3 Kasım 2013 Pazar

Real Steel World Robot Boxing 2.1.27 Full Hileli İndir (Apk+Data)




İndireceğiniz Oyunun İstatiskleri

Başlık
Real Steel Dünya Robot Boks 
Versiyon
2.1.27 
Tarihinde Eklendi
18 Ekim 2013
Boyut
322 MB 
Gereklilik
Android 2.2 ve üstü, ARMv6 / 7
Fiyat
Ücretsiz
Son / Son indir  Çatlak, önceden aktive, sınırsız para, tam sürüm kurulum dosyalarını  en iyi Android Uygulaması / Bluestack için Oyunları

Benzersiz Özellikler:

  •  Şampiyonası, Time Attack, Günlük Sergi ve Ücretsiz Fikir tartışması, senin cesaretini ve sizin metal test edecek dört farklı modu. 
  •  Daha büyük, daha iyi ve şimdi sosyal! Canlı yerel Wi-Fi çok arkadaş almak ve liderler mücadele edin. 
  •  , Çıkartmalar ile özelleştirme yükseltmeleri ile yük ve güç-up ile mücadele kenarı olsun! 
  •  Yeni özel hareket ve Rip-Off Maçları sinema ile hayat film yaylar. 
  •  24 toplam gibi Zeus, Atom ve Twin Cities olarak fan favori süper dahil olmak üzere makine, anlamına gelir.Şimdi sekiz yeni yarışmacının halka girmiş; kavga Touchdown gibi, HollowJack, Blockbuster, Biowar ve daha fazlası! 
  •  Ancak bu hantal mekanik canavarlar içeren 10 farklı alanlarda. 
  •  Ne alır strateji ve refleksleri hem test Gerçek zamanlı eylem ... var mı?


MOD APK Dosyası: İNDİRMEK İÇİN Tıklayın
DATA DOSYASI
  PART1
PART2
PART3
PART4
TEK LİNK İLE İNDİRİN

19 yorum:

  1. Yeni aldığım General Mobile Discovery ile oyunu sorunsuzca oynadım. Emeği geçen herkese Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bendede discovery var ben indiremedim lütfen yardımcı olurmusun ?

      Sil
    2. google play de uygulama desteklemiyor diyo

      Sil
  2. estağfurullah arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  3. Sorunsuz sorunsuz sorunsuz :)eyw kardesim

    YanıtlaSil
  4. Dediklerinizi yaptım apkyi açınca yükleniyo diyo sonundada yüklenmedi diyo orginal oyunuda bozdu yaaaa yardım edın :(( dosyalaarı sıldığım halde oyun bozuk kaldı girmiyo bişi yükleniyo diyo oyuna girerken yüklenmiyo

    YanıtlaSil
  5. Nolur yardım et bu oyunun hilesi cok lazım sırf bunu yapmak için orjinalını sıldım baya ilerlemistim telefondan ındırıp nasıl haletcez benım telefon sony xperia u pc ye bağğlanmıyo tane tane anlatırmısın

    YanıtlaSil
  6. Yardım etmıcekmısınız dediklerinizi aynen yaptım klasorun ıcındekı herseyı android/obb/bi kaç klasordaha var onun içine çıkarttım oyunu acında yükleme seyi geiyo hata verıyo duruyo ole

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hata nedir? yardımcı olmaya çalışayım.

      Sil
    2. tamam hatayı hallettım dosyaları oraya cıkarttım oyunu actım fakat hileli değil belki para kazanınca düzeliyodur dedim bi el kapıstım yinede bisi değişmedi ... :( Hill climb racing gibi olmazmı bu oyun yani öle bişi yapamazmısınız yüklediğin gibi hileli

      Sil
  7. dostum sorunu tam anlayamadım, diğer arkadaşlar sorunsuz bir şekilde oynayabiliyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sorunu hallettımde oyun hileli değilki yine aynı

      Sil
  8. ne hilesi var bunda onu anlamadık açıklarsan iyi olur

    YanıtlaSil
  9. Kardeşim kurulumu biraz daha net anlatir misin partlarin hepsini indirdim apk yi da indirdim simdi ne yapacagiz

    YanıtlaSil
  10. Ben nasıl indireceğim bilmiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  11. Hata veriyo site bu oyunu indirmem lazim yardimcilun

    YanıtlaSil
  12. Ağa hileyi indirdim tablete Wi-Fi ile giriyom hata veriyor

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir