15 Ağustos 2013 Perşembe

Asphalt 7 Heat 1.0.6 APK - PARA HİLELİ

Asphalt 7 Heat 1.0.6 APK - PARA HİLELİ

Screenshots of the Asphalt 7 Heat for Android tablet, phone.
Screenshots of the Asphalt 7 Heat for Android tablet, phone.


Merhaba Arkadaşlar Asphalt 7 Heatın en son sürümünün para hilelisini paylaşıyorum.
Asphalt 7: Heat  Android için en iyi yarış oyunudur. Ferrari, Aston Martin ve Lamborghini gibi tanınmış üreticileri de dahil olmak üzere 60 adet lisanslı araba bulunmaktadır.15 tane büyük paris londra miami,gibi yerlerde yarışma imkanı vardır.


Oyunun sd datalarınıda sitemizden indirmeniz gerekmektedir altta linkleri ve nereye atılacağı yazıyor


İndirdiğiniz SD DATA'yı : SDCard/android/Obb/com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM 
olacak şekil de atıp,APK'yı kurup oyunumuza giriyoruz.İlk açılışta internet bağlantısı lazımdırdır,
ondan sonrakilerde offline(internetsiz)oynayabilirsiniz.İyi eğlenceler



  APK:
     

    SD DATA:
     


15 yorum:

  1. LİNK İÇİN TEŞEKKÜRLER. SD KART DOSYASINI OBB DOSYASININ İÇİNE ATTIM OYUNU KURDUM FAKAT OYUNA DAHA GİRERKEN UNLİMİTED BY ACER-A500.RU YAZIYOR VE OYUNDAN ATIYOR NEDENİ NEDİR ACEBA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CİHAZ YETERSİZ YAPCAK BİŞE YOK OYUN SORUNSUZ

      Sil
  2. Cihazda sorun yok yunda sorun vvar bndede aynisi oldu cihazimgalaxy tab3 android 4.1.2

    YanıtlaSil
  3. Aynen apk hatali yuvarlaktan sonra atiyo

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar oyunda sorun yok herkes iyi okusun birdaha anlatmam oyunu yanlış kuruyorsunuz bakın indirmiş olduğunuz sd data adlı dosyayı yani bu isimdeki dosyayı gameloft.android.ANMP.GloftA7HM ---- SDCard/android/Obb/ içine yapıştırın daha sonra apk nın içinden cıkan data adlı ayrı bir dosya vardır sarı bir klasör bu klasörü sdcard android obb de gameloft anp glofta7hm nin yanına yapıştırın yani içine atmayın yoksa oyun acılmaz acılsada oyundan atar bakın hatayı burda yapıyorsunuz data adlı klasörü obb nin içinde ayrı bir yere yapıştırın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEST İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM SAĞOLUN

      Sil
  5. DİKKAT yukardaki yazının devamıdır daha sonra apk Yİ kurun ve oyunu başlatın oyun başlar başlamaz oyundan cıkın ve bağlı olan wifinizi ve turkcel veya vadofan destekli internetinizi kapatın sonra oyunu tekrar başlatın artık oyun fuldur sonuna kadar oynayabilirsiniz kolay gelsin bu arada unutmadan bu anlattıklarım android tel için ihpad de nasıl dır bilmiyorum sanırım aynı olması gerek iyi oyunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANLATIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM YALÇIN HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  6. Burkay smart thac 710 4.0.45 Ekim 2013 13:52

    çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Hocam hayırlı bayramlar.ben google play storeden ücretsiz olarak asphalt7 indirmiştim samsung tablet 3 kullanıyorum oyunu sorunsuz oynuyorum fakat para ve yıldız sıkıntım var oyunu silmeden tablette bu hileleri nasıl yapa bilirim yardımcı olursanız sevinirim....Yada hangi dosyayı indirip nereye kurucam Şimdiden tşk ederim.

    YanıtlaSil
  8. Direk oyundan atıyor onu anlamıyorum bi türlü ya :S Neden böyle oluyor acaba.Lisans kontrolü diyor o gidiyo logo geliyo sonra atıyor oyundan.

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir