyun gayet güzel olmuş. Oldukça beğendim. En azından klavyeyle oynadığımdan daha kolay oynanıyor. Kol bozuk diyemiyorum o ayrı konu icon smile FIFA 14 by EA SPORTS™ 2014 Android APK (Kilitler Açık)
Oyun gerçekten güzel oynamaya değer. Hele tüm özellikleri de açıksa kebap zaten.
EA Sports firması tarafından geliştirilen oyun sitemizden ücretsiz indirebilirsiniz.

Fifa 2014 Android Özellikleri

Güncellendi
1,3G
Yükleme sayısı
5.000.000 – 10.000.000
Mevcut Sürüm
1.3.0
Gereken Android sürümü
2.3.3 ve üzeri
İçerik Derecelendirme

Fifa 2014 Android Kurulumu

1- İndirdiğiniz APK’yı kurun
2- İndirdiğiniz “com.ea.game.fifa14_row” klasörünü “sdcard/android/obb” klasörünün içine kopyalayın
3- Oyunu çalıştırın

Fifa 2014 Android Kilitleri Açma

Oyunun kilidini nasıl açacağınızı resimli olarak anlattım. Lütfen işlemlere dikkat ederek yapın.
İşlemleri doğru yaptığınızda sorunsuz oynayabilirsiniz. Keyifli oyunlar herkese
Sorun yaşarsanız bu konu altından yazınız yardımcı olmaya çalışacağım..





18 yorum:

  1. aga dedıgıklerını aynen yaptım ama hala hata verıyo
    coldu not dıyo yanı

    YanıtlaSil
  2. ben yaptım cok olmadı kardeş Yaa :((( :(((

    YanıtlaSil
  3. Ben hepsini yaptım ama çalışmıyor

    YanıtlaSil
  4. Aynen kardeş kilit açmada hata veriyo nasıl yapabiliriz ?

    YanıtlaSil
  5. API yi yükleyemiyom çünkü aynisi var diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce sdcart-androıd-obb ye gir isminin sonuna 1 sayısını ekleyin sonra oyunu silin yeni apk yı yükeyin sonra sdcart -androıd-obb de adının sonuna eklediğiniz sayıyı silin ve oyuna girin

      Sil
  6. MUHAMMET kardeşim clean master yükle google playden tarat cihazını o bulur sonra sil bunu yükle

    YanıtlaSil
  7. apk yı yükleyemiyorum başka sayfa cıkıyo kardes

    YanıtlaSil
  8. Süper mükemmel bişi sorunsuz çalışıyor ve kiliter açılıyor

    YanıtlaSil
  9. Kards bende kurdum could not complete diyo acil yardimm

    YanıtlaSil
  10. Yav hocam bana facebook tan ulaşabilirmisin bir sorun var da

    YanıtlaSil
  11. MK BOLE KOYUOLAR SNR HATA ILGILNEN YOK O...........ÇLARI

    YanıtlaSil
  12. turbobit ten indiremedim yardımm :(

    YanıtlaSil
  13. önce tabletinizdeki fifa 14´ü kaldirin ve sonra android dosyasindaki obb dosyasinda bulunan fifa 14 ile ilgili olan dosyayi silin. yukaridaki kurulumu yapmak icin cihazinizda apk´lari yabanci serverlerden de yükleme onayini girin, program yüklendikten sonra ikinci dosyayi kopyalamaniz gereken yere kopyalayip oyunu calistirin. Sorunsuz calisiyor. Kimseye de küfretmeyin. Belli ki, kendi beceriksizliginiz.

    YanıtlaSil
  14. para hileside varmı içinde

    YanıtlaSil
  15. abi ben kilitler kapalı olan mod oynuyorum bi sorum olacak ben kilitler kapalı modu silip bunu kursam orğin hesabımdan giriş yapsam kilitler kapalı modda oynadığımın ultimate takım hesabımın bilgileri oyuncuları vs. aynı kalırmı

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir