5 Kasım 2013 Salı

Asphalt 8 Airborne Android'de Ücretsiz Oldu İNDİRİN!

Arkadaşlar yanlış duymadınız asphalt  8 airborne oyunu play store'da ücretsiz oldu..
ücret vermeden sorunsuz bir şekilde indirebilir oyunun tadını çıkartabilirsiniz :)
yalnız oyunun boyutu bayağı büyük sınırlı internet kullanan arkadaşlarn indirmesini tavsiye etmem 5 dakikada yüklenmiyor ben yükle dedim ortalama 10 -15 dakika oldu %35 dolmuş  :)
Oyun çok tempolu insanı sürükleyen bir oyundur araba seveler elbettiki çok mutlaka indirmeniz lazım diyebilirim.
şuanlık android market'de ücretsiz apple ürünleri için ücretsiz'mi bilemiyoruz arkadaşlar

Evet bu oyunun görsel fotoğraflarını sizlere sunalım arkadaşlar




10 yorum:

  1. Kardes claf of clans in hilesini bulabilirmisin yada yapabilirmisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o oyunun hilesini sadece ben değil bir çok kişi arıyor çok uğraşmamıza rağmen bulamadık..

      Sil
  2. O kadar indiren var onlarin parasini geri verecekler mi

    YanıtlaSil
  3. hill climb racing 1.11.0 bu son surum olaraktan bunun coins hacklisini yuklermisin siteye

    YanıtlaSil
  4. cruSade of destiny calisiyor mu hilesi ben indirdigimde olmadi da

    YanıtlaSil
  5. kardeş bende çok güzel paralı hileli oyun apkleri var, uygulama vb. şeylerde yardım edersen paylaşmak isterim.

    YanıtlaSil
  6. Kardesim bu hileyi nasıl yapıyoruz nasıl kuruyoruz asfalt 8 için sinirsiz para veya enerji

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir