31 Ağustos 2013 Cumartesi

Jungle Heat v1.2.8 HACK FULL PARA HİLELİ[GÜNCEL]




ELMAS HİLESİ NASIL YAPILIR?


KESİNLİKLE [ROOT] GEREKİR(ROOT HAKKINDA BİLGİ)[ROOT]'SUZ TELEFONLARIN SORUNLARINA BAKMAYACAĞIM ÇÜNKÜ KULLANACAĞIMIZ PROGRAM ROOT ERİŞİMİ İSTİYOR BU YÜZDEN KULLANDIĞINIZ TELEFONUN ROOT'LU OLMALI
Arkadaşlar bugünki ilk konum oyunlarda altın veya para hilesi yapmak için kullancağımız game killer programımız . Programı kullanabilmek için ROOTolmalısınız . Programda hile yapamıyacağınız oyun olmadığını sanmıyorum hemen hemen bütün oyunlarda hile yapabiliyor. Hill climb racing , subway surfers , speed car , vb gibi oyunlarda rahat rahat hile yapabiliyoruz . Hile yapamadığı oyun yok . Uzatmadan hilenin yapılışını anlatayım . Önce resimler ;








Kurulum : APK dosyasını kurun bu kadar .

Hile Nasıl Yapılır ?


1)Öncelikle programımızı açıyoruz ve yukarıda birinci resimdeki ekran gelicek sonra orta (home) tuşuna basıp arka plana alıyoruz eğer ana ekranda sol üst köşede veya ekranın herhangi bir yerinde küçük anahtar işareti varsa doğru yoldasınız .


2)Hileyi yapmak istediğimiz oyuna giriyoruz varsa storeye yani alışveriş menüsüne geliyoruz .


3)Orada altınımız veya paramız diyelim 3200 altınımız var diyelim . Ekrandaki anahtar düğmesine basalım karşımıza resimlerde verdiğim gibi bir ekran çıkacaktır 1den 9 'a kadar sayı olan .


4)Paramızı ordaki boş kutucuğa yazıyoruz sayılarla ve aratıyoruz . Karşımıza bir çok sayı veya hiç bulmamış bir ekran çıkacaktır sıkıntı etmeyin .


5)Oyuna tekrar dönüp altın sayımızı aratıyoruz mesela 3200 altınımız vardı bunu 3300 mesele öyle yapıyoruz tekrar 3300 aratıyoruz programda ve karşımıza bir tane kutucuk veya birden fazla kutucuk çıkacaktır .


6)Çıkan 1 tane kutucuğa tıklayıp ordaki 3300 ' ü 99999999 yapıyoruz ( 8 tane rakam giriyoruz)


7)Miktarı yazdıktan sonra ok düğmesine basıyoruz ve oyuna geri dönüyoruz Paramız yine 3300 gözüküyorsa storeden yani alışverişten çıkın tekrar girin paranız olacaktır .


8)Haa 3300 arattığınızda bir değilde birden fazla sayı kutucuğu  çıktıtsa kutucuklarda DWB yazan kutulara girip altın sayımızı değiştiriyoruz . 


9)Ve hilemiz olmuştur hayırlı uğurlu olsun.


Tanıtım Videosu




129 yorum:

  1. Ne zaman eklenecek hileli apk?

    YanıtlaSil
  2. Bu gün öğleden sonra hileyi paylaşıyorum ama apk yı değil hileyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledinde link atarmısın.

      Sil
    2. ishak hocam ben bu ROOT denilen programı nasıl indiricem

      Sil
  3. Eklendi yöntem sadece ROOT lu telefonlar için geçerli

    YanıtlaSil
  4. ishak hocam telefonum rootlu olmasına rağmen this program cannot be free hatasını alıyorum oyuna direk girmiyor kendim giriyorum elmas al diyorum ödeme başarılı oldu diyor fakat oyunda bi değişim yok....Bana yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  5. En son sürümü ekliyorum 0.8.7 sürümü eski sürümü olduğu için hata vermiş yeni sürümüyle 0.9.0 deneyip sonuç yazarsanız link birazdan eklenecektir

    YanıtlaSil
  6. hocam bana sanki sürümden değilde oyunu google hesabıma bağlanamadığı için olmuyo gibi geliyo yinede sürümü güncelleyip deneyeceğim

    YanıtlaSil
  7. Kendim test etmedim etsem kesin bi çözüm bulabilirdim

    YanıtlaSil
  8. peki siz google hesabınıza bağlanabiliyormusunuz oyun içerisinden

    YanıtlaSil
  9. Kendim Test etmedim ama 2.ci yöntemi ekleyeceğim bu yöntemi kendim denedikten sonra

    YanıtlaSil
  10. bu uygulama online oyunlar için çalışmıyor herhalde...

    YanıtlaSil
  11. Olabilir Şu videoyu bi izlerseniz 2.ci yöntem hakkında biraz bilgi sahibi olursunu Özgür hocam.

    http://www.youtube.com/watch?v=gYow_8aBMNY

    Yakında kendim video çekip ekliyecem yapabilirseniz kullandığı programın adı GameKiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ishak Hocam game killer,Gamecih gibi cheat engine benzeri programlar jungle heat`da sadece petrol,altın hilesi olarak iş görüyor elmas a değiştirseniz bile olmuyor istediğiniz bir eşyayı alamıyorsunuz sadece freedom işte sahte banka kartı numarası ile alıyor büyük oranla ozgur bey ya sürümü güncellemediği için yada telefonu desteklemediği için olmuştur güncellediği zaman büyük oranla çalışacaktır :) Bu arada konuyu saptırmış olucam ama facebook a baksanız iyi olur :)

      Sil
  12. bu videoyu izlemiştim bu programı bende çok aradım ama bulamadım eğer sen bulursan çok iyi olur takipteyim seni paylaşımlarında güzel bu arada tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  13. TEŞEKKÜR EDERİM O PROGRAMI ŞİMDİ EKLİYORUM :)) İSTEKLERİNİZ İÇİN SAĞ TARAFTAN SİTEMİZE KATILIP ZİYARETÇİ SAYFASINDAN YORUM YAPIN

    YanıtlaSil
  14. Hocam ONLİNE OYUNLARDA HİLELİ APK BULUNMAZ.

    YanıtlaSil
  15. Ozgur Yıldız Pardon geç gelmişim başka bir oyunda denedinmi ? Denedin ve eğer yine aynı hatayı verdiyse telefonunun modelini yazarsan daha çok yardımcı olabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonum galaxy s4 programı candy crush saga da denedim oldu ve hala kullanıyorum fakat jungle heat'ta olmuyo cannot be free hatası veriyor biraz araştırdım program oyun içi ücretli eşyaları alabiliyorsunuz ama online oyunlarda işe yaramıyor diyorlar oyun internet üzerinden olduğu için çalışmıyor

      Sil
    2. Özgür Hocam 2.ci bi yöntem var ama denemeden eklemeyeceğim yada bi arkadaşa denetmeden

      Sil
  16. cannot free hatası aldım bu oyunda

    YanıtlaSil
  17. 2.ci bir yöntem eklenecek takipte kalın

    YanıtlaSil
  18. ben yükledim ama this program can not be free diyor lütfen yardımcı olun program son sürüme güncelledim ama aynı hatayı veriyor başka oyunda çalışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. Bir yöntem daha ekliyeceğim Takipte kalın İyi günler

      Sil
  19. Admin acil yap ya

    YanıtlaSil
  20. Ishak bey lutfen yapin allah rizasi icin yapin cok lazim tesekkurler simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğ Hocam ilk bilgisayar başına geçtiğimde konuyu güncelliyorum İyi Akşamlar

      Sil
  21. Simdi son durum nedir calisiyormu calismiyormu hile ?

    YanıtlaSil
  22. Ali Hocam çalıştıranda var çalıştıramayanda denemekte fayda var konuyu ilk bilgisayar başına geçtiğimde güncelliyeceğim İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  23. Admin guncelleme yaptim ama this program can not be free diyor ne yapmam lazim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun içindeyken 1 kere interneti kesin geri bağlayın birde böyle deneyin Emir hocam

      Sil
    2. Denedim olmadi elmas satin alirken 0.00$dolar diyor odeme basarili cikiyor sonra oyuna girerken ag hatasi diyor interneti aciyorum elmas gelmemis

      Sil
    3. Emir hocam sabredin bilgiasayarimi bi abime verdim en kisa surede halledeceğim İyi günler

      Sil
    4. Emir hocam apkmania yada muzhiwan el atarsa ancak olur yarın apkmaniaya e posta yollarım ama yakında kesimlikle hilesi çıkacaktır çünkü jetpack joyrideyi de kırdılar gamekiller ve gamecih korumalıydı
      Hile çıkar çıkmaz ekliyeceğim.iletişim de olalım İyi Akşamlar Emir Hoca

      Sil
  24. tamam teşekürler

    YanıtlaSil
  25. malesef hocam bu da olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yeni rootsuz bi site buldum onunda deneyin bir

      Sil
  26. Buda olmadi game killer para geliyor markette ama bise alinca ag hatasi diyor ouuna girince parada gidiyor aldigimiz seyde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emir hocam vallaha bu yöntemde para değişiyor yakında apk çıkacaktır o zamana kadar biraz bekleyelim oyun beni bile bağımlı yapıcak derecede :)

      Para değiştiğinde interneti kesip bağlayın belki olabilir?

      Sil
    2. Hocam dediginizi yaptim kurmak istedigim sey kuruldu interneti acinca hata vrriyor oyuna girdigimde turk bayragi yok oluyor
      Apk ne zaman gelicek ?

      Sil
  27. Jungle heat enson sürümde Gamecih ile yapılıyor diye biliyorum tabletime root atmadığım için kesin birşey diyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben kendi telimi rootlamak çok zor s3mini dosyaları 1,5 gb :D o yüzden denemiyorum yakında apk çıkacağını duydum zaten :)) İyi Akşamlar Alibera Hocam

      Sil
  28. Rootlu arkadaşlar ağ hatası almanız normal bunu düzeltmenin yolu da var oyunu google play indiriyoruz sonra root uninstaller dosyasına giriyoruz ordan autabackub dosyasından oyunun apk sini buluyoruz burdan sonra bir dosya yönetici programa ihtiyacımız var rootexplorer olabilir sonra apk dosyasını açıyoruz içinde android manifest uygulama uzantısı var onu açıp içindeki internet yazısını navigasyon olarak değiştiriyoruz sonra değiştirdiğimiz apk dosyasını kuruyoruz dahada internete bağlanmamıza gerekyok daha da ağ hatası almazsınız eğer yapilirsem videosunu atarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkürler hocam ağ hatasını çözebilirseniz iletişime geçerseniz sevinirim İyi Günler :))

      Sil
  29. hocam root uninstaller demişsin ama bu dosyamı programmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program Mahmut hocam uygulamaları silmeye yarıyor

      Sil
  30. Ishak hocak arkadasın anlattıgı olayi yaptım beni tm birbuçuk saat uğraştirdi ama sonuc yine husran dedigini yaptigim zaman paket ayristirmada sorun var diyor apk nin icindeki dosyanin icinde internet yazan yeri buldum NAVIGASYON YAPTIM O YERI OLMADI YANi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam apkmaniya çıkartırsa çıkartır adamların yapmasını bekliyeceğiz :(

      Sil
    2. Kardeş navigasyon olayını paylaşan bendim yanlız root uninstaller bir dosya neyse apk yi açmış sın fakat neden olmadi anlamadim bu apk kodlariyla uğraşıyorum sizde bir az işin içine girin ağla çalişan jungle heat gibi oyunlarda bi kod değişikliğiyle navigasyona dönüştürüyosun yani internetsiz de oliyo androidliyim bloğun iron man oyununun apk si de navigasyon şeklinde ayarlanmişti bu arada bana ulaşmak istersen e- postam alperex_61@hotmail.com adım alperen iyi oyunlar

      Sil
    3. Teşekkür ederim Alperen hocam yakında apk çıkacağını duydum yardımınız için sağolun.

      Sil
  31. Alperen hocam siz denedinizmi peki yöntemi çünkü oyunların apksında oynama yapıldığı zaman paket ayrıştırma hatası veriyor veya benmi yapamadım acaba?

    YanıtlaSil
  32. Ben yapmaya uğraşıyorum fakat kodu değiştiremedim ama internetsiz çalışan oyunların yazılımı navigasyon şeklinde ayarlanmiştir

    YanıtlaSil
  33. telefonum s3 daha yeni aldım ve garantiden cıkmaması icin root yapmıyorum root yapmadan hile yapabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama henüz hileli oyun apksı çıkmadı root konumuzu incelediyseniz UNROOT işlemiyle tekrar garanti kapsamına giriyor Alparslan hocam İyi günler

      Sil
  34. Ya root noluyo onu blmiyorum usta ama syle bi link vrsen direk telefndan indirip yuklesek olmazmi yorumlari okuyorum k.bakmayin bi bok anlamadm yrdim edersen svinirim ishak krdes :)

    YanıtlaSil
  35. Ya root noluyo onu blmiyorum usta ama syle bi link vrsen direk telefndan indirip yuklesek olmazmi yorumlari okuyorum k.bakmayin bi bok anlamadm yrdim edersen svinirim ishak krdes :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK çıkmasını bekliyoruz muhammet hocam :((

      Sil
  36. Bende anladim diyenem :-) inceden faceden kegend online oynuyordum chat engineyi saglam kullaniyordum ana bu videoda paranin degistigini göremedim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamekiller programı --Cheat engineyle aynı mantıkta tamamen aynısıdır.aynı mantığı yürüterek yaparsınız

      Sil
  37. Hocam home tusuna basiyom ark plana almiyor.Sorun ne?(:yeni oyun yukler msn)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafta sonu yüklemeye çalışacağım nuri hocam okul var

      Sil
  38. S.a Usta ben bu hileyi indiremiyorum farklı farklı yonlendırıyor direk indirebiliceğim link varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. as fatih hocam UC browser yada Google CHROME kullanın indirme yaparken

      Sil
  39. beyler yakında apk yı modlu bir şekilde koyamaya çalışacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sizinle özelden görüşmek isterim metinyenidede@gmail.com facebook hesabım.

      Sil
    2. BEKLİYORUZ ALPER HOCAM.METİN KARDEŞİM ZATEN FACEMDE EKLİSİN KONUŞMAYA VAKTİM OLMAYABİLİR HAFTASONU KONUŞALM

      Sil
  40. Beyler bana alperex_gs@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  41. bütün sitelerde indirme linkinde cep telefonumu istiyor pek güvenli değil güvenli bir indirme sitesine koyamazmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİRÜS PROGRAMINIZ VARSA KULLANILAN PROGRAM HİLE PROGRAMI DEĞİLSE VİRÜS ÇIKARSA SİLİN HİLE PROGRAMLARINDA VİRÜS BULMASI NORMAL OYUNUN İÇİNDE AYAR DEĞİŞTİRDİĞİ İÇİN

      Sil
  42. Gamekillerda da para gelior fakat bir süre sonra bağlantı hatası deyip tekrar eski haline dönüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyom alper hocam :) apk bekliyoz mecbur

      Sil
  43. beyler apk düzenleyici programlar arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1
      http://www.maxicep.com/forum/konu/apk-dosyasi-duzenleme-videolu-anlatim-bymelo.633773/

      2
      http://www.maxicep.com/forum/konu/apk-dosyalarini-degistir-kendi-resim-dil-vs-degistir-senin-oyunun-olsunnn.693740/

      bakınbi alper hocam

      Sil
  44. Şu sorunu çözebilen çıkmadı yaa vay halimize

    YanıtlaSil
  45. Sabahtan beri kafayı yedim yok arkadaş ne denediysem olmadı. note 2 telefonumu bile rootladım yok yok yok gene yok. Söylediğiniz uygulamayı çözdüm yaptım ama elmaslar bir yükleniyo bir siliniyo. zaten birşey almaya kalkıncada hemen bağlantı hatası veriyor. Bilmiyorsak bilmiyoruz deyin uğraştırmayın kardeş bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D HOCAM UĞRAŞIYOZ OLMUYOR PARA ÖDEMEYİN GENEDE OYUNA

      Sil
  46. beyler oyun online olduğu için büyük ihtimal bulamıcaz hilesini ama yapan olursa çok iyi olur :) bende baya uğraştım yalnız oyunu apksında oynama yaptığınız zaman paket ayrıştırma hatası veriyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında çıkıcak çıktığında eklerim gün içinde

      Sil
  47. Yok beyler onlina hackli oyunlarda Cok az varmis şansımı z yok gibi

    YanıtlaSil
  48. Ishak hocam apkmaniayada google playdeki ücretli oyunlar var sadece modlu oyunlar yok bildiğim kadarıyla yanlışmyım acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modlu oyunlar var link veriyim muzhiwan veyada d.cn internet siteleride yapabilir bilginize

      http://www.apkmania.co/2013/09/jetpack-joyride-v151-mod-money-apk.html

      buda örnek

      Sil
  49. Bilmiyordum hocam kusura bakmayın ama öğrendiğim iyi oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Neyse Mahmut hocam FİFA 2014 ÇIKMIŞ SİTEYE EKLEDİM :D İNDİRİRSENİZ TAVSİYE EDERİM BENİM İNTERNET YAVAŞ :D

      Sil
  50. Lucky patcher diye bi apk dUzenleyici varmis bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  51. http://apksitem.com/Android/apk-para-hilesi-yapma-nasil-mod-yapilir

    YanıtlaSil
  52. ben herşeyi yapıyorum ama son anda telefon kapanıyorneden acaba

    YanıtlaSil
  53. herangi bi gelişme yokmu ?

    YanıtlaSil
  54. http://browse.feedreader.com/c/ANDROID_APK_DOWNLOAD/570589524 hocam bu sayfada jungle heat mod v 1.2.6 hack apk varmiş bu olurmu

    YanıtlaSil
  55. ishak hocam apk hangi siteden çıkıcak takip edebileceğimiz bir link verebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://android.d.cn/game/32190.html

      bu siteden çıkabilir

      Sil
  56. İshak hocam versiyon yükseldi
    Ama hala bi gelişme yok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEKLİYORUZ HOCAM HİLE HENÜZ ÇIKMADI AMA CLASH OF CLANS ANDROİDE ÇIKTI İYİ GÜNLER

      Sil
  57. ishak hocam bu ROOT nasıl yükleniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROOT İÇİN TELEFONUNUZ İSMİ ÖRN:[GALAXY S3 ROOT] GİBİ ARATIN BULURSUNUZ İYİ GÜNLER

      Sil
  58. APK bir hafta içinde çıkar mı hocam bu sitede ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESİN BİR ŞEY SÖYLEYEMEM İYİ GÜNLER

      Sil
  59. benim tabletim casper cta olur mu sizce yani root yüklenirmi ve nerde aratıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam UnlockRoot isimli programla root edilebilir kullanımını aratın İyi günler

      Sil
  60. ishak hocam bu root adlı programı nerden yüklicez sizin sitenzde var mı veya bana link atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root program değil telefon veya tabletin tüm yetkilerine sahip olmak sitede root konusu var arayarak bulun hocam

      Sil
  61. barIs hocam root icin benle irtibata gecebilirsiniz baya bi cihazimroot lamistim yanlis casper tabletlerin romlari internette varmi bi bakmak lazim

    YanıtlaSil
  62. ishak hocam clash clans in hilelisi mi cikti

    YanıtlaSil
  63. hocam jungle heat için araştırmalarınız ne yönde hile hakkında bizi bilgilendirirmisiniz

    YanıtlaSil
  64. hocam jungle heat apk çıktımı.bilgilendirsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KONU SİLİNECEKTİR ÇIKMAZSA İYİ GÜNLER

      Sil
  65. hile hala calısıyormu? ban riski varmı

    YanıtlaSil
  66. yha bu rootsuz yontemi nasıl indircez ?

    YanıtlaSil
  67. Elmas verirmi?

    YanıtlaSil
  68. arkadaşlar online oyunlarda sadece veritabanını hackleyerek hile yapabilirsiniz. ram cheat diye tabir ettiğimiz bu yöntemler ekranda ilk başka hileniz gözüksede bi işe yaramaz

    YanıtlaSil
  69. Daha çıkmadı mı hileli apk ?

    YanıtlaSil
  70. bayağı uğraştım ama sonunda yaptım teşekkürler adminim ellerine sağlıkk
    sonunda jungle heati sorunsuz hileli oynuyorum

    YanıtlaSil
  71. Nasil basardiginida yazarsan, cok seviniriz :-)

    YanıtlaSil
  72. Ishak bey.... Game Killer deki durum nedir su an ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamekillerle calısması lazım denedınız mı

      Sil
  73. Calismiyor hocam... hic sayilari bulmuyor...baya kurcaladim, ama sonuc malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videodakinin aynısını yapın lütfen.

      Sil
  74. Arkadaşlar sanırım ben bir yöntem buldum ancak komuta merkezini 8 yapmadan emin olamıyorum. O yuzden bır acıklama yaparak sızıde heyecanlandırmak ıstemıyorum. Yıne de cok merak eden arkadaslar tahsin.akbaba@hotmail.com adresine mail gönderebilirler

    YanıtlaSil
  75. Jungle heat için rootsuz hile varmı

    YanıtlaSil
  76. JUNGLE HEAT ELMAS LÜTFENN

    YanıtlaSil
  77. hala çalışıyormu?

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir