2 Kasım 2013 Cumartesi

Minion Rush Çılgın Hırsız Hileli İndir (Token)




Bu muhteşem çılgın hırsız oyununun sizlere sınırsız para hilesini paylaşacağım
Yapmanız gerekenler..
1. APK dosyasını yükleyin.
2. Oyunu açın.
3. Wifiden oyun datasını indiricektir.
4. Oyun açıldıktan sonra, Dükkan bölümüne gelin .. Muzla satın alabileceğiniz herhangi bir şeyi seçin.. Muzunuz yeterli olmadığı için 
63 milyonla başlayan bir token çıkacak almak istiyormusunuz diyecek evet diyorsunuz
Problem yaşarsanız bu konu altından yazın yardımcı olmaya çalışırım arkadaşlar
APK http://adf.ly/YhcEV

24 yorum:

  1. samsung glaxy gio da çalışırmı hocam ??

    YanıtlaSil
  2. Oyun atıyor yardımcı olurmusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba internet bağlantınız açıksa kapatın güncellme yapıp hileyi önlüyor olabilir.

      Sil
    2. Hala oyundan atiyor dediğiniz gini yatim yine attı.

      Sil
    3. Evet atiyor internet olmayinca bile admin yardimci olurmusun

      Sil
  3. tamam arkadaşlar güncelleyeceğim bir kaç saate.

    YanıtlaSil
  4. Ben tablettin direk olarak yüklüyorum o yüzden olabilir mi? Oyunu sildim yine denedim olmadı. Yardim edersen sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. Oyunda sikinti var yuklemeden sonra atiyor

    YanıtlaSil
  6. Güncellemeyi yaptinmi arkadasim? :)

    YanıtlaSil
  7. hileyi yaptıktan sonra güncelleme atarsak kalırmı yaptığımız hile..

    YanıtlaSil
  8. Site berbat real steelde 30lvdim skldm oyunu indirmeye calistim inmiyor dogru duzgun site vermemissin onu gectim telefon armv7 calismiyi oyunlarin boq gibi

    YanıtlaSil
  9. dosyayı telefonda nereye atıyoz dayı

    YanıtlaSil
  10. Abi oyunu açıyom dowlading dioo. Yüzde sıfırda kalıyo ilerlemiyo

    YanıtlaSil
  11. sorunsuz bir şekilde kurabildim hele şükür yaa çok zevkli dakikalar geçirtiyor oyun :)
    teşekkürler adminim

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Hayır oyun tam açılcakken kapanıyor

      Sil
  13. Galaxy note 10.1 tabletıme yukledım ama yuklenıyor dıyor ordan sonra oyun dan cıkıyor yardımcı olumusun ????

    YanıtlaSil
  14. Muzla alinacak bisey yok hepsini aldim. Ayrica sinirsiz olan muz mu yoksa jetonmu bana jeton lazimda.

    YanıtlaSil
  15. Oyun yüklendikten sonra direk oyundan atıyorr

    YanıtlaSil
  16. oyun atıyor be kardeşim

    YanıtlaSil
  17. indirme linkini bulamıyorum

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir