14 Ağustos 2013 Çarşamba

GameCIH 3.0 APK - Android hile yapma programı

DUYURU LİNK EKLENMİŞTİR.HİLE YAPAMADIĞINIZ OYUNLARI BİLDİRİRSENİZ
YARDIMCI OLURUM.


Nasıl Kullanılır?
Öncelikle GameCIH'i açalım ve Orta tuşumuz ile (home) arkaplana alalım.
Daha sonra hile yapmak istediğimiz oyuna girelim.
Oyundaki gold yani altınımızı artırmak istiyorsak oyunu dondurup o anki altın sayımızı aratalım. Örneğin 1000 arama sonuçlarında fazlasıyla girdiğimiz değerle ilgili veri bulacaktır. Oyuna tekrar dönüp altın sayımızı artıralım 1200 olduğunu varsayalım. Şimdide 1200 değerini aratalım karşımıza bir sonuç çıkmış olmalı işte bundan sonrası kolay oradaki 1200 değerini kaç yapmak istiyorsak o şekilde değiştirelim 999999999 gibi.

Yukarıdaki anlatım her oyunda değişebilir sadece mantığını kavramanız açısından yazdım.

                                                                  




VİDEOLU ANLATIM ÖRNEK OYUN SUBWAY SURFERS:
 


Not: İstediginiz oyunu soyleyin yardimci olurum 

APK




99 yorum:

  1. Merhaba Ishak akbaş sitenizi MOD(lu) oyun ararken buldum inceledim harika bir blog oluşturmuşsunuz.Her yazıya bıkmadan cevaplamış olmanız gerçekten takdiri hak ediyor.
    Bunlardan cesaretle ben de Galaxy N8005 (10,1) için oyun listenizi isteyecektim.( Her oyun telefona göre olunca tabletler için uymuyor .İkonlar imleçler hatta menüler bile uymayan oyunlar oluyor.)
    İstediğim 2 oyun var
    Tap Paradise Cove ve Rule the Kingdom bu oyunlar devamlı gem kristal altın gibi istekleri yüzünden oyun zevkini kaçırıyorlar :))
    Gamecıh ve benzerlerini denedim yapamadım eskiden hexeditör ile yapardım :)) ama bunlar farklı dil yerdiğim sayılar 10larca oluyor ya oyun bozuluyor ya olmuyor ..İşi uzmanlarına bırakmaya karar verdim artık ..
    Saygılar..Selahattin Ciftci

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ishak akbaş sitenizi MOD(lu) oyun ararken buldum inceledim harika bir blog oluşturmuşsunuz.Her yazıya bıkmadan cevaplamış olmanız gerçekten takdiri hak ediyor.
    Bunlardan cesaretle ben de Galaxy N8005 (10,1) için oyun listenizi isteyecektim.( Her oyun telefona göre olunca tabletler için uymuyor .İkonlar imleçler hatta menüler bile uymayan oyunlar oluyor.)
    İstediğim 2 oyun var
    Tap Paradise Cove ve Rule the Kingdom bu oyunlar devamlı gem kristal altın gibi istekleri yüzünden oyun zevkini kaçırıyorlar :))
    Gamecıh ve benzerlerini denedim yapamadım eskiden hexeditör ile yapardım :)) ama bunlar farklı dil yerdiğim sayılar 10larca oluyor ya oyun bozuluyor ya olmuyor ..İşi uzmanlarına bırakmaya karar verdim artık ..
    Saygılar..Selahattin Ciftci

    YanıtlaSil
  3. Gameloft EA oyun bölümüzde uyumsuz hiçbir oyun yok tablete hepsi uygundur oyunlarımızı inceleyip uyumlumu diye sorarsanız Selahattin Hocam cevap veririm araştırıp İyi günler.Teşekkür edereim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İshak (Hocam) EA da sorun olmayabilir ..Assasin Creed,Prince of Persia veya 24 Ops gibi oyunların ikonları görünmüyor yürüme zıplama eğilme alma .v.b hamleleri yapamadığımz için demiştim neyse ..RULE THE KİNGDOM oyununu nette (Mony MOD) full apk diye buldum ama hikaye üstelik bol reklamlı ..TAP PARADİSE COVE ise yok bu 2 oyunu Cristal+Gem ve Altınları sınırsız olarak tablette oynayabilecekmiyim ?
      Kolay gelsin..Başarılar..

      Sil
  4. Not: İstediginiz oyunu soyleyin yardimci olurum .....Demissiniz ama henüz bir cevap gelmedi..Rule the kingdom...tap paradise cove...candy crush saga ....bu rule the kingdom ve candy crush saga oyunun hileli apk lari var ama googleplay surumleri olmadigi icin eski oyunu silmek gerekiyor bu kadar zaman emek v.s bosa gidecek ..ya da rootsuz cihazlar icin yazilmis hile programlari bulunacak ..her turlu imkansiz..nette bulduklarim hep virus trojan reklam ya da farkli dosya ile dolu..
    Bunun icin sizin duyurunuza mahkum oldum..
    "Not: İstediginiz oyunu soyleyin yardimci olurum "...Yardiminizi bekliyorum..
    Saygilar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce sadece root’lanmış Android ceplerde yapılabilen işi root’a gerek kalmadan yapın!

      Android’in olanaklarından faydalanmak için onu modifiye etmeniz, root’lamanız ve özel ROM’lar yüklemeniz şart değil. Telefonunu kurcalarken onu bozmaktan ve garanti kapsamı dışında bırakmaktan endişe duyan kullanıcılar, artık onu root’lamadan da yedekleyebilecekler.Bir XDA forum üyesinin geliştirdiği Simple ADB Backup, PC’nizde çalışıyor ve root’lanmamış Android cihazlarını da yedeklemeyi amaçlıyor. Daha önceden kullanılan ADB Backup yönteminden faydalanan program, şimdiye kadar sadece ZTE Skate’te denendiğinden tüm telefonlarla uyumlu olması garanti edilmiyor. HTC One serilerinin ve Sony’nin 2011 ceplerinin arasının ADB Backup ile pek iyi olmadığı biliniyor.“Açık beta” aşamasındaki program, root’suz yedeklemenize izin verse de bazı işlevlerini kullanabilmek için root’a ihtiyacınız var.Birçok cepte değişiklik yapabilmek için bootloader kilidini kaldırmanız gerekebiliyor ve bu, tüm verilerinizin kaybolmasına neden olabiliyor. Dolayısıyla böyle bir işlem öncesinde bu tarz bir programla yedek almanız mümkün.Simple ADB Backup, Android 4 ve üzerini destekliyor, Windows ve Linux’ta çalışıyor. Programla ilgili bilgileri ve indirme bağlantısını bu adreste bulabilirsiniz.
      ________________________________
      ALINTIDIR:
      ________________________

      Sil
    2. Fredom uygulamasıyla en son sürümlerinde dahi [Online]Olmayan candy crush saga gibi [Denendi] oyunlarda bedavaya para premium yada eşya alabilirsiniz şu konumuzda herşey açıkça anlatılıyor.[ROOT]şart en son sürümlerinde dahi bedava premium cash coins eşya alabilirsiniz
      buyrun link:

      http://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/google-play-bedava-goldcashpremium.html

      Sil
  5. Root isteyen programlar kullanamiyorum..siz bu oyunlari kirabilirseniz link verin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitede arama yaparsanız candy crush saga filan var diğer oyunlar modlanmıyor :(

      Sil
  6. Merhaba GAMECIH programi indirdim ama acilmiyor error veriyor yardimci olabilirseniz iyi olur hocam
    Lite version 3.0.0
    Http://www.cih.com.tw/
    ERROR!!!
    NO ROOT!!!
    ROOT USERS ONLCIG in TArwan
    Ekran goruntusu bu telden giriyoeum ekran goruntusunu atamadim.Eger root atmam gerekiyorsa root yapmayi pilanlamiyorum hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rootsuz sadece glu oyunlarında hile oluyor sitede glu oyunlarında hile konusu var İyi günler

      Sil
    2. Siteyi baştan aşağı dolaştım ancak bulamadım, link verebilirsen iyi olur

      Sil
    3. Sadece GLU oyunlarında geçerlidir rootsuz

      http://androidhilemerkezi.blogspot.com/2013/09/glu-oyunlar-snrsz-hile-yeni-versiyon.html

      Sil
    4. Tesekkurler

      Sil
  7. candy crush saga oyununu versiyon uyumsuzluğu sebebi ile sildim sizin verdiğiniz oyunu yükledim fakat her şey berbat oldu grafikler bozuldu oyunu bildiğim için 1-2 seviye oynadım ( rastgele ) oyun düzelir diye düzelmedi tekrar googleplayden yükledim senkronize olunca eski seviyeye geri döndüm tekrar silip modlu olanı yükledim grafikler gene bozuk çıktı ..farklı bir siteden yükledim ne bir sınırsız hak ne bir para ..üstelik yüklenirken googleplay uygulamasından ek dosya için izin istiyor izin vermedim yüklemeyi durdurup geri atıyor izin verin ce de hilenin üstüne yama yapıyor..Ben de bıktım hilesiz hurdasız oynamaya karar verdim..Her şey boş Wi-Fi açıldığı zaman arkaplanda dosyaları oyunlara yamıyor güncellemeler kapalı bile olsa..( en azından benim tablette böyle)
    saygılar ..Hilesiz hurdasız Yaşasın Temiz Oyun.....

    YanıtlaSil
  8. empire defence 2 cristal hilesini ekleyebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MODLUSU BULUNUYOR AMA SİTEYE EKLEYEMEM MALESEF İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Mail atarmısın bana

      Sil
  9. dark avenger gem hilesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR HOCAM ROOTLU TELEFONLAR İÇİN EKLEYECEĞİM İYİ GÜNLER

      Sil
  10. Merhaba GAMECIH programi indirdim ama acilmiyor error veriyor yardimci olabilirseniz iyi olur hocam
    Lite version 3.0.0
    Http://www.cih.com.tw/
    ERROR!!!
    NO ROOT!!!
    ROOT USERS ONLCIG in TArwan

    nasıl düzelecek hocam bu sorun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katiliyorum sana ayni hata bndede oldu :( oynadigim oyun deer hunter 2014 bide bunda olurmu ?

      Sil
  11. Legend Online Dragons Hilesi mevcut mu yada yapabilir misiniz cevap bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Legend online dragons MODLANMIYOR MALESEF İYİ GÜNLER

      Sil
    2. Hocam hata veriyor diyorum bi yardimci olsaniz telefon s4 bide deer hunter 2014 de oluyormu

      Sil
  12. Yaaa hocam root nasil yapcam program veya video var mi simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TELEFONUNUZ İSMİ ÖRN:[GALAXY S3 ROOT] GİBİ ARATIRSANIZ BULURSUNUZ HOCAM İYİ GÜNLER SİTEDE ROOT KONUSU VAR BİLGİ ALABİLİR SİNİZ İYİ GÜNLER

      Sil
  13. buna root gerekirmi ıshak abi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam rootsuz çalışmaz İYİ GÜNLER

      Sil
  14. Hocam dark avenger hack tool indirip zippyshare upload edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O PROGRAM İŞE YARAMIYOR HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
  15. ishak akbaş biliyorum çok saçma birsey isticem ama benim tablet root lu deil oyuzden gamecih kullanamiom ben battle bears gold adli bi oyunda hesamiba cooooooooooooooook para yuklemek istiyom(gercekparadeiloyunparasi) lutfen ilgilenirmisiniz ben size hesabin sifresini falan versem yaparmisiniz lutfen yanit bekliyorum ahmet kedikli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABLETİNİZİN MARKA MODEL SÖYLERSENİZ YARDIMCI OLURUM HOCAM İYİ GÜNLER

      Sil
    2. samsung galaxy tab 2 10.1
      android: 4.0.4
      yardimci olursaniz sevinirim

      Sil
    3. Şu şekilde aratın hocam -Samsung galaxy tab 2 10.1 root-İyi günler

      Sil
  16. Hocam ben root filan bilmiyorumda ninja royal diye online bir oyun oynuyorum parayla yatirilan gem gibi birsey var onun hilesini yaparsaniz gercekten cok sevinirim tabletim samsung ismini bilmiyorum gt birşey yaparsanız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. Dark avenger kullanmaya yardmci olurmurmusn s3 sana yahmet kardsm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DARK AVANGERİ SİLİN SİTEDEN İNDİRDİĞİNİZ APKYI KURUN İYİ GÜNLER

      Sil
  18. samsung galaxy tab 2 10.1

    YanıtlaSil
  19. Tabletim GT-P3100 yani galaxy tab 7.0 indirdimcalismadi

    YanıtlaSil
  20. İshak Hocam Dark Avenger Gemli İtemleri Nasıl Alabiliriz Gemsiz?

    YanıtlaSil
  21. hangi oyunlarda çalışıyor?

    YanıtlaSil
  22. selam

    clash of clanas galax s4 oyun hileleri için yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  23. Hocam dark avenger i hangi programla gem hilesi yapabiliriz

    YanıtlaSil
  24. İshak hocam dark avangere bi online modlu sınırsız gemli hack yapabilirmisin lütfenn híç bir yerde bulamadım.

    YanıtlaSil
  25. Jungle heat 1.35 root suz lütfen şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  26. Online dark avanger unlimited gold varmí ishak hocam veya dark avangeri tasarlayan şirketin aynı glu hilesini koyduğunuz gibi koyabilrmisiniz hocam böyle hir hile tasarlanabilirmi acaba ? Cevabınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  27. Castle Clash ın hilesini koyabilirmisin

    YanıtlaSil
  28. Castle Clash hilesini yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  29. plants vs zombies 2 hilesi yukleyebilirmisiniz gamachi ise yaramadi.

    YanıtlaSil
  30. Real Soccer (Football) 2013 Dolar ve Para Hilesi

    YanıtlaSil
  31. Real football 13 hile yüklermisin hocam.

    YanıtlaSil
  32. dark avenger icin bugun gelen 1.2.4 olması lazım versiyonun gold hack apksi lazım rootsuz expe gerek yok rootsuz gold yeter usta teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Dragons of atlantis hiers icin hile varmi yardimci olrsaniz sevinirim teşekkür ler

    YanıtlaSil
  34. Hocam ben giriyorum açılıyor please wait deyip bekletiyor ne yapmalıyım bir yardım et bekle bekle sıkıldım root ta var superuser izin istedi bende verdim sanırım root oydu neyse açılmıyor bekletiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  35. hocam dark avenger 1.2.4 s3mini telefonumda kurulu. yaklaşık 30 lwl dayım. hangi linkten download etceğimi bulamadım. ve korkuyorum oyunu silince bu işe yaramazsa emeklerde boşa gider diye beni tam anlatımlı sayfaya yönlendirebilirmisin.

    YanıtlaSil
  36. Iyi gunler jungle heat oyununda ben hile yapamiyorum root felan yok telimde ne ise yarar bilmiyorum yardimci olabilirseniz cok sevinirim site mukemmel olmus ellerinize saglik haberinizi bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ismail o oyuna hile bulman cok zor online oldugu icin epey zor olur internet hilesi vardi onuda temmuzda gelen pack ten sonra duzelttiler suan bende cok ariyorum bu pyunun hilesini

      Sil
  37. kardeş ben yapıyorum ama sonuç 0 found geliyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  38. Camelotun kahramanlarinda nasil kullanacagim mana cogaltmak icin

    YanıtlaSil
  39. Arkadaslar total conquest ve steam clash hilesi varmi acil destek

    YanıtlaSil
  40. Mermaba kardeş ben Telefonumu ROOTLADIM Her şeyi başarılı bir şekilde yaptım gamecihde çalışıyor Hızlı ve öfkeli 6 oyununda altınımı yükseltmeye çalıştım herşeyi doğru yaptım 9999999 yaptım ardından altınım hızlıca teker teker düşmeye başladı neden olabilir hiçbirşeyde satın alamadım lütfen yardımcı olunuz iyi günler..

    YanıtlaSil
  41. Kardes bende error yaziyor neden acaba bi yardim

    YanıtlaSil
  42. turbo racing oyoununa para hilesi lütfenn

    YanıtlaSil
  43. Lütfen traffic racer ı yaparmısınız dediklerinizin hepsini yaptım ama olmadı

    YanıtlaSil
  44. İsak hocam sana zahmet dragon city hilesini bulurmusun çok aradım ama android için yok

    YanıtlaSil
  45. isak hocam indirme linkinide koyarmisin yok heralde.

    YanıtlaSil
  46. Hocam root suz telefon dada hile yapa bilirmiyiz

    YanıtlaSil
  47. castel clash in hilesini yapa blirmisin hocam ya

    YanıtlaSil
  48. merhaba android ceptelefonumda dragons of atlantisoyununu oynuyorum. bir türlü hilesini bulamadım. sizde varmı yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil
  49. Yanıtlar
    1. uyarınız için teşekkürler link eklenmiştir

      Sil
  50. Root gerek olmadan yapabileceğimiz bi gameloft hack varmı

    YanıtlaSil
  51. Root gerek olmadan yapabileceğimiz bi gameloft hack varmı

    YanıtlaSil
  52. Hocam hello hero yada benim tom içim .apk varmı?

    YanıtlaSil
  53. arkadaslar arcane legend (online) altin hilesi lazim allah rizasi icin bi care bulun

    YanıtlaSil
  54. Ne denediysem champ man adli oyunda hile yapamadm online deil oyun ama olmuyo genede bi bakabilirmisin?

    YanıtlaSil
  55. dragons of atlantis de çalışır mı hocamm ?

    YanıtlaSil
  56. Blood brothers da varmı hocam ?

    YanıtlaSil
  57. Error root user only diyo ama ben root ne onu bile bilmiyom

    YanıtlaSil
  58. Real futbolda oluyormu cevap verin lutfen kardes...

    YanıtlaSil
  59. Ishak hocam sunun bide clash of clansini bulsan cok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim o oyunlar server uzerinden oynaniyor emin olki cok program denedim olmadi denemeyede devam ediyorum zaten o oyuna olan hile jungle heat a da olur bulursan lutfen benide bilgilendir

      Sil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Merhaba. Hobbit KOMM oyunu için hack aradım ama hiçbir yerde bulamadım. Cihaz olarak iphone kullanıyorum ama android tabletim var. Hiçbir yerde yok dediğim gibi. Herkesin aksine bi fark yaratabilirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  62. merhaba summoners war sky areneda hil yapılabiliyomu abi bi bakarsan

    YanıtlaSil
  63. S.a Abi Ben Alttaki APK Yazısına Tıkladım Ama Bu İçerik Kaldırdı Diyor. Ne Yapmam Lazım ? Oyun: Clash Of Clans Telefon: Sony Xperia Tipo

    YanıtlaSil
  64. Merhaba total conquest için hile yapılabilir mi?Değerli taş,altın,yiyecek,asker ve level kasma gibi.Lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  65. arcade legens hile lazım lutfen yardım edin

    YanıtlaSil
  66. İshak hocam uno team friends modlu paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  67. Ishak hoca bu gunume kadar oynadigim hic bir oyunda hile bulamamam olmamistir en fazla 2 gun surmeden buldum istedigim hileyi taa ki jungleheat belasina bulasana kadar sifir telefonuma root ta attim freedom da denedim olmadi gamekiller de denedim biraz yaklastim ama o da yemedi bu oyuna 1 haftadir hile arastiriyorum lutfen beni bu cileden kurtarin artik lutfen yardiminizi bekliyorum simdiden tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  68. total conguest pc hilesi yapılabilirmi acaba yapabilirmisniz

    YanıtlaSil
  69. Shadow Fight 2 nin mod apk sını hiç bir yerde bulamadım yardımcı olursanız harika olur

    YanıtlaSil

Copyright © 2012 Android Hile Merkezi| Design by Blogspot Templates. program indir