2 Kasım 2013 Cumartesi

Hell Zombie Hileli İndir (Apk Android) %100 Çalışıyor Denendi!





Oyunun Tantım yazısı (Çeviri)
Cehennemin kapıları açıldı ve kale israf olarak yatırılmış bu yana bir yıl geçti.
Birçok undead ordularını ile savaşlarda öldü ve şimdi savaşmaya zamanı!
Bizim kale yeniden inşa edildi, bizim numaraları doldurulan ve orduları eğitim gören edilmiştir.
Biz kalesi savunma asker yönetecek bir Genel gerekir.
Eğer şer güçlerin geri zorlayabilir?
Özellikler:
Yeteneklerinizi test etmek için * Birçok zorlu düzeyleri.
* Oyun deneyiminizi kişiselleştirmek için 30 fazla silah yükseltme kombinasyonları.
* Eğer zombi ordularına karşı kendi stratejisi kullanmak için izin dinamik bir beceri geliştirme sistemi.
* Lütfen savaşlarda kullanmak büyüleri çok çeşitli.
* Sınırlamak için size almanızı sağlamak üzere tasarlanmıştır Zor Boss savaşları.
* Yepyeni oyun modları.
* Fantastik görsel ve ses efektleri. Üzerinde kulaklık koymak ve oyun dünyasına girmek!

Merhaba arkadaşlar oyunun hilelisini bizzat kurup denedim %1000 çalışıyor hile
tek yapmanız gereken mevcut oyunu telefonunuzdan silip indirdiğniiz hell zombie apk oyununu kurmanız.
ardından oyunun tadını çıkartabilirsiniz.
fotğraftaki 5000341 görünen parayı aldırmayın telefondan bizzat baktım hile bize 99999999999 altın ve kristal veriyor.
lütfen bir teşekkürü hor görmeyelim..
sizleri facebook sayfamızı beğenmeye teşvik ediyorum :)
https://www.facebook.com/AndroidHile



3 yorum:

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir